En ollut itse edes syntynyt silloin.Olen jonne, joten en muista mitään vuoden 1990 jalkapallon mm-kisoista.
En ollut itse edes syntynyt silloin.Olen jonne, joten en muista mitään vuoden 1990 jalkapallon mm-kisoista.
En ollut itse edes syntynyt silloin.
Ja minä katsoin jo vuoden 1970 finaalin, kun muuan Pelekin vielä pelasi. En tosin niistä kisoista paljoa muista.En ollut itse edes syntynyt silloin.
En ollut itse edes syntynyt silloin.
Ja minä katsoin jo vuoden 1970 finaalin, kun muuan Pelekin vielä pelasi. En tosin niistä kisoista paljoa muista.
Jos nimimerkkisi viittaa syntymävuoteesi niin olen sinua reilusti nuorempi.Vau, oletin sinua vanhemmaksi kuin minä. Ihminen on todellakin erehtyväinen eläin.
Jos nimimerkkisi viittaa syntymävuoteesi niin olen sinua reilusti nuorempi.
Saattaa hyvin olla että olen visan nuorin osanottaja. Tai jos on joku tällä vuosituhannella syntynyt niin saa ilmoittautua. Itse en sentään ihan niin nuori ole.Juu, viittaa.
Taas heitellään viittaa. Kovaa on peli.Juu, viittaa.
Taas heitellään viittaa. Kovaa on peli.
Kyllä on, paras yhdestä. Normaalit erät toki siinäkin eli jatkoerä jos tilanne 1-1.Onko tässä kilpailussa pronssiottelua? Kun eipä tuonne loppuotteluun ole mitään mahdollisuuksia, olisi kiva tuollainen b-finaali, jota voisi tavoitella. Toki tuolla on viivan tuntumassa, molemmin puolin salakavalia väijyjiä jotka näyttävät kyntensä vasta tosipaikassa. Noutaja voi tulla vaikka eka kiekalla.
Taas heitellään viittaa. Kovaa on peli.
Juu, viittaa.
Uskokaa nyt, että en halua enkä ansaitse mitään viittaa - ei vain sovi garderoobiin. Tämä koskee myös @Steril iä - hänelle se voisi sopiakin.Taas heitellään viittaa. Kovaa on peli.
Uskokaa nyt, että en halua enkä ansaitse mitään viittaa - ei vain sovi garderoobiin. Tämä koskee myös @Steril iä - hänelle se voisi sopiakin.
Onpa riemastuttavaa havaita, että "maantieto" aiheena näyttää olevan ylisukupolvinen mielenkiinnon aihe. Taitaapi olla edustettuna tässä visassa väkeä ainakin viideltä eri vuosikymmeneltä ja se jos mikä luo uskoa yhteiseen tekemiseen. Olen hieman herkistynyt.
Samasta puusta - joskin maantieto oli/on aina ykkönen, historia tulee hyvänä kakkosena.Olen kyllä kiinnostunut enemmän historiasta, mutta maantiedossa minua kiinnosti eniten valtiot ja niiden pääkaupungit.
No en minäkään ihan noin vanha ole :-) Tuo 1970 finaali on ensimmäinen urheilutapahtuma jonka muistan. Sitten tulee Väätäisen juoksut.Mitä tulee jalkapallon MM-kisoihin niin vuoden 1970 kisat ovat elävästi mielessä (Gerd Müller).
Olympialaisista Mexico on ensimmäinen selkeä muisto (Kaarlo Kangasniemi, painonnosto, kultaa).
Taidan olla vanhin tässä porukassa.
Minulle nuo ovat aina kietoutuneet toisiinsa. Vanhojen valtioiden kartat myös kiinnostaa.Olen kyllä kiinnostunut enemmän historiasta, mutta maantiedossa minua kiinnosti eniten valtiot ja niiden pääkaupungit.
En tiedä mitä nuo ovat, mutta jos niillä saa Romanticin karille niin kyllä, kyllä puhutaan.Puhutaanko tässä nyt kardinaali- vai lateraaliviitasta ja yritetäänkö MS Romantic ohjauttaa karille?
Minä muistan auttavasti -82 MM-kisat ja Paolo Rossin. Mehiko-86 olikin sitten jo sitä kun katsoi kaikki pelit.Mitä tulee jalkapallon MM-kisoihin niin vuoden 1970 kisat ovat elävästi mielessä (Gerd Müller).
Olympialaisista Mexico on ensimmäinen selkeä muisto (Kaarlo Kangasniemi, painonnosto, kultaa).
Uskallatko paljastaa oletko -50 vai -60 luvun vuosikertaa?Mitä tulee jalkapallon MM-kisoihin niin vuoden 1970 kisat ovat elävästi mielessä (Gerd Müller).
Tässä on paljon perää. Minä kun löysin kirjat ja karttakirjat, suuri osa Afrikan valtioista oli juuri itsenäistynyt (1960), paljon uusia itsenäisiä valtioita oli syntynyt. Silloin perehtyi myös siihen miksi, mitä oli ollut aiemmin, miten tilanne oli muotoutunut tuollaiseksi. Paljon mielenkiintoisia juttuja niin maantiedon kuin historiankin kannalta.Minulle nuo ovat aina kietoutuneet toisiinsa. Vanhojen valtioiden kartat myös kiinnostaa.
Miksi en uskaltaisi.Uskallatko paljastaa oletko -50 vai -60 luvun vuosikertaa?