Kiitos samoin! Kädet ne meinaa vaan täristä. Luulin että se loppuu puolivälierissä, mutta ei.Ei vaan pärjää enää näillä vuosilla. Onnea ja menstystä jatkossa! Kiitos hyvästä pelistä, huomenna jatketaan.
@Unkka
Kuten myös 17.40 parempi niin on varaa hidastellakin - ei toki @Unkka n kanssa vaan itseni.Tämä 17.40 sopisi minulle oikein hyvin.
Ei nyt aikuisten oikeasti oltu, höpsö!Ihme että olitte sen (ilmeisesti) Gambian kanssa hukassa!?
Gambiahan se siinä helppo oli. Osista pikkuhiljaa rakentuva Benin vaikeampi. Tuossa oli ne sekunnin kymmennykset minun puolella.Ei nyt aikuisten oikeasti oltu, höpsö!
@Steril is back niin kuin Ison veden takana sanotaan. Tämä luo uutta uskoa omaankin peliini. Toki uskoa on monenmoista...
En aivan noin syväällisesti tätä ajatellut, mutta sanomassasi on pointtinsa.Agnostikkona on hyvä olla.
Eikös se runkosarjassakin mennyt niin että kun toinen meistä oli muualla niin toisellakin tökki? Joku kumma henkimaailman homma tässä on.@Steril is back niin kuin Ison veden takana sanotaan. Tämä luo uutta uskoa omaankin peliini. Toki uskoa on monenmoista...
Sopiiko teille Steril ja @CuJo#31 klo 18 huomenna?
"Isä ja poika" - nyt pitäisi löytää vielä se pyhä henki. Älkäämme myöskään unohtako viittoja.Eikös se runkosarjassakin mennyt niin että kun toinen meistä oli muualla niin toisellakin tökki? Joku kumma henkimaailman homma tässä on.
Vai onko se sittenkin pyhä viitta?"Isä ja poika" - nyt pitäisi löytää vielä se pyhä henki. Älkäämme myöskään unohtako viittoja.
Tämäkin vielä - sanoo mitä sanoo niin vastauksena on aina viitta tai vähintään viittaus sellaiseen.Vai onko se sittenkin pyhä viitta?
Ei kun sinähän otit pyhän hengen ja viitan puheeksi niin nehän selittyy molemmat pyhällä viitalla. Tai pyhän viitan hengellä, en minä tiedä.Tämäkin vielä - sanoo mitä sanoo niin vastauksena on aina viitta tai vähintään viittaus sellaiseen.
Mahtaako Martinus Toursilainen eli Pyhä Martti olla sinulle tuttu - ehkä sukulainen?
Jos samassa viestissä mainitsee sekä pyhän hengen ja viitan, se ei tarkoita, että ne liittyisivät toisiinsa.Ei kun sinähän otit pyhän hengen ja viitan puheeksi niin nehän selittyy molemmat pyhällä viitalla. Tai pyhän viitan hengellä, en minä tiedä.
Suvussani ei kyllä ketään Marttia taida olla.
@Kauko Viisas ja @Steril, viitoista puheenollen:
Lienee ainakin varttuneemmalle viittakisailijalle tuttu.