Kierros 101
Botswana
Kierros 101
Botswana
Kierros 101
Kreikka
Kierros 101
Kuuba
Kierros 101
Etelä-Afrikka
Kierros 101
Etelä-Afrikka
Nyt meni nappiin ja @Unkka myöhästyi sen sekunnin. Joskus nähnyt tämän ennenkin.Egypti
On tämä kumma homma. Jo ainakin kymmenes sekunnin myöhästyminen.
Tarkkana olit, hyvä. Megatytöltä jäi editointi kesken kun tuli hälytys taas @Malkkinen -n hyttiin, se on nyt sotkeutunut suihkun johtoon eikä pääse irti.
Tarkkana olit, hyvä. Megatytöltä jäi editointi kesken kun tuli hälytys taas @Malkkinen -n hyttiin, se on nyt sotkeutunut suihkun johtoon eikä pääse irti.
Olen yrittänyt parhaani, ja viedä pisteitä @Steril n nenän edestä. Telineistäkin olen päässyt useasti. Mutta reaktioaikani on niin surkea.Jaahas, turvallinen 0,8 pisteen marginaali on sulanut 0,29 pisteeseen - tarttis vissiin tehdä jotain. Ei sillä etten olisi tehnytkin: telineet hylätty, pihalla oloa kokeiltu - ei toiminut - tai toimi niin, että olin pihalla. Mitäpä sitä seuraavaksi? Sieniä? Käykö herkkusienet? Onko eroa onko tölkeissä vai tuoreena? Pliis, auttakaa!
Tiedän ja arvostan yritystäsi.Olen yrittänyt parhaani, ja viedä pisteitä @Steril n nenän edestä. Telineistäkin olen päässyt useasti. Mutta reaktioaikani on niin surkea.
Ihan kuin haistaisin jo veren.Tiedän ja arvostan yritystäsi.
Nuoria ei saakaan päästää liian helpolla. Kyllä me vanhatkin tiedämme, mutta asioita täytyy pohtia ennen kuin tuo asiansa esiin. Nuo nuoret on olevinaan niin tietäväisiä ja kärkkäitä ja heti minulle kaikki pisteet -mentaliteetilla. Ei mitään kunnioitusta meitä vanhempia ja viisaampia kohtaan: aina vain mielessä minä, minä, minä!
Hieman olen mieleni nyt pahoittanut.