Vasen Honduras
Oikea rivi tässä.Oikea Taiwan (Kiinan tasavalta)
Minähän sanoin. Lauantaikirous on ja pysyy vahvana. Tein sen tosin tällä kertaa ihan itse.No @Unkka sai 0,5 pistettä, mutta ei päässyt ainakaan karkuun. Kiitos @Kauko Viisas, @CuJo#31 ja @Steril.
Mitä mitä? Enkös minä hävinnyt taas @Steril lle sekunnin? Heitin jo kännykänki vessan seinään.No @Unkka sai 0,5 pistettä, mutta ei päässyt ainakaan karkuun. Kiitos @Kauko Viisas, @CuJo#31 ja @Steril.
Hävisit nopeudessa, mutta voitit älyssä. Nyt syö kyllä vähän miestä. B-kohta meni siihen, että tyhmänä vastasin väärin, enkä odottanut uutta vihjettä joka olisi tullut sekunnin päästä. Sen tajusin heti, mutta hyöty puhdas nolla.Mitä mitä? Enkös minä hävinnyt taas @Steril lle sekunnin? Heitin jo kännykänki vessan seinään.
No lauantait on sitten hyviä päiviä minulle.Hävisit nopeudessa, mutta voitit älyssä. Nyt syö kyllä vähän miestä. B-kohta meni siihen, että tyhmänä vastasin väärin, enkä odottanut uutta vihjettä joka olisi tullut sekunnin päästä. Sen tajusin heti, mutta hyöty puhdas nolla.
Oli muuten hyvät visailijat taas mallisuoritus minulta siitä, kuinka voi sössiä itsensä pisteittä vaikka tietäisi molemmat maat lähes välittömästi. Älkää ottako mallia missään nimessä, tai ottakaa toki jos haluatte. En suosittele.
Noin se väkisinkin on, onko sitten hyvässä vai pahassa - se on eri asia.Nuorissa on tulevaisuus!