Mennäänkö huomenna perjantaina samalla aikataululla?
17.40 @Kauko Viisas - @Unkka (otteluvoitot 0-3)
18.00 @Steril - @CuJo#31 (otteluvoitot 1-1)
Ainakin minun puolesta passaa.
Mennäänkö huomenna perjantaina samalla aikataululla?
Minä en pääse osallistumaan normaaliaikana. Olen juuri tuolloin siirtymätaipaleella paikasta A paikkaan B. Jokus klo 19.30 kävisi.Mennäänkö huomenna perjantaina samalla aikataululla?
En jotenkaan ottanut edes huomioon, että valkoisellakin alueella voi olla sitä maata. Ihmettelin vain niitä hajanaisia kappaleita ja palloilin kartalla epätoivoisesti edestakaisin. Nyt kun katsoin uudestaan niin vituttaa miten en tuota älynnyt. Siitä teidän tämänpäiväisestä taistosta taas olisin äkännyt molemmat aika nopeasti.Nämä oli oikeasti tosi vaikeat hahmottaa. Värit hämäsi pahasti.
@redpeckaMinä en pääse osallistumaan normaaliaikana. Olen juuri tuolloin siirtymätaipaleella paikasta A paikkaan B. Jokus klo 19.30 kävisi.
Poltin tänään Kyproksen. Olenko natsi?Iltapäivällä kävin mm. seppelvarpujen lehtiä lakaisemassa ja keräämässä kuivumaan terassille.
Juuri äsken poikkesin ulkona ja totesin itsekseni ääneen "Kypros": kuivumassa olevat lehdet muodostivat mielestäni lähinnä Kyprosta muistuttavan kuvion.
Että ei tämä visa sillain vaarallinen ole, mutta mielenmaailmaan se saattaa vaikuttaa.
Tämä sopii oikein hyvin. Tässä tarvitaan nyt palautumisaikaa, taktisten ja teknisten taitojen hiomista ja pohdintaa.Lauantai ja sunnuntai alustavasti (melkein) vakiintuneilla aikatauluilla eli 17.40 & 18.00!?
Tiesi on viitoitettu, koska valitsit viittojen tien - vai valitsivatko viitat sinut? Tämä on ollut yhtä viittojen viittaa kieltämättä.Tämän koko visan ansiosta keksin sanavarastooni uuden voimasanan - viitta. Aika viittamainen visa oli tänään. Voi viitan viitta sentään! Ja viittailijat sekä epäilijät, haistakaapa pitkä, @Kauko Viisas an minulle heittämä haiseva viitta. Siitä haluaisin päästä kovasti eroon.
Sepä se, en tiedä itsekään miten tässä näin kävi. Tutkimattomia ovat viittojen tiet. Viittamaisinta mitä tässä vielä voisi käydä olisi se, että hirttäytyisin lopulta tahtomattani, mihinkäs muuhunkaan kuin omaan viittamaiseen viittaani.Tiesi on viitoitettu, koska valitsit viittojen tien - vai valitsivatko viitat sinut? Tämä on ollut yhtä viittojen viittaa kieltämättä.
Aina ei voi v(o)iittaa, ei edes joka kerta, oli viittoja tai ei.
No tämä vaarahan on ollut läsnä koko ajan - viittailijalle viittaillaan ja viittailua kokenut voi kokea sen raskaana painolastina, mikä osaltaan vaikuttaa suoritukseen.Viittamaisinta mitä tässä vielä voisi käydä olisi se, että hirttäytyisin lopulta tahtomattani, mihinkäs muuhunkaan kuin omaan viittamaiseen viittaani.
Mysteeri on se, miksi nämä viitat painavat koko ajan enemmän, vaikka olen käynyt salilla koko talven? Ylikunto?No tämä vaarahan on ollut läsnä koko ajan - viittailijalle viittaillaan ja viittailua kokenut voi kokea sen raskaana painolastina, mikä osaltaan vaikuttaa suoritukseen.
Toisin tässä esille hiihtelijät, erityisesti @Unkka n, joka lumien vielä ollessa merkittävä veden olomuoto luonnossamme, hän keskittyi, no, hiihtelemään. Nyt kun lumen olomuoto on toinen ja vaikeuttaa hiihtelyä, hän on keskittynyt olennaiseen.
Toinen takavasemmalta peliin tullut on @CuJo#31 , joka ei tietääkseni ennen tehnyt mitään, mutta nyt treenannut ilman viittoja ja pistää viitallisia dunkkuun kunnolla.
Summa summarum: Kenellekään ei saa viittailla! Eikä viittoihin saa hirttäytyä.
Kuka lähti viittailemaan - se viitat kantakoon.Mysteeri on se, miksi nämä viitat painavat koko ajan enemmän, vaikka olen käynyt salilla koko talven? Ylikunto?
Yhdessä laitteessa lukee made in China. Kaipa siinä jotain maantietoa on. Käyn salilla tietenkin siksi että voisin näytellä diskohauiksia ja ylpeillä saunailloissa penkkituloksella. Mitä oikein luulit? Penkkiä kysytään ja hauista näytetään.Kuinka monta maata näet salilla? Miksi käyt salilla?
Jos nyt rehelliseksi heittäydyn niin Kiinalla ei pitkälle pötkitä. Koita nyt löytää vaikka Made in DDR -laite.Yhdessä laitteessa lukee made in China. Kaipa siinä jotain maantietoa on. Käyn salilla tietenkin siksi että voisin näytellä diskohauiksia ja ylpeillä saunailloissa penkkituloksella. Mitä oikein luulit? Penkkiä kysytään ja hauista näytetään.
Salilla ei sentään ole viittoja - eräänlaista vierottautumista. Mutta telineitä siellä riittää, onko hyvä sekään? Ei olisi kiva olla "se mies, joka sekosi viitoista". Ehkä tällä palstalla olen se jo nyt. Ja hirttäytymisellä tarkoitan tahatonta hirttäytymistä - viitta hirttäisi lopuksi minut.Jos nyt rehelliseksi heittäydyn niin Kiinalla ei pitkälle pötkitä. Koita nyt löytää vaikka Made in DDR -laite.
"Meidän" piireissä noille nauretaan (ja juostaan karkuun) - ja ollaan ilman.
Juu, oma vika kun en tajunnut. Luulin vain että ne maat muodostuivat niistä ruskeista kappaleista ja siksi olin sormi suussa kun muodot eivät täsmänneet mihinkään.Pääsääntönä on aina se, että vikasta vihjeestä arvoitus on ratkaistavissa reilusti.
Eikö kainalot yhtään, tai ristiselkä? Viittasi ovat hengittävää hi-tech-materiaalia - paitsi se yksi haiseva...kädet hikoaa