Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ja lähes raitis @Steril näkee viinilasin luontokappaleena? Ok, nuoriso.vähän vinoa viinilasia.
Ja lähes raitis @Steril näkee viinilasin luontokappaleena? Ok, nuoriso.vähän vinoa viinilasia.
Vaativa ainakin on Peru (imperatiivi) ja se on nähtävissä luontokappaleessa nimeltään peruna.
Saattaa olla, etten aivan ymmärtänyt kysymystä, mutta ainakin yritin parhaani ja vastasin.
Ja Mauritius on sitten lihavampi versio... majavasta siis.Grenadahan muistuttaa majavaa ja siitähän tulee mieleen vaimon... majava. Miellyttävä mielleyhd... yhtymä.
Olen käynyt Grenadassa. Huomaa sijamuoto.Grenadahan muistuttaa majavaa ja siitähän tulee mieleen vaimon... majava
Olen käynyt Grenadassa. Huomaa sijamuoto.
Oli, erittäin tyytyväinen kuten minäkin ja kyllä - panin - ja polttelin sitten tupakinkin. Toki rahaa siihen kului, mutta kokemukset maksavat.Oliko Grenada tyytyväinen. Paniko tupakiksi sen jälkeen?
Grenada aina mielessäin. Mutta kukapa nyt ei Grenadaan haluaisi matkustaa? Sehän sijaitseekin oikein mukavalla ja trooppisella paikalla.Kyllä huomaa, että nuorempi väki liikkeellä . majavat mielessä. Katsokaapa Suomea - ihan selvä majava - ei tosin hampaita, ei häntää, mutta majava se on.
Kyllä huomaa, että nuorempi väki liikkeellä . majavat mielessä. Katsokaapa Suomea - ihan selvä majava - ei tosin hampaita, ei häntää, mutta majava se on.
Hieno paikka - ei tosin poikkea paljon muista saarista.Mutta kukapa nyt ei Grenadaan haluaisi matkustaa?
Tämä - ei siis asuinpaikkasi . vaan majavan paikka on tulkintakysymys. Saattaa mennä reisille, mutta Iisalmi- Pihtipudas -linja saattaisi osu kohdilleen.Asun muuten Suomi-neidon majavan tienoilla.
Tämä - ei siis asuinpaikkasi . vaan majavan paikka on tulkintakysymys. Saattaa mennä reisille, mutta Iisalmi- Pihtipudas -linja saattaisi osu kohdilleen.
Niin kuin aina - melkein sain. Onnistumisen.Läheltä liippaa.
Ja @Unkka Senegalista + Gambiasta tulee mieleen ihan oikea terävänenäinen leijonanpää suu auki.Niin kuin aina - melkein sain. Onnistumisen.
Oikeastihan kyse on Suomi-neidon säärten pituudesta. Sääret ovat onneksi häveliäästi piilotettu hameen alle, mikä vaikeuttaa ja toisaalta luo sitä mystisyyttä: "missä majava luuraa?"
Niinpä - otapa selvää.Mutta mikä ihmeen uloke on Hanko?
Tässä taitaa olla sinun salainen aseesi - mielikuvitus ja mielleyhtymien kautta luodut muistikuvat. Tälle iso peukku, koska oma mielikuvitukseni ei tähän riitä.En tiedä kokonaisista maista, no pari lahnaa olen nähnyt, mutta noissa rajakoukeroissa näkee kyllä milloin mitäkin. Koiranpään, gorillanpään ja vittuuntuneen äijänpäänkin olen nähnyt. Sormia, neniä ja eri asteisia elimiä runsaasti. Liftarin peukkukin löytyy, norsun kärsiä ja vaikka mitä.
En tiedä kokonaisista maista, no pari lahnaa olen nähnyt, mutta noissa rajakoukeroissa näkee kyllä milloin mitäkin. Koiranpään, gorillanpään ja vittuuntuneen äijänpäänkin olen nähnyt. Sormia, neniä ja eri asteisia elimiä runsaasti. Liftarin peukkukin löytyy, norsun kärsiä ja vaikka mitä.
Järjestäjä?Meitä on vain kaksi...