Saudi-Arabia
Ohhoh, kova kevätvire. Unohdin kuvan "d" välistä, mutta sillä ei ollut merkitystä kun steril skoorasi jo "c" kohdalla kaksi kertaa.Gabon
Huomenna saatte varmasti pisteitä, on nimittäin lauantai.@Steril pitäisi laittaa painimaan omaan sarjaan, ja @Kauko Viisas kaveriksi. Sitten saataisiin me muutkin pisteitä. Ja visat kestäisi kauemmin.
Minä lähdin heti telineistä ja olen menossa jo stadionin ulkopuolella. Kohta kotona.
Joko finaaleihin myydään lippupaketteja? Vuosisadan ottelu mahdollisten sukulaisten välillä tulossa. Tätä ei voi jättää välistä. Ostetaan @heketsu88 vip-paikat ja syödään ja juodaan kunnolla kun seurataan matsia. Minä voin tarjota.
Kunhan tarjolla on Clausthaler Lemon alkoholitonta olutta, niin voin tulla mukaan.
Höpö höpö, kalleinta konjamiinia lipitetään, ja oikein olantakaa.Kunhan tarjolla on Clausthaler Lemon alkoholitonta olutta, niin voin tulla mukaan.
Laivalla selvinpäin? Nyt olen nähnyt kaiken.
Höpö höpö, kalleinta konjamiinia lipitetään, ja oikein olantakaa.
Annoit myös tyylikkäästi tasoitusta, suorastaan herrasmiesmäisesti, veikkaamalla jo aikoja sitten tiedettyä valtiota.En selittele @Steril in ylivoimaa ja omaa heikkoa tekemistä, mutta totean kuitenkin: aikasidonnaisuusulottuvus.