Tuota oli tullut kärkyttyä jo pitkään. Odotin kylläkin, että se sakara on vihjeenä tai siis kai se olisi myöhemmin tullutkin.Tuo Namibia oli kyllä sellainen haku, että oksat pois ja hattu päästä.
Tuo Namibia oli kyllä sellainen haku, että oksat pois ja hattu päästä.
Niin siis olen painanut sen sakaran mieleen karttaa selatessa että siitä tunnistaisi Namibian sitten kun se tulee. Aavistin että jos odottelen siihen asti (pelaan varman päälle) niin on iso riski jäädä ilman pisteitä.Niinkö? Mielestäni @Kauko Viisas on kräkännyt kyllä paremmin meikäläisen konseptin eli se kaikista tunnistettavin sakara tai vastaava jätetään sinne loppuun ja se olisi vihje jo itsessään.
Tällä en tarkoita, että aina näin menisi, mutta kyllä sitä vähän pitää yrittää peitellä ehkä ettei olisi pelkkä nopeusvisa mitä se kyllä välillä on kuten tänään.
Ehkä hirtit itsesi tahtomattasi mukaan telinefetissiin kun asia tuli puheeksi silloin joskus?Olen oivaltanut erään yksityiskohdan tässä kisassa.
Kaikki, minä mukaanlukien, jotka eivät pärjää ovat jääneet telineisiin. Seuraavassa kisassa en käytä telineitä lainkaan enkä siten voi jäädä niihin ja voitan: kaikki epäonnistuminen johtuu vain ja ainoastaan telineistä.
Olen oivaltanut erään yksityiskohdan tässä kisassa.
Kaikki, minä mukaanlukien, jotka eivät pärjää ovat jääneet telineisiin. Seuraavassa kisassa en käytä telineitä lainkaan enkä siten voi jäädä niihin ja voitan: kaikki epäonnistuminen johtuu vain ja ainoastaan telineistä.
En ymmärrä mistä puhut, välillä telineistä ja useimmiten viitoista. Kenellä se fetissi on, kysyn vaan.Ehkä hirtit itsesi tahtomattasi mukaan telinefetissiin kun asia tuli puheeksi silloin joskus?
Alkaa jo pudotuspelit jänskättää. Ja taktiikkapalaverissa tässä on istuttu, videoitakin katseltu. Kunnonajoitus pitää ehdottomasti olla kohdallaan. Jäähyt pitää välttää ja laukoa nopeasti jos on paikantynkää. Toinen taktiikka voisi olla se, että antaa kaverin laukoa ensin ja iskeä sitten vastahyökkäyksestä kaikessa rauhassa.
Allekirjoitan sanasta sanaan.Kunnonajoitus pitää ehdottomasti olla kohdallaan.
Kymppipaikasta ainakin voidaan nähdä vielä kova taistelu, siinä on useampi tyrkyllä viivan alapuolella.Tuleeko vielä joku altavastaaja pelastusrengaskierrokselle?
Joo, paitsi maita jäljellä 30, kymmenisen jää kysymättä.
Viikko 13 - kierros 97 - kello 18 - kansi 7
- Haussa kaksi maata muutamalla vihjeellä (koodaa a-b)
- Yksi arvaus per maa (ennakoijat eivät voi osallistua Liveen)
- Postia voi laittaa 17:50 asti
Ei kovin onnistunut skabalaadinta tapahtunut tälle kierrokselle, mutta onhan Anssi Kelallakin paskoja biisejä.
Joku bestboy/megatyttö voisi vaihteeksi kierroksen jälkeen tarkistaa postikorttien mahdolliset osumat, kiitos.