Mainos

(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 206 470
  • 7 951

npc

Jäsen
Kierros 75

Pohjois-Irlanti, Egypti
Kierros 75

Syyria Venäjä
Kierros 75

Georgia, Laos
Vanuatu, Fiji
Nämä kirjeet lähtivät kopterilla laivalle. Toivottavasti tuo Mojon kortti koskee tätä ennakkoarvausta vaikka kuoressa ei lue mitään, ettei turhaan roudata jotain hassutteluja maalta merelle. Ei nää kopterit mitään halpoja oo, hei.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nämä kirjeet lähtivät kopterilla laivalle. Toivottavasti tuo Mojon kortti koskee tätä ennakkoarvausta vaikka kuoressa ei lue mitään, ettei turhaan roudata jotain hassutteluja maalta merelle. Ei nää kopterit mitään halpoja oo, hei.

Eikös me kaikki ollakkaan enää risteilylaivalla?

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
En mä tiennyt, että siihen pitää jotain kirjoittaa, olen niin uusi täällä.

npc

Jäsen
75. kysymys, mitkä kaksi maata? (vasen/oikea)

1/3 vihje (3min sykli)

Liitteet

• 75a.png
    75a.png
    16,5 KB · kertaa luettu: 53

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Oikea Grenada

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
No nyt oli nopea kierros.

(1)
  • Tykkää

npc

Jäsen
Sarjataulukko 75 kierroksen jälkeen:

@Kauko Viisas 15,3p (+0,5)
@Steril 14,0p + ♥ (+0,5)
heketsu88 9,1p
Unkka 7,6p
CuJo#31 6,9p
Via Dolorosa 3,3p
- - - - - - - -
Virveliä kainaloon 2,9p
@Huono pakki 2,3p (+0,5)
Tadu 2p
kyykäärme 1,5p
- - - - - -
Wiljami 1,5p
Ishmael 1,3p
Jyväsjemmari 1p + Tonttulakki + Sädetikku
Vesuri 1p
Everton 1p

Hiltsu04 1p
Hols Nilgerssön 1p
Rekka Pinne 1p
Tshekki77 1p
Poulu Jukki 1p
- - - - - Karsintaraja vauvapalstalaisten kanssa - - - -
Turha Kaukalo 1p
Yuppi 0,5
Malkkinen 0,5p
SteelGate 0,1p
Mojo 0,1p

Menikïhän pisteet oikein tällä kertaa..?

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kolmen päivän koeaika tuotti tällä kertaa kelpuutetun tuloksen, joten hallituksen yksimielisellä päätöksellä Simo Frangen pysykööt vielä toistaiseksi naftaliinissa.

npc

Jäsen
Kolmen päivän koeaika tuotti tällä kertaa kelpuutetun tuloksen, joten hallituksen yksimielisellä päätöksellä Simo Frangen pysykööt vielä toistaiseksi naftaliinissa.
Tiukassa paikassa hyvä tason nosto takaisin mitalikandidaattien vaatimalle tasolle: 3 peliä ja 0,5 + 0,2 + 0,5 pistettä jos oikein kuntopuntaria katsoin.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tiukassa paikassa hyvä tason nosto takaisin mitalikandidaattien vaatimalle tasolle: 3 peliä ja 0,5 + 0,2 + 0,5 pistettä jos oikein kuntopuntaria katsoin.
Kriisikokous tuli selvästikin oikeaan saumaan. Ei ole nuo maajoukkuetauot ja EHT:t hyvä asia, johan se on nähty Liigan puolellakin. Meinasi saada koko paletin sekaisin.
edit. etenkin kun @Kauko Viisas ja @heketsu88 jatkavat myös huimaa virettään. Ei ole nollan pisteen viikkoihin varaa.

(1)
  • Tykkää
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Näitä @Huono pakki n postilappuja näemmä löytyy vielä kilpailun alettuakin. Herätkää ihmiset, tämä visa ollaan varastamassa meiltä! STOP THE QUIZ! #answerfraud

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Olin taas hiihtämässä, ja täällä on ollut niin nopea kisa, ettei minun perinteisellä tyylillä olisi ollut mitään jakoa. Kyllä minä hiihtäessä tämän kisan muistin ja pidin @heketsu88 lle peukkuja. Tunnustaudun nyt, että silloin kun en ole itse mukana, olen hänen bandwagonissa.

npc

Jäsen
Olikohan m/s-lehtizoukki huono. Pitäiskö poistaa? Joo, poistan varmuuden vuoksi, jottei mene vahingossakaan liian poliittiseksi leikkikisaksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy