(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 209 952
  • 5 936

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Se on just niin. Nyt olen aloittanut lenkkeilyn, mutta se ei vie läheskään niin paljon aikaa. Tavoitteena juosta tulevana kesänä kymppi nopeammin kuin @heketsu88 .

Tämänhetkinen ennätykseni on viime vuoden syyskuussa juoksemani 54 minuuttia ja 34 sekuntia. Korotatko?

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Se on just niin. Nyt olen aloittanut lenkkeilyn, mutta se ei vie läheskään niin paljon aikaa. Tavoitteena juosta tulevana kesänä kymppi nopeammin kuin @heketsu88 .
Pitäisikö sinun kutsua visalaiset seuraamaan tuota mittelöä? Jos päätätte ottaa miehestä mittaa?

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämänhetkinen ennätykseni on viime vuoden syyskuussa juoksemani 54 minuuttia ja 34 sekuntia.
Ei ole tarkoitus häiritä teidän kisaanne millään tavoin, mutta pakko mainita, että vuonna 1979 juoksin Cooperin 12 minuuttiin. Aika kova!

Lisäksi tätä ennen vuonna 1976(?) poljin n. 78km polkupyörällä (5-vaihteinen nk. retkipyörä) keskinopeudella 32km/h.

Ja kuten tiedätte, kehitys kehittyy.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tämänhetkinen ennätykseni on viime vuoden syyskuussa juoksemani 54 minuuttia ja 34 sekuntia. Korotatko?
En korota, vähennän hieman. Polar-ohjelman muistiinpanojen mukaan juoksin 2.7.2020 10,01 km aikaan 53,10. Tuon jälkeen en ole yrittänyt kymppiä täysillä juosta. Eli aika lailla samoissa taidetaan mennä. Tosin minulla oli tuo 3 kk taukoa juoksusta hiihdon takia. Ja annan minä iässä aika paljon tasoitusta. 57 vuotias ei kehity niin nopeasti kuin 33 vuotias. Mutta haaste on heitetty, katsotaan miten käy.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
En korota, vähennän hieman. Polar-ohjelman muistiinpanojen mukaan juoksin 2.7.2020 10,01 km aikaan 53,10. Tuon jälkeen en ole yrittänyt kymppiä täysillä juosta. Eli aika lailla samoissa taidetaan mennä. Tosin minulla oli tuo 3 kk taukoa juoksusta hiihdon takia. Ja annan minä iässä aika paljon tasoitusta. 57 vuotias ei kehity niin nopeasti kuin 33 vuotias. Mutta haaste on heitetty, katsotaan miten käy.

Jos tarkkoja ollaan, niin olen vielä 32-vuotias. Olen syntynyt nimittäin loppuvuodesta.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kierros 105 (tänään ei ehdi jäämään Liveen)

Eritrea
Samoa

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kierros 105, saavu sinne siis.

Samoa ja Eritrea

Vahva tunne näistä.

(1)
  • Tykkää

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kierros 105
Malawi
Nepal

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiina

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanada

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onnittelut @Unkka :lle kolmannesta sijasta! Oli vakuuttava tekemistä tämä ja edellinen kierros!

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Heh, olisin tiennyt molemmat, onneksi kuitenkin vedin safetyn postikortilla, koska Eritrean kanssa olisin saattanut hävitä Unkalle. Kuubassa olisin ollut eka. Tästä on hyvä lähteä päätöskierrokselle.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Täysi potti jo toisena päivänä peräkkäin. Onko kunnonajoitukseni mennyt pieleen? Liian aikaisessa? En koske runkosarjan prossipystiin sormellakaan. Mutta pitää tätä juhlia, lasillisella Brazil appelsiinimehua.

(1)
  • Tykkää

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Päivitetty lista jäljellä olevista maista! 184/196

Kanada
Kiinan kansantasavalta (Kiina)
Kreikka
Liberia
Malawi
Mauritius
Nepal
Saint Kitts ja Nevis
Saint Vincent ja Grenadiinit
Saksa
Samoa
Sierra Leone

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä vielä jäljellä olevat 12 maata maanosittain!

Aasia

Kiinan kansantasavalta (Kiina)
Nepal

Afrikka

Liberia
Malawi
Mauritius
Sierra Leone

Amerikka

Kanada
Saint Kitts ja Nevis
Saint Vincent ja Grenadiinit

Eurooppa

Kreikka
Saksa

Oseania

Samoa

(1)
  • Tykkää
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy