Ei ehkä kaikkein paras, mutta aika hyvä kuitenkin.Ei ollut ehkä kaikkien paras visa tämä
Tismalleen samaa mieltä. Miksi en vain jättänyt väliin? Sama lopputulos olisi ollut silti.Ei ollut ehkä kaikkien paras visa tämä
Soisin useamminkin heitettävän Venäjää ja mahdollisimman kauaksi vaikka se taitaa olla mahdoton tehtävä. Aina voi unelmoida.Heitetään Venäjä
Olipa hyvä että et ehtinyt. Mahdollisuus ohittamiseen säilyi. Vilkku on jo päällä!Justiinsa olin vastaamassa Venäjää!
Piti kai koodata vasen/oikea, minä mm. koodasin A Indonesia.B Venäjä
Olipa hyvä että et ehtinyt. Mahdollisuus ohittamiseen säilyi. Vilkku on jo päällä!
Mutta missä oli @Via Dolorosa ? Yksi kaikkien aikojen kovimpia Venäjä-arvaajia?
En protestoi. Vasen-oikea, A-B tai 1-2. Kyllä kaikki tajuaa. Juristit voi alkaa tinkaamaan.Meni läpi näköjään tuokin, mutta kyllä minä ymmärrän jos laittaa vasen tai a tai 1. tämmösissä selkeissä.
Ymmärsin oman virheeni pikimmiten, mutta selkeässä tehtäsvässä (2 vaihtoehtoa) uskoin, että vastaus ymmärretään oikein ellei haluta vartavasten ymmärtää väärin tai nusasta pilkun päälle. Kiitos.Meni läpi näköjään tuokin, mutta kyllä minä ymmärrän jos laittaa vasen tai a tai 1. tämmösissä selkeissä.