Kierros 75
Pohjois-Irlanti, Egypti
Kierros 75
Syyria Venäjä
Kierros 75
Georgia, Laos
Nämä kirjeet lähtivät kopterilla laivalle. Toivottavasti tuo Mojon kortti koskee tätä ennakkoarvausta vaikka kuoressa ei lue mitään, ettei turhaan roudata jotain hassutteluja maalta merelle. Ei nää kopterit mitään halpoja oo, hei.Vanuatu, Fiji
Nämä kirjeet lähtivät kopterilla laivalle. Toivottavasti tuo Mojon kortti koskee tätä ennakkoarvausta vaikka kuoressa ei lue mitään, ettei turhaan roudata jotain hassutteluja maalta merelle. Ei nää kopterit mitään halpoja oo, hei.
En mä tiennyt, että siihen pitää jotain kirjoittaa, olen niin uusi täällä.Nämä kirjeet lähtivät kopterilla laivalle. Toivottavasti tuo Mojon kortti koskee tätä ennakkoarvausta vaikka kuoressa ei lue mitään, ettei turhaan roudata jotain hassutteluja maalta merelle. Ei nää kopterit mitään halpoja oo, hei.
Ollaan, mutta joutuu käyttää kirjeet maissa Postin leimattavana.Eikös me kaikki ollakkaan enää risteilylaivalla?
No, kirje on tulossa. Katso kokeneiden merikarhujen kuorista malli.En mä tiennyt, että siihen pitää jotain kirjoittaa, olen niin uusi täällä.
Äläpä hätäile - vasta hetken päästä minun kopterini laskeutuu paikalle - juuri ajoissa.Ollaan,
Oikea Moldova
No niin.Vasen Laos
Pidin tuota muotoa liian ilmeisenä ja odotin jotain saarihässäkkää. Onnea!Vasen Laos
Minä taas luulin että tuo Moldovan vihje liittyi jotenkin haetun maan lippuun. Kuin myös!Pidin tuota muotoa liian ilmeisenä ja odotin jotain saarihässäkkää. Onnea!
Olisiko hän kadoksissa ollut tuntematon kaksoisveljesi/-sisaresi?@Huono pakki teki sen taas! Laos löytyy vastauskuoresta.
Tiukassa paikassa hyvä tason nosto takaisin mitalikandidaattien vaatimalle tasolle: 3 peliä ja 0,5 + 0,2 + 0,5 pistettä jos oikein kuntopuntaria katsoin.Kolmen päivän koeaika tuotti tällä kertaa kelpuutetun tuloksen, joten hallituksen yksimielisellä päätöksellä Simo Frangen pysykööt vielä toistaiseksi naftaliinissa.
Kriisikokous tuli selvästikin oikeaan saumaan. Ei ole nuo maajoukkuetauot ja EHT:t hyvä asia, johan se on nähty Liigan puolellakin. Meinasi saada koko paletin sekaisin.Tiukassa paikassa hyvä tason nosto takaisin mitalikandidaattien vaatimalle tasolle: 3 peliä ja 0,5 + 0,2 + 0,5 pistettä jos oikein kuntopuntaria katsoin.
Taitaa olla ainoa SaiPan kannattaja visassa. Kyllä me kato tiedetään toistemme ajatukset.Olisiko hän kadoksissa ollut tuntematon kaksoisveljesi/-sisaresi?