Pidin tuota muotoa liian ilmeisenä ja odotin jotain saarihässäkkää. Onnea!Vasen Laos
Minä taas luulin että tuo Moldovan vihje liittyi jotenkin haetun maan lippuun. Kuin myös!Pidin tuota muotoa liian ilmeisenä ja odotin jotain saarihässäkkää. Onnea!
Olisiko hän kadoksissa ollut tuntematon kaksoisveljesi/-sisaresi?@Huono pakki teki sen taas! Laos löytyy vastauskuoresta.
Kriisikokous tuli selvästikin oikeaan saumaan. Ei ole nuo maajoukkuetauot ja EHT:t hyvä asia, johan se on nähty Liigan puolellakin. Meinasi saada koko paletin sekaisin.Tiukassa paikassa hyvä tason nosto takaisin mitalikandidaattien vaatimalle tasolle: 3 peliä ja 0,5 + 0,2 + 0,5 pistettä jos oikein kuntopuntaria katsoin.
Olin taas hiihtämässä, ja täällä on ollut niin nopea kisa, ettei minun perinteisellä tyylillä olisi ollut mitään jakoa. Kyllä minä hiihtäessä tämän kisan muistin ja pidin @heketsu88 lle peukkuja. Tunnustaudun nyt, että silloin kun en ole itse mukana, olen hänen bandwagonissa.
Joo, kyllä tänään oli A-sarjalaisten päivä. Katsoin itsekin eka vihjeen ennen kuin katsoin oikeat vastaukset. Ja pitää olla tänään rehellinen, en olisi ehtinyt kissaa sanoa (miksikähän sekin pitäisi aina sanoa?). Ja tuo Laos oli kyllä aika jekku, ihan itsensä näköinen heti eka vihjeessä.Tänään kusi siihen, että ajattelin tuon Laosin olevan joku saarivaltio ja @Kauko Viisas tunnisti Moldovan aika nopeasti.
Onkohan jengi kurkannut @Huono pakki -lta oikeat vastaukset? Anyway, kohta lähtee postisäkki matkaan.
- Tänään siis kaksi valtiota (vasen/oikea) ja vihjeitä vain kaksi - toinen tulee 10min kuluttua ekasta.
- Yksi arvaus per valtio - ei uusia lopuksi kun on lyhyt tämmöinen kisa.
Vasenkumpi?