Mainos

(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 206 133
  • 7 951

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olin taas hiihtämässä, ja täällä on ollut niin nopea kisa, ettei minun perinteisellä tyylillä olisi ollut mitään jakoa. Kyllä minä hiihtäessä tämän kisan muistin ja pidin @heketsu88 lle peukkuja. Tunnustaudun nyt, että silloin kun en ole itse mukana, olen hänen bandwagonissa.

Tänään kusi siihen, että ajattelin tuon Laosin olevan joku saarivaltio ja @Kauko Viisas tunnisti Moldovan aika nopeasti.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tänään kusi siihen, että ajattelin tuon Laosin olevan joku saarivaltio ja @Kauko Viisas tunnisti Moldovan aika nopeasti.
Joo, kyllä tänään oli A-sarjalaisten päivä. Katsoin itsekin eka vihjeen ennen kuin katsoin oikeat vastaukset. Ja pitää olla tänään rehellinen, en olisi ehtinyt kissaa sanoa (miksikähän sekin pitäisi aina sanoa?). Ja tuo Laos oli kyllä aika jekku, ihan itsensä näköinen heti eka vihjeessä.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mitään en ole ottanut, enkä näin ollen myöskään myönnä mitään. Nyt tuntuu olevan tuuri sen verran kohdillaan, että pitäisikö laittaa vähän rahapelejä vetämään viikonlopuksi. Sen verran raotan salaisuuden verhoa, että tänään ehdin käymään läpi jo vastattujen maiden listan läpi.

Se, että minä ja visailuisäntä satumme kannattamaan samaa seuraa, on puhdas sattuma.

Ja on sen verran tietokilpailutaustaa, että olen voittanut yläasteaikoina koulumme tietokilpailun kertaalleen ja
ollut pari kertaa toinen. vahvimmat alueet urheilu ja maantieto.

Minulla ei ole muuta sanottavaa asiasta ja jatkossa vaikenen näin ollen tyystin. (tähän jatkoksi sitten niitä hymynaamoja)

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Ennakkoarvailu on jännä konsepti. Kiva availla noita sitten lopuksi ja mahtavaa jos/kun sieltä löytyy oikeita vastauksia. Oon niin visailijoiden puolella ja toivon kaikille onnistumisia.
  • Huomenna (tänään keskiviikkona) haussa kaksi valtiota.
  • Laita kuoreen "Kierros 76" ja sisään vastaukset ennen 17:50.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kierros 76
Syyria Guyana

(1)
  • Tykkää

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kierros 76

Indonesia, Päiväntasaajan Guinea

(1)
  • Tykkää

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kierros 76

Honduras, Tanska

(1)
  • Tykkää

npc

Jäsen
Onkohan jengi kurkannut @Huono pakki -lta oikeat vastaukset? Anyway, kohta lähtee postisäkki matkaan.

• Tänään siis kaksi valtiota (vasen/oikea) ja vihjeitä vain kaksi - toinen tulee 10min kuluttua ekasta.
  • Yksi arvaus per valtio - ei uusia lopuksi kun on lyhyt tämmöinen kisa.

npc

Jäsen
Kierros 76
Syyria Guyana
Kierros 76

Hollanti, Egypti
Kierros 76

Vanuatu, Fiji
Kierros 76

Indonesia, Päiväntasaajan Guinea
Kierros 76
Qatar, Suriname
Kierros 76

Honduras, Tanska

Nämä lähtivät nyt merelle. Muistanette, ettei ennakkoäänestäjänä saa sitten osallistua livekisaan.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Onkohan jengi kurkannut @Huono pakki -lta oikeat vastaukset? Anyway, kohta lähtee postisäkki matkaan.

• Tänään siis kaksi valtiota (vasen/oikea) ja vihjeitä vain kaksi - toinen tulee 10min kuluttua ekasta.
  • Yksi arvaus per valtio - ei uusia lopuksi kun on lyhyt tämmöinen kisa.

Ei se salamakaan kolmatta kertaa samaan paikkaan iske. (Vanha etelä-karjalainen kansanviisaus)

(1)
  • Tykkää

npc

Jäsen
Viikko 10 - Kierros 76

Mitkä kaksi valtiota kuvassa?

Liitteet

• 76a.PNG
    76a.PNG
    110,6 KB · kertaa luettu: 46

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Taidan tietää oikeapuoleisen (itse asiassa varma tieto), mutta en nyt käy sääntöjä rikkomaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy