Tämän olisin voittanut... lippu salkoon, paitsi, ettei ollut oma kisani. Paska visa viittoineen.
Viittaa päälle vaan niin homma voi vielä kääntyä.Tämän olisin voittanut... lippu salkoon, paitsi, ettei ollut oma kisani. Paska visa viittoineen.
Nyt on niin mieli maassa, että taidan vetäytyä omiin oloihini kuuntelemaan virallista kisahymnia - siinä on oikeaa viittailua ja mieltä kohottavaa nostalgiaa.Viittaa päälle vaan niin homma voi vielä kääntyä.
Aikataulu sopii minulle, mutta voiko noita otteluvoittoja millään tavoin rukata?Mites, mennäänkö huomenna samoilla aikatauluilla?
17-40 @Kauko Viisas - @Unkka (otteluvoitot 0-2)
Kuten myös.@redpecka käy minulle.
Tekivätkö veljet taas itsestään henkisesti pieniä?En halua nostaa itseäni mitenkään framille, mutta ohessa lyhyt lausuntoni hävityn välieräottelun jälkeen:
"Hyvät veljet ja sisaret. Mun termini on : mental game eli win the right games. Edeltävät eivät ole olleet oikeita pelejä.
Kuten hyvä veljeni, leijona 79 on on todennut , jokainen, joka nyt hymyilee tässä tilaisuudessa saa mennä ulos. Jotain rispektiä, olen kuitenkin maantietovisaveteraani, pelannut Simo Frangenia vastaan, uraa takana jo kymmeniä vuosia alalla. Tiedän mitä tarkoittaa olla tällaisissa visoissa.
Viimeinen maali tehtiin väärin - se pitää tehdä backhand - forehand - pum -pum - pum. Nyt se tehtiin pum-pum-pum.
Mapquiz is a momentum game. The maps didn't bounce our way.
My fuckingratulations!"
Jälkikäteen jäin miettimään kohtaa "uraa takana" - ehkä siinä on asian ydin.
Oikeasti hvyä peli @Unkka
Äläpäs ala sitä viittaa tännepäin jakamaan. Tuurilla sattunut nyt tuttuja maita. Ja nopea en ole. Mutta olen kyllä vetänyt kovaa treeniä nyt keväällä ja ottanut homman tosissaan, vähän liiankin. Talvella oli enemmän rentoutta pelissä.Itse en pitäisi @Unkka n finaalipaikkaa jymy-yllätyksenä. Erittäin vahva ja ennen kaikkea nopea kilpailija, joka on etenkin noissa saarivaltioissa aika haka.
Onko @Kauko Viisas aan eväät syöty? Nähdäänkö jymy-yllätys ja @Unkka meneekin finaaliin?
Itse en pitäisi @Unkka n finaalipaikkaa jymy-yllätyksenä. Erittäin vahva ja ennen kaikkea nopea kilpailija, joka on etenkin noissa saarivaltioissa aika haka.
Kuten @Steril totesikin niin ei tämä yllätys ole - minun eväät toki on syöty, mutta niitä saa (lähi)kaupasta lisää - jos jaksaa hakea.Äläpäs ala sitä viittaa tännepäin jakamaan. Tuurilla sattunut nyt tuttuja maita. Ja nopea en ole. Mutta olen kyllä vetänyt kovaa treeniä nyt keväällä ja ottanut homman tosissaan, vähän liiankin. Talvella oli enemmän rentoutta pelissä.
Noin pitkälle ei sentään vielä visa ole mielessäni päässyt. Sehän se olisikin, kun ulkona alkaisi sataa ja alkaisi hokemaan ääneen Sri Lankaa sadepisaroita nähdessään.Iltapäivällä kävin mm. seppelvarpujen lehtiä lakaisemassa ja keräämässä kuivumaan terassille.
Juuri äsken poikkesin ulkona ja totesin itsekseni ääneen "Kypros": kuivumassa olevat lehdet muodostivat mielestäni lähinnä Kyprosta muistuttavan kuvion.
Että ei tämä visa sillain vaarallinen ole, mutta mielenmaailmaan se saattaa vaikuttaa.
Noin pitkälle ei sentään vielä visa ole mielessäni päässyt. Sehän se olisikin, kun ulkona alkaisi sataa ja alkaisi hokemaan ääneen Sri Lankaa sadepisaroita nähdessään.
Vaativa ainakin on Peru (imperatiivi) ja se on nähtävissä luontokappaleessa nimeltään peruna.Mikäköhän olisi vaativin valtio, minkä voisi nähdä jossain luontokappaleessa?