(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 198 268
  • 7 951
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kierros 94

Malawi, Grenada
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onpahan ollut viime aikoina hyvä visa, vaikka visanpitäjä meinasi tänään olla ihan vitun kännissä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Voi taivas, jos ennakkovastatessa noista oikeiden vastausten rajanaapureista saisi edes 0,1 pistettä, niin oma tilanteeni olisi vieläkin aika pirusti parempi. Silloin, kun on livepelin aikaan "linjoilla", niin ei nopeus riitä.
 

redpecka

Jäsen
Kattelin tässä pienessä maistissa 11. kannen diskossa takataskusta muistiinpanojani: tota oon pannut.. ja tota.. tota en oo muuten pannu.. vai olenko sittenkin.. eikun siis play-off -formaatista piti puhumani.

Suurin muutoshan on se, että visa siirtyy seiskakannen pubista 11. kannen diskokuplaan. Alustavaa salaista formaattia olen sievässä humalassa puhunut sivu suuni hytissä numero 186 ja myös hytissä s. 211.

Luultavasti porrastamme pelit 20-30 minuutin aikaikkunoihin eli neljän pelin kierroksella se vie järjestäjältä ~kaksi tuntia, mutta yksittäiseltä visajoppelta vain sen ~10-15 minsaa. Ottelujen alkamisajat kuulutellaan kyllä hyvissä ajoin edellisenä päiivänä. Lop.. -alkais jo! Ei kalut kestä.

P.S. Oon kattonut nyt Frangenin maailmanympäriohjelmaa tän viikon juutubesta.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Oon nyt hytissä s. 214 ja skriivaan muistiin jotain.

Yksittäinen ottelu (tarvitaan kaksi erävoittoa)

1. erä
  • Satunnainen valtio pilkottuna kolmeen vihjeeseen...
  • ...kahden minsan frekvenssillä (minuutit 00-02-04)
  • Ottelupukareilla yksi arvaus per vihje kunnes ratkeaa
2. erä
  • Sama meininki
  • Jos tasan niin jatkoaika eli kolmas erä
Voittaja siirtyy ottelusarjassa 1-0 johtoon. Pelastusrengaskierros paras kolmesta ja sen jälkeen paras seitsemästä.
 
Viimeksi muokattu:

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kierros 94

Kazakstan
Tuvalu
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uskallatko paljastaa oletko tubejaksoissa?
Uskallan - en tietääkseni ole juutuubiin saakka päässyt. En kyllä ole niitä katsonut, mutta uskon, että joku olisi siitä huomauttanut.
Tuohon aikaan kävin hakemassa aamukahvit tietystä R-kioskista, missä muutaman myyjän kanssa yleensä vaihdoimme sanan pari, mutta tuon "esiintymisen" jälkeen sain erityistä huomiota - olin saavuttanut 15 minuutin "kuuluisuuden".
 

redpecka

Jäsen
Kierros 94
Botswana, Kuuba
Kierros 94

Nepal ja Uusi-Seelanti
Kierros 94

Malawi, Grenada
Kierros 94
Bhutan
Montenegro
Kierros 94

Kreikka, Egypti
Kierros 94

Kazakstan
Tuvalu
Kierros 94

Kamerun
Kanada

Säkki matkalla
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tiesitkö, että olen osallistunut kyseiseen ohjelmaan - toki ilman menestystä.

Olipa mielenkiintoinen tieto. Tämä ohjelma oli omia ehdottomia suosikkeja visailuohjelmista aikoinaan. Muutenkin Frangenin ja Alivaltiosihteerien huumori uppoaa.
 

redpecka

Jäsen
Kysymys #94, mitkä kaksi maata?

Koodaa vasen-oikea, a-b tai 1-2

Yksi arvaus/maa

Vihje 1/3 (3min...)
 

Liitteet

  • 94a.png
    94a.png
    82,7 KB · kertaa luettu: 48

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Otetaan heti riski:

Vasen Grenada.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Oikea Bhutan
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mun ei olisi kannattanut kirjoittaa tuota "otetaan heti riski", vaan tyytyä pelkästään Vasen Grenada. Onnittelut @CuJo#31 fiksummasta vastauksesta!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Voi perkele, tuo Bhutankin on ollut jo pitkään omalla tarkkailulistalla. Nyt keskityin liikaa vain Grenadaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mun ei olisi kannattanut kirjoittaa tuota "otetaan heti riski", vaan tyytyä pelkästään Vasen Grenada. Onnittelut @CuJo#31 fiksummasta vastauksesta!

Onnittelut itsellesi Bhutanista. Itselläni meni tosiaan kaikki kapasiteetti tuohon Grenadaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös