Jatkan töitä.
Joo. Anteeks.Thaimaa
Onko tämä vielä tunnistamatta?Haa, sain siitä tunnistettavamman version kun en vienyt ihan navalle
Pihan perälle on sekoittunut passiivinen maa.
Tällainen piilosana on ratkaisematta. Vastauksena jokin nykyinen itsenäinen valtio.
Tuo vihje oli yllättävän helppo, kun löysin ääriviivat niin helppo oli seurata. Aluksi olin kanssa että mitä ihmettä, mutta sitten se aukesi kertaheitolla.Miten muka tuossa värikaaoksessa on Thaimaa? Ihan hyvin siinä voisi olla vaikka Kanada.
Jaa. Minä katsoin noita selkeästä erottuvia etelän saaria, mistä saattoi päätellä maan olevan kapea (meren äärellä) koska saaria oli molemmin puolin. Näin erilailla näemme ja kiinnitämme eri asioihin huomiota.Tuo vihje oli yllättävän helppo, kun löysin ääriviivat niin helppo oli seurata. Aluksi olin kanssa että mitä ihmettä, mutta sitten se aukesi kertaheitolla.
Alaosa aukesi täälläkin ensimmäisenä ja siitä pystyi päättelemään kapean pitkän kärjen. Se helpotti huomattavasti.Jaa. Minä katsoin noita selkeästä erottuvia etelän saaria, mistä saattoi päätellä maan olevan kapea (meren äärellä) koska saaria oli molemmin puolin. Näin erilailla näemme ja kiinnitämme eri asioihin huomiota.
Juu samaa ihmetellyt etenkin kun osa tägäyksistä tulee läpi mutta suurin osa ei. Katsoin että jossain tägäyksessä oli jäänyt välilyönti ennen seuraavaa sanaa mikä toki sitten menee ohi, mutta esim tuo eileniltainen ihan normaali eikä silti ilmoitellut.Mikähän siinä mahtaa olla? Kuitenkin kun olet pistelistalla niin pitäisihän siitä maininta tulla.
Näitä muuten sattuu.Katsoin että jossain tägäyksessä oli jäänyt välilyönti ennen seuraavaa sanaa
Ei tule ilmoitusta, liekö kyse tuosta kun olet laittanut merkit tuohon numeroituun sisennykseen?Muistutus visasta klo 21.00 ja testaus siitä kuka tulee huomioitua.
Hyvä huomio, testataan asiaa huomenna. Kiitos aktiivisuudesta ja ehdotuksestasi ratkaista ongelma.Ei tule ilmoitusta, liekö kyse tuosta kun olet laittanut merkit tuohon numeroituun sisennykseen?