Käy.Lauantai, 4. kierros: Mennäänkö tällä taululla?
17:40 @Kauko Viisas - @Unkka (0-3)
18:00 @Steril - @CuJo#31 (2-1)
Lauantai, 4. kierros: Mennäänkö tällä taululla?
Oli viihdyttävät erät, tuli paljon laukauksia, tosin osa saattaa olla vain lämmittelyvetoja tai hämäyksiä kaverille, ei voi tietää.
SopineeLauantai, 4. kierros: Mennäänkö tällä taululla?
Minä olen valmis, mutta sinulla on vielä pelejä edessä. Minä kyllä maltan odottaa.Jokos sitä maanantaina pronssipeliä pelaillaan
Ei tämä sarja ole lähellekään ohi. Taistelu jatkuu! Sekin on vielä mahdollista, että @Kauko Viisas nöyrtyy laittamaan viitan selkäänsä ja tekee kaikkien aikojen comebackin.
Minkä ihmeen comebackin? Täällähän olen notkunut (lähes) koko ajan.Ei tämä sarja ole lähellekään ohi. Taistelu jatkuu! Sekin on vielä mahdollista, että @Kauko Viisas nöyrtyy laittamaan viitan selkäänsä ja tekee kaikkien aikojen comebackin.
Ei tämä sarja ole lähellekään ohi. Taistelu jatkuu! Sekin on vielä mahdollista, että @Kauko Viisas nöyrtyy laittamaan viitan selkäänsä ja tekee kaikkien aikojen comebackin.
Kyllä vanha legenda tuohon keinot keksii, siitä en olisi huolissani.@Kauko Viisas tekee saman kuin Toronto Maple Leafs (1942), New York Islanders (1975), Philadelphia Flyers (2010) ja Los Angeles Kings (2014).
Puoliksi suunniteltu on puoliksi tehty? Enää toteutus puuttuu.
Nyt kuulostaa hienolta tarinalta - jos vain tietäisi mitä mainitut joukkueet tekivät kyseisinä vuosina. Anna mä arvaan - olivat tappiolla 0-3 ja voittivat lopulta sarjan 4-3?@Kauko Viisas tekee saman kuin Toronto Maple Leafs (1942), New York Islanders (1975), Philadelphia Flyers (2010) ja Los Angeles Kings (2014).
Puoliksi suunniteltu on puoliksi tehty? Enää toteutus puuttuu.
Puhutko nyt Kalevalasta vai peräti Raamatusta?Kyllä vanha legenda tuohon keinot keksii,
Nyt kuulostaa hienolta tarinalta - jos vain tietäisi mitä mainitut joukkueet tekivät kyseisinä vuosina. Anna mä arvaan - olivat tappiolla 0-3 ja voittivat lopulta sarjan 4-3?
2012 Blues nousi KalPaa vastaan 3-0 tappiolta 3-4 voittoon. Olin paikalla tuossa Game 6:ssa, jossa Blues nousi kahden maalin tappiolta tasoihin ilman maalivahtia ja voitti jatkoajalla. Ei tullut ääntä sen pelin jälkeen. Game 7 oli enää vain pelkkää kosmetiikkaa.Vanha visailumies ratkaisi arvoituksen hetkessä - oikeassa olet.
Enpä muista onko missään muissa ammattilaissarjoissa kuin NHL:ssä ylipäätään tehty kyseistä temppua.
Olisiko ollut joku puolivälieräsarja tai jotain. Ei finaalisarja, joihin @CuJo#31 taisi viitata. Sikäli tuo Cujon viittaus ontuukin, että en ole lähelläkään finaalisarjaa.2012 Blues nousi KalPaa vastaan 3-0 tappiolta 3-4 voittoon.
Ei Flyers-Bruinskaan ollut finaalisarja.Olisiko ollut joku puolivälieräsarja tai jotain. Ei finaalisarja, joihin @CuJo#31 taisi viitata. Sikäli tuo Cujon viittaus ontuukin, että en ole lähelläkään finaalisarjaa.
Muistatko mikä joukkue lopulta voitti 2012 finaalisarjan eli voitti mestaruuden?
Saatat olla oikeassa - sinut tietäen oletkin. @CuJo#31 tule nyt kertomaan.Ei Flyers-Bruinskaan ollut finaalisarja.
Muistan kyllä 2012 mestarin hyvinkin. Kuten myös 2011 välierät.
PYHSaatat olla oikeassa - sinut tietäen oletkin. @CuJo#31 tule nyt kertomaan.
2011 Blues hävisi HIFKille finaalissa
2012 Mestaruuden voitti... sano se "ääneen"!
Käy.Lauantai, 4. kierros: Mennäänkö tällä taululla?