Minä olen ollut koko risteilyn ajan jäniksenä yhdessä pelastusveneessä. Tax freesta olen vaivihkaa hakenut tarvitsemani nestemäiset eväät. Älkää edes kysykö missä käyn tarpeillani. Tästä ei sitten parane kertoa varsinkaan risteilyisännälle.
Heti kun ÄIJÄ saa voittoja alleen (huom! voittoja alleen, ei viittoja päälleen) niin mieliala kohenee ja positiivisuus valtaa alaa.Tämähän on hyvä uutinen siinä tapauksessa, jaksan sen todennäköisemmin kantaa täältä pois. Olin jo huolissani että paljonko pitää vääntää punttia sitä varten.
Muistatko muuten miten sen patsaan alunperin sain? T. ÄIJÄHeti kun ÄIJÄ saa voittoja alleen (huom! voittoja alleen, ei viittoja päälleen) niin mieliala kohenee ja positiivisuus valtaa alaa.
Muutoinkin selviää eräs seikka eli saliharjoittelun juurisyyt (anteeksi käyttämäni termi, tein sen tahallani, olen paha ihminen). Panostit treeneissä jonkin patsaan (joka todellisuudessa on noin 5cm korkea, muovinen turistikrääsä, arvoltaan maks. 0,33€ ja painoltaan ehkä 8-10g) kantamiseen sen sijaan, että olisit keskittynyt oleelliseen eli tiiraillut ja vatvonut erilaisia viivoja joita myös rajoiksi kutsutaan.
En. Pitäisikö?Muistatko muuten miten sen patsaan alunperin sain? T. ÄIJÄ
Suosittelen.En. Pitäisikö?
Niinpä, pärjäsit oikein hyvin, jopa erinomaisesti, mutta sitten jätit moisen homman ja menit salille voidaksesi kantaa 10g painoisen muovisen "patsaan" kotiin. Prioriteetit kuntoon!Suosittelen.
Juuri niitä viivoja tiirailemalla.
Niin, mieti nyt kun tavoite "100kg penkistä" muuttuu yhtäkkiä muotoon "10g patsasta". Aikamoista.Niinpä, pärjäsit oikein hyvin, jopa erinomaisesti, mutta sitten jätit moisen homman ja menit salille voidaksesi kantaa 10g painoisen muovisen "patsaan" kotiin. Prioriteetit kuntoon!
Niin, mieti nyt kun tavoite "100kg penkistä" muuttuu yhtäkkiä muotoon "10g patsasta". Aikamoista.
Sinäpä sen sanoit. Nyt varmaan myös aukenee se miksen ole juoksumiehiä - tämän ruhon liikuttaminen viittoineen päivineen on aika työlästä. Kun satun painamaan myös itse sen yli 10 grammaa.Ilmankos se viitan kantaminen onkin ollut niin vaikeaa. Se kun painaa yli 10 grammaa.
Minuakohan tällä tarkoitetaan? No mitä siellä on? Jotain erikoisjännää ihan varmasti. Milloin saan avata?
Ahaa, joo. Enhän minä ole mikään laivan järjestysmies vaan visajeppe, enkä kantele näistä kapteenille. Mutta en lupaa etteikö sinua mörökölli veisi jos maistat.
Hedelmäturkinpippureista liuotettu "salmari" shotti. Imelää joo kuten salmiakkisalmari, mutta ihan kirpee.
Ai sä tiedät? Joo, sama Jartsa, vetää vuoronsa jälkeen aina karaokee kutoskannella. Totta, hänellä voisi olla eväitä ihan levylaulajaksikin.
Kai tänään muuten Kuosmasen Sakke saadaan ajoissa paikalle? Mahtaako vielä nukkua hytissään? Ehkä joku voisi käydä herättämässä.
Ainakin täällä laivalla keikkansa ovat olleet melko railakkaita tähän mennessä. Tanssiravintola on iltaisin K-18 ihan syystä.Toivottavasti Kuosmanen ei esittele omaa helikopteriaan taas kerran keikan aikana.
Ainakin täällä laivalla keikkansa ovat olleet melko railakkaita tähän mennessä. Tanssiravintola on iltaisin K-18 ihan syystä.
Josta tulikin mieleen, onko tällä laivalla edes lapsia? En ole ajatellut koko asiaa.
Useita matkustajia on huolestuttavasti hävinnyt tässä viime aikoina, tai siis ei ole enää kuulunut mitään. Muuan @Malkkinen ainakin mainitsi olevansa useampaan otteeseen viinapäissään jumissa hytissään. Onkohan kaikki kunnossa?Tämän ketjun ensimmäisiä sivuja kun lukee, niin tällä laivalla on porukkaa aika paljon. Taitavat olla hyteissään ja tilata syömistä ja juomista varsinkin huonepalvelusta. Itse heräsin vessanpytyltä vasta 13. sivun kohdalla. Joulun ja uudenvuoden väli meni aika huuruissa, mutta nyt on ajatus jo aika kirkas.
Sitä tarvin minäkin.Sorry, aikalisä!!!