En ollut itse edes syntynyt silloin.
Vau, oletin sinua vanhemmaksi kuin minä. Ihminen on todellakin erehtyväinen eläin.
Ja minä katsoin jo vuoden 1970 finaalin, kun muuan Pelekin vielä pelasi. En tosin niistä kisoista paljoa muista.En ollut itse edes syntynyt silloin.
Ja minä katsoin jo vuoden 1970 finaalin, kun muuan Pelekin vielä pelasi. En tosin niistä kisoista paljoa muista.
Jos nimimerkkisi viittaa syntymävuoteesi niin olen sinua reilusti nuorempi.Vau, oletin sinua vanhemmaksi kuin minä. Ihminen on todellakin erehtyväinen eläin.
Jos nimimerkkisi viittaa syntymävuoteesi niin olen sinua reilusti nuorempi.
Saattaa hyvin olla että olen visan nuorin osanottaja. Tai jos on joku tällä vuosituhannella syntynyt niin saa ilmoittautua. Itse en sentään ihan niin nuori ole.Juu, viittaa.
Taas heitellään viittaa. Kovaa on peli.
Taas heitellään viittaa. Kovaa on peli.
Juu, viittaa.
Uskokaa nyt, että en halua enkä ansaitse mitään viittaa - ei vain sovi garderoobiin. Tämä koskee myös @Steril iä - hänelle se voisi sopiakin.Taas heitellään viittaa. Kovaa on peli.
Uskokaa nyt, että en halua enkä ansaitse mitään viittaa - ei vain sovi garderoobiin. Tämä koskee myös @Steril iä - hänelle se voisi sopiakin.
Onpa riemastuttavaa havaita, että "maantieto" aiheena näyttää olevan ylisukupolvinen mielenkiinnon aihe. Taitaapi olla edustettuna tässä visassa väkeä ainakin viideltä eri vuosikymmeneltä ja se jos mikä luo uskoa yhteiseen tekemiseen. Olen hieman herkistynyt.
Samasta puusta - joskin maantieto oli/on aina ykkönen, historia tulee hyvänä kakkosena.Olen kyllä kiinnostunut enemmän historiasta, mutta maantiedossa minua kiinnosti eniten valtiot ja niiden pääkaupungit.
No en minäkään ihan noin vanha ole :-) Tuo 1970 finaali on ensimmäinen urheilutapahtuma jonka muistan. Sitten tulee Väätäisen juoksut.Mitä tulee jalkapallon MM-kisoihin niin vuoden 1970 kisat ovat elävästi mielessä (Gerd Müller).
Olympialaisista Mexico on ensimmäinen selkeä muisto (Kaarlo Kangasniemi, painonnosto, kultaa).
Taidan olla vanhin tässä porukassa.
Minulle nuo ovat aina kietoutuneet toisiinsa. Vanhojen valtioiden kartat myös kiinnostaa.Olen kyllä kiinnostunut enemmän historiasta, mutta maantiedossa minua kiinnosti eniten valtiot ja niiden pääkaupungit.
Uskallatko paljastaa oletko -50 vai -60 luvun vuosikertaa?Mitä tulee jalkapallon MM-kisoihin niin vuoden 1970 kisat ovat elävästi mielessä (Gerd Müller).
Olympialaisista Mexico on ensimmäinen selkeä muisto (Kaarlo Kangasniemi, painonnosto, kultaa).
Taidan olla vanhin tässä porukassa.
Tässä on paljon perää. Minä kun löysin kirjat ja karttakirjat, suuri osa Afrikan valtioista oli juuri itsenäistynyt (1960), paljon uusia itsenäisiä valtioita oli syntynyt. Silloin perehtyi myös siihen miksi, mitä oli ollut aiemmin, miten tilanne oli muotoutunut tuollaiseksi. Paljon mielenkiintoisia juttuja niin maantiedon kuin historiankin kannalta.Minulle nuo ovat aina kietoutuneet toisiinsa. Vanhojen valtioiden kartat myös kiinnostaa.
Miksi en uskaltaisi.Uskallatko paljastaa oletko -50 vai -60 luvun vuosikertaa?
Olet sitten aika prikulleen 40 vuotta meikäläistä kokeneempi.Miksi en uskaltaisi.
Olen sekä että, riippuen laskentatavasta. Alkuni olen saanut 50-luvulla, mutta ensikokemukseni tästä maailmasta (ja maantiedosta) on 60-luvulta. Ymmärtänette?
Oletko kauan kadoksissa ollut tuntematon poikani vai peräti pojanpoikani?Olet sitten aika prikulleen 40 vuotta meikäläistä kokeneempi.
Jaa a, ainakin luulen tietäväni omat sukulaiseni. Pahan heitit. Minkä ikäiseksi minua sitten luulit? Otan tuon ehdottomasti kehuna.Oletko kauan kadoksissa ollut tuntematon poikani vai peräti pojanpoikani?
Kieltämättä yllätyin ikäsi suhteen - ne ennakkoluulot ja niin pois päin. Hyvin sä vedät - vai miten sitä sanotaan nuorisokielessä kuulisti (a la Miika Nousiainen).