(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 209 900
  • 5 936
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kaveri sai järjestelmältä kotiedun ja tuomariedun ja mä kysyn et miks? Montakos maata olet itse tiennyt? Tuu sä ottaa tä mobiilivekotin, niin mä tuun tiputtelee jotain palasia Saturnuksesta.

Mä häpeän.

Sinä olet tämän sarjan aikana haukkunut tuomarit, visanvetäjät, vastustajan, katsojat ja koko visan. Te kuitenkin hävisitte tänään. Onko nyt peiliinkatsomisen paikka?

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinä olet tämän sarjan aikana haukkunut tuomarit, visanvetäjät, vastustajan, katsojat ja koko visan. Te kuitenkin hävisitte tänään. Onko nyt peiliinkatsomisen paikka?

Mitä mä vastapuolen pelurista olen sanonut? Jos mä puolustan itseäni, kun tänne lyödään valtioita jostain kolmannesta valtakunnasta, niin nyt ala sinäkin monsieur Virveliä Kainaloon herätä tähän päivään.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mitä mä vastapuolen pelurista olen sanonut? Jos mä puolustan itseäni, kun tänne lyödään valtioita jostain kolmannesta valtakunnasta, niin nyt ala sinäkin monsieur Virveliä Kainaloon herätä tähän päivään.

Mitä? Mitä? Elämmekö vaihtoehtotodellisuudessa, missä natsi-Saksa valtasi koko maailman?

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Venäjä

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Pakistan

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Joko saan arvata uudestaan?

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
@VeKaBo jatkaa samalla linjalla, kuin eilen. Jos ihmeitä ei tapahdu, niin tämän pitäisi olla selvä peli @Huono pakki lle.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Egypti

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mongolia

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Honduras

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jamaika

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jos ei oma hahmotuskyky taikaiskusta parane, niin jollekin tulee helppo tie välieriin. (psykologinen sodankäynti alkakoon)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy