Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Tulkitse minun umpelomaisuuteni sinun avuksesi - koska nyt todella autoin sinua jäämällä niihin kuuluisiin telineisiin.Kunpa itsekin saisi vastaavia apuja välillä
Tulkitse minun umpelomaisuuteni sinun avuksesi - koska nyt todella autoin sinua jäämällä niihin kuuluisiin telineisiin.Kunpa itsekin saisi vastaavia apuja välillä
Jäikö viitta jumiin telineiden väliin vai mitenkäs nyt noin?Tulkitse minun umpelomaisuuteni sinun avuksesi - koska nyt todella autoin sinua jäämällä niihin kuuluisiin telineisiin.
Edelleenkään en omista viittaa. Jos tulkitset kaulurini takaliepeen viitaksi niin sekään ei ollut syynä tämänpäiväiseen konttaamiseen. Kuten jo kerroin, väärät voiteet - piti olla aloe veraa kaulalle ja laitoin korvantaukseenJäikö viitta jumiin telineiden väliin vai mitenkäs nyt noin?
Helvetti. @Mojo varasti mun vakkarivastauksen ja totta kai se kysyttiin. Olen järkyttynyt, joku kyläseura vauvafoorumikarsinnoista kusee nilkoille.
Olette lottokansaa - @Mojo n kannattaisi nyt sijoittaa rahavaransa Veikkauksen tuotteisiin.Helvetti. @Mojo varasti mun vakkarivastauksen ja totta kai se kysyttiin. Olen järkyttynyt, joku kyläseura vauvafoorumikarsinnoista kusee nilkoille.
Yritetty on, mutta tienestit jääneet aika pieniksi. Kai se päivä joskus risukasaankin paistaa. Onko täällä muuten miten hyvät palkinnot?Olette lottokansaa - @Mojo n kannattaisi nyt sijoittaa rahavaransa Veikkauksen tuotteisiin.
Aika normi - eli vittuilua lähinnä. @Steril on saanut ♥ mutta ei sillä kuulemma (kuulopuheita) saanut leipää lähikaupasta. Eli vähän sama kuin Veikkauksellakin.Onko täällä muuten miten hyvät palkinnot?
Olette lottokansaa
Tämä kuulostaa parisuhteelta - ja kuten parisuhteessakin oddsit on aina vastapuolella. Toki välillä lykästää, mutta lopulta häviät kun et vain tiedä.Et nyt taida hahmottaa, että postiäänestyksessä menestyäkseen on elettävä @redpecka n pulssilla. Koko ajan pelataan ikään kuin peliä pelin sisällä. Onko se huomenna kännissä? Suunniteleeko se Guyanan matkaa? Kysyykö vaan yhtä maata? Miksi vaan yhtä? Sillä on joku tietty?
Tämä kuulostaa parisuhteelta - ja kuten parisuhteessakin oddsit on aina vastapuolella. Toki välillä lykästää, mutta lopulta häviät kun et vain tiedä.
Pitääkin kysäistä rouvalta hänen matkasuunnitelmistaan (onneksi korona).
Oivallinen tilaisuus kysäistä, voiko splitata?Mä oon niin kännissä (drunk).
Ei ole saanut leipää eikä mitään muutakaan. Tähän mennessä hyötysuhde = nolla. Tosin eipä @Jyväsjemmari akaan ole auttanut pahemmin tonttulakki eikä sädetikku. Taitaa olla samanlainen hyöty näillä lisävitkuttimilla kuin akvaariokypärillä koronan torjunnassa. Kyllä se pelaamalla pitää homma hoitaa.Aika normi - eli vittuilua lähinnä. @Steril on saanut ♥ mutta ei sillä kuulemma (kuulopuheita) saanut leipää lähikaupasta. Eli vähän sama kuin Veikkauksellakin.
Ei tätä tienestien vuoksi kannata tehdä - se on rakkaudesta lajiin.
Kuulopuheet pitivät siis paikkansa.Ei ole saanut leipää eikä mitään muutakaan. Tähän mennessä hyötysuhde = nolla.
Olen samaa mieltä, muttaKyllä se pelaamalla pitää homma hoitaa.
@Steril (+0,4)
@Mojo (+0,6)
Kuka tietää? Kuka pelaa? Ja kuinka pelataan?@Unkka (+0,8)
Tämä homma ei ole leikkiä nähnytkään.Tämä siis tiedoksi nille, jotka kuvittelevat tämän olevan pelkkää leikkiä ja helppoa sellaista. Olemme tosissamme.
Tämä on kyllä ihan paska visa eikä tähän voi missään nimessä osallistua selvinpäinTämä homma ei ole leikkiä nähnytkään.
Niin, kuka nyt paskaa leikkiä haluaisikaan leikkiä? Tästä on leikki kaukana.Tämä on kyllä ihan paska visa eikä tähän voi missään nimessä osallistua selvinpäin
Kyllä täällä on nähty vaikka minkälaista leikkijää kuten @Virveliä kainaloon ja virallinen klonkku @heketsu88 . Toisaalta voivathan he olla tosissaankin pelaamassa, mutta - no - kyvyt?Tämä homma ei ole leikkiä nähnytkään.
Nyt puhut vähän, mutta pelkkää asiaa. Paitsi taidat olla noita "kirjeopiston", erotuksena "sihteeriopistosta", leikkijöitä.Tämä on kyllä ihan paska visa eikä tähän voi missään nimessä osallistua selvinpäin
Siksi pitääkin yrittää menestyä edes jotenkin että ne aarteet olisi jonkin arvoisia.Älä aliarvio. Veikkaan, että visan jälkeen näistä GW-aarteista maksetaan isoja summia toripistefiissä.
Tosipelaajat ovat livessä vai mitä Virveli?