B Kirgisia
Tai siis A
Minulla oli kaksi arvausta jäljellä - kumpi vaan.Eli kumpi?:D
Oli hyvin naamioitu. Kolmas vihje sen paljasti. Mutta taas tuli hosuttua. Tarjottiin kokonaista pinnaa, puolikas tarttui mukaan.Voe vitalis, hyvin olit naamioinut Kirgisian
Oli hyvin naamioitu. Kolmas vihje sen paljasti. Mutta taas tuli hosuttua. Tarjottiin kokonaista pinnaa, puolikas tarttui mukaan.
Varmaan ärsyttävää kun on vastannut eka väärin ja sitten tajuaa sen oikean eikä ole enää vastausta jäljellä. Kiitos kaikille vastanneille ja kansainvälisten merivesien kirjoitettujen sääntöjen noudattamisesta. Kiva visata kun jengi on näin skarppia kännissäkin.
P.S. Kävisikö joku tsekkaamassa postit?
Joskus kannattaa vuottaa ja antaa hätäisimpien reuhtoa. Toki omakin tekeminen lopulta oli kaikkea muuta kuin rauhallista.Menipä yllättävän pitkälle ja Kaukokin sai sitten puristettua sieltä oikean vihdoin viimein.
Katotko samalla miten @Malkkinen voi hytissään. Oli vissiin juuttunut sängyn tikkaisiin tai jotain.
Olet sinä ketku...@Steril voi minua nuorempana käydä vilkaisemassa.
Olet sinä ketku...
Täällä on jo ihan tarpeeksi steriiliä, sen verran tullut viinalla läträttyä@Steril voi minua nuorempana käydä vilkaisemassa.
Se on juuri sitä junnumaista höntyilyä. Nuoruuden piikkiin.peliälyssä vielä hiottavaa