(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 209 955
  • 5 936

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Perkule! Ei olisi pitänyt mind gameta @Unkka a!

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jahas, Unkka tiesi.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Päivitetty lista jäljellä olevista maista! 182/196

Eritrea
Kanada
Kiinan kansantasavalta (Kiina)
Kreikka
Kuuba
Liberia
Malawi
Mauritius
Nepal
Saint Kitts ja Nevis
Saint Vincent ja Grenadiinit
Saksa
Samoa
Sierra Leone

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mitä vittua, vastattiinko se jo? Anteeksi kielenkäyttö.

edit. Äh! Katsoin heti ensiksi Botswanaa mutta väärästä kohdasta.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä vielä jäljellä olevat 14 maata maanosittain!

Aasia

Kiinan kansantasavalta (Kiina)
Nepal

Afrikka

Eritrea
Liberia
Malawi
Mauritius
Sierra Leone

Amerikka

Kanada
Kuuba
Saint Kitts ja Nevis
Saint Vincent ja Grenadiinit

Eurooppa

Kreikka
Saksa

Oseania

Samoa

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
No @Huono pakki lla on vielä kaksi kierrosta armonaikaa. @Ishmael otti huolestuttavan, ja melko kyseenalaisen, postikorttipisteen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Samperin pikkulauantai! Olisihan se pitänyt arvata.

Onnittelut @Unkka ! Oli sitten varsinainen tai pikkulauantai, sinulle ne sopivat. Minulle ei.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Mitä vittua, vastattiinko se jo? Anteeksi kielenkäyttö.

edit. Äh! Katsoin heti ensiksi Botswanaa mutta väärästä kohdasta.
Tämä on valtaisaa ryöpytystä! Tämä on historiallinen voitto! Olin nopeampi kuin @Steril ! Onneksi @heketsu88 aloitti jo psykologisen sodankäynnin ja ärsytti, ja pääsi ihon alle. Vastasin parhaalla mahdollisella tavalla.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä on valtaisaa ryöpytystä! Tämä on historiallinen voitto! Olin nopeampi kuin @Steril !
Huomaatko, että lopetettuasi/vähennettyäsi hiihtelyn, on tuloskuntosi parantunut. Keskitytään olennaiseen eikä turhanpäiväisiin harrastuksiin niin tulostakin syntyy.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Käytännössä minun pitäisi tietää huomenna nopeiten nuo kaksi kysyttyvää maata, että säilyisi mahdollisuus runkosarjan pronssitilaan. Ellei @Unkka sitten jää huomenna pisteittä ja perjantaina sitten viimeisellä kierroksella tietäisin molemmat valtiot, jolloin saan käsittääkseni 1 pisteen + tuon ihme pääsiäispalkinnon, jolla vissiin ohittaisin sitten lopullisissa tuloksissa @Unkka n?

Viimeksi muokattu:

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tietty, olisihan tässä livenäkin voinut kirjoittaa valmiiksi kaksi satunnaista valtiota ja ampua ne samantien ekan vihjeen jälkeen sokkona, mutta arvostettavaa kun @Virveliä kainaloon -n kanssa yrititte pelata, sillä pleijareissa joutuu pelaa joka tapauksessa - hyvä treenata myös refleksejä ja hahmottamista ja käydä ihan muutenkin täällä ihmisten ilmoilla seiskakannen pubissa ainaisen hytissä tenuttamisen sijaan.

Niin tuo omilta puulaakipelivuosiltani tuttu taktiikka: silmät kiinni ja sinnepäin, voisi ehkä toimia. Tänäänkin hahmottelin ihan oikeita maita, mutta sitten tuli se muutaman millisekunnin epäröinti ja tilanne oli ohi.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Huomaatko, että lopetettuasi/vähennettyäsi hiihtelyn, on tuloskuntosi parantunut. Keskitytään olennaiseen eikä turhanpäiväisiin harrastuksiin niin tulostakin syntyy.
Se on just niin. Nyt olen aloittanut lenkkeilyn, mutta se ei vie läheskään niin paljon aikaa. Tavoitteena juosta tulevana kesänä kymppi nopeammin kuin @heketsu88 .

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy