Aivan sori, sekoilin ja poistin viestin!
17:39 alkaa kolmas jatkoerä. Soooooori.
Ja henki laskeutui hänen yllensä ja hän puhui kielillä.Oleeee!! É o grande Brasil!!
Eu é a pessoa mais legal que eu conheço.
Ja henki laskeutui hänen yllensä ja hän puhui kielillä.
Valko-Venäjä
Kolumbia
Vihellyksen jälkeinen laukaus kohti maalia. En muista miten testissä kävi eli menikö maaliin vai ei, mutta muistaakseni se tulkittiin suoraan vastustajan (eli minun) eduksi. Tässä tapauksessa ei mennyt maaliin ja jätettiin huomiotta.1. erä - rankkarit, olkaa niin hyvät
Muistan, arvaukseni lipesi sekunnilla vihjeen väärälle puolelle ja hylsy napsahti. Taisin arvata oikein eli siitä olisi tullut piste (tai kiinnitys) minulle ilman tuota vahinkoa.Direktoraatille kysymys sääntötulkinnasta (tässä tapauksessa ei sinänsä merkitystä, mutta kilpa kovenee niin erilaisten valitusten ja vastavalitusten riski kasvaa):
Muistaakseni testitilanteessa tapahtui vastaavaa kuin tämänpäiväisessäkin kisassa eli
Vihellyksen jälkeinen laukaus kohti maalia. En muista miten testissä kävi eli menikö maaliin vai ei, mutta muistaakseni se tulkittiin suoraan vastustajan (eli minun) eduksi. Tässä tapauksessa ei mennyt maaliin ja jätettiin huomiotta.
Muistaako @Steril tuon testitilanteen kulun?
Tämä vain ja ainoastaan vastaisen varalle.
Nostan hattua järjestävälle organisaatiolle, että bottia oli jo ohjelmoitu eli devattu (opin tämän devaaja -nimityksen muistaakseni viisi vuotta sitten, kun kysyin eräältä ulkopuoliselta konsultilta/tietojärjestelmäkehittäjältä, että mikä on devaaja. Hän vastasi, olevansa sellainen, developer) niin, että mukana oli Vatikaani. Hyvää työtä.@VeKaBotti pitäisi viedä uudelleen ohjelmoitavaksi, jotta pärjää sitten ensi vuoden maantieto-visassa.
En tiedä jengeistä, mutta ilmeisesti parempi sopia (kuin katua) ja vastata jengeille.Miten jengille sopisi jos torstaista eteenpäin neljän pelin kierroksilla aikaistettaisiin pelin alkua nykyisestä 18.00:sta 17.30:een?
Joskus mietin, josko voisi pelata sitten neljän pelin kierroksilla kaksikin päällekäin, mutta ei mitään toivoa - tää on aika koheltamista täällä officella parin minsan vihjeillä...
Miten jengille sopisi jos torstaista eteenpäin neljän pelin kierroksilla aikaistettaisiin pelin alkua nykyisestä 18.00:sta 17.30:een? Jos sieltä kato lätkääkin tulee niin jengi varmaan haluaa sitä tsiigaa?
Lähtökohtaisesti 17:30 - 17:45 - 18:00 - 18:15
Minun jengille sopii.Joskus mietin, josko voisi pelata sitten neljän pelin kierroksilla kaksikin päällekäin, mutta ei mitään toivoa - tää on aika koheltamista täällä officella parin minsan vihjeillä...
Miten jengille sopisi jos torstaista eteenpäin neljän pelin kierroksilla aikaistettaisiin pelin alkua nykyisestä 18.00:sta 17.30:een? Jos sieltä kato lätkääkin tulee niin jengi varmaan haluaa sitä tsiigaa?
Lähtökohtaisesti 17:30 - 17:45 - 18:00 - 18:15