Ohhoh, oot kyllä nopea. Minä en ehtinyt kuin ajatella, että onpa paljon saaria.
Tämä on hyvä sivusto tähän visaan: Compare Countries With This Simple Tool
Ohhoh, oot kyllä nopea. Minä en ehtinyt kuin ajatella, että onpa paljon saaria.
Sori, olen salilla.Sarjataulukko 91 kierroksen jälkeen:
Kauko Viisas 22,8p
Steril 19,2p + ♥
@heketsu88 10,9p (+0,5)
@Unkka 10,8p (+0,5)
CuJo#31 8,3p
@Virveliä kainaloon 4,4p (+0,5 kotipelin voittaja)
- - - - - - (Suora play-off -paikka) - - - - -
Huono pakki 3,9p
Via Dolorosa 3,5p
Tadu 2p
Tshekki77 1,9p
- - - - - - (Pelastusrengaskierros) - - - - -
Ishmael 1,9p
Malkkinen 1,6p
kyykäärme 1,5p
Wiljami 1,5p
@Mojo 1,5p (+0,5 kotipelin voittaja)
Jyväsjemmari 1p + Tonttulakki + Sädetikku
Vesuri 1p
Everton 1p
Hiltsu04 1p
Hols Nilgerssön 1p
- - - - - (Karsintaraja vauvapalstalaisten kanssa) - - - -
Rekka Pinne 1p
Poulu Jukki 1p
Turha Kaukalo 1p
Hera80 0,8p
Yuppi 0,5p
SteelGate 0,1p
Pitkästä aikaa kärkikaksikko jäi pisteittä. Kotipeliosumia pari, onnittelut sinne. Muistin kyllä, että Fidziä ja Guyanaa oli arvailtu ennenkin, mutta maita on enää niin vähän jäljellä, että vähän kaikkea kysymätöntä on varmaan jo arvailtu.
Vaikka tuo on eri jännää availla noita kirjeitä niin ehkä silti parempi jos löytyisi joku virallinen best boy tai megatyttö, joka kävisi kurkkaamassa kierroksen jälkeen vastaukset? Olisi kivempi laatia noita loppuarvauksia kun ei olisi takaraivossa noita fitsejä.
Harvinaisen paljon visan taso vaihtelee. Esimerkiksi tänään oli todellakin paska visa. Eilen oli kohtuullinen ja joskus ollut jopa loistava. Mistä moinen vaihtelu johtuu? Vaadin tasalaatuisuutta.Eittämättä kyseessä on kaikesta huolimatta erittäin hyvä visa.
Ja mokaa ei voi perua. Kokemusta on.Onneksi meni vain 0.2 pistettä tuohon mokaan. Miten ihmeessä katsoin vain Perua vaikka oikea vaihtoehto oli vieressä?
Ja mokaa ei voi perua. Kokemusta on.
Ainakin kaksi. Yritin muuten pari kuukautta kisailla vanhalla karttakirjalla, mutta ei siitä tule mitään noiden yksityiskohtien kanssa. Pakko oli vanhankin siirtyä sähköisiin karttoihin.Ai sullakin on lapsia?