(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 199 290
  • 7 951

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Neljän kärki menee jännäksi, sijoitukset voivat mennä vielä miten vain. Todella mielenkiintoista seurattavaa. Siis sijat 1 ja 2 sekä 3 ja 4 voivat keskenään mennä miten vain. Kahden kärkihän on jo varma.

Minun, runkkarin (heh), viitossija alkaa olla varma, kärkinelikkoonkaan ei ole enää mitään asiaa.


E
Aivopierun selvitystä.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
@Unkka otettu kiinni, joten riskinotto kannatti! Kiitokset @Unkka lle, kun olit ajamassa autoa sekä @Steril le ja @Kauko Viisas alle oikeista vastauksista.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Päivitetty lista jäljellä olevista maista! 178/196

Botswana
Eritrea
Etelä-Afrikka
Kanada
Kiinan kansantasavalta (Kiina)
Kreikka
Kuuba
Liberia
Malawi
Mauritius
Nepal
Saint Kitts ja Nevis
Saint Vincent ja Grenadiinit
Saksa
Samoa
Sierra Leone
Turkki
Uruguay
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tässä vielä jäljellä olevat 18 maata maanosittain!

Aasia

Kiinan kansantasavalta (Kiina)
Nepal
Turkki*

Afrikka

Botswana
Eritrea
Etelä-Afrikka
Liberia
Malawi
Mauritius
Sierra Leone

Amerikka

Kanada
Kuuba
Saint Kitts ja Nevis
Saint Vincent ja Grenadiinit
Uruguay

Eurooppa

Kreikka
Saksa
Turkki*

Oseania

Samoa

Turkki voidaan laskea kuuluvaksi sekä Eurooppaan että Aasiaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen ihan hiljaa pudotuspeliviivan päällä kyynärpäät pystyssä. Keskittykää vaan siihen runkosarjapokaaliin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mitä, mitä, mitä??? "Ehkä"?

Tässä olkoon esimerkki kuinka yksi sana voi muuttaa viestin sisällön.
Sen olen jo tiennyt kauan että olet viisas, mutta kaukoviisaus tuli uutena asiana. Olisihan sen tietenkin noista piilosanoistakin pitänyt jo hoksata, itse en ymmärrä niistä mitään.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
@Unkka otettu kiinni, joten riskinotto kannatti! Kiitokset @Unkka lle, kun olit ajamassa autoa sekä @Steril le ja @Kauko Viisas alle oikeista vastauksista.
Minä en taktikoi, tykkään pelata. Pisteiden kannalta olisi ollut oikea taktiikka vastata samat maat ennakkoon. Mutta ei käynyt pienessä mielessäkään. Haluan pähkäillä noita rajanpätkiä, tai muita vinkkejä, pisteille sama. Nyt jo harmittaa kun tämä hauskuus loppuu joskus ja en heti aluksi hoksannut tätä visaa. Monta päivää elämässäni meni hukkaan.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Olen ihan hiljaa pudotuspeliviivan päällä kyynärpäät pystyssä. Keskittykää vaan siihen runkosarjapokaaliin.

Pitääkö tässä varautua rikollisiin otteisiin näillä viimeisillä kierroksilla? Pitääkin laittaa korvan taakse tämä kommentti. Sitä saa mitä tilaa. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös