Tiesitkö, että olen osallistunut kyseiseen ohjelmaan - toki ilman menestystä.Oon kattonut nyt Frangenin maailmanympäriohjelmaa tän viikon juutubesta.
Uskallan - en tietääkseni ole juutuubiin saakka päässyt. En kyllä ole niitä katsonut, mutta uskon, että joku olisi siitä huomauttanut.Uskallatko paljastaa oletko tubejaksoissa?
Tiesitkö, että olen osallistunut kyseiseen ohjelmaan - toki ilman menestystä.
Mun ei olisi kannattanut kirjoittaa tuota "otetaan heti riski", vaan tyytyä pelkästään Vasen Grenada. Onnittelut @CuJo#31 fiksummasta vastauksesta!
Kierros 94
Kamerun
Kanada
Täällä yritetään selvästi jotain filunkipeliä, kun vedetään ennakolla JA varsinaisessa kisassa. Jumalaare sentään, tuomari hereillä nyt.oikea Eritrea
Onnittelut itsellesi Bhutanista. Itselläni meni tosiaan kaikki kapasiteetti tuohon Grenadaan.
Ovelaa - jäin muisteloihini ja samalla nappaat pisteet. Ne suotakoon sinulle.Olipa mielenkiintoinen tieto. Tämä ohjelma oli omia ehdottomia suosikkeja visailuohjelmista aikoinaan. Muutenkin Frangenin ja Alivaltiosihteerien huumori uppoaa.
Ovelaa - jäin muisteloihini ja samalla nappaat pisteet. Ne suotakoon sinulle.
Hauska kokemushan tuo oli ja olen ymmärtänyt tuon jälkeen, että tuollaisissa visoissa todellakin voi tulla bläkäreitä tai aivopieruja.