Oli turha linkkaus, juu. En tullut katsoneeksi Perussuomalaiset-ketjua. Tosin sen verran hörhöä touhua Sillanpäältä (taas vaihteeksi), ettei tästä linkkauksesta varmaan suurta haittaa ollut.Kuinka moneen ketjuun tämä pitää linkata?
Oli turha linkkaus, juu. En tullut katsoneeksi Perussuomalaiset-ketjua. Tosin sen verran hörhöä touhua Sillanpäältä (taas vaihteeksi), ettei tästä linkkauksesta varmaan suurta haittaa ollut.Kuinka moneen ketjuun tämä pitää linkata?
Voit pahoitella liian hätäistä reagointiasi. Ennen kaikkea, et kirjoittanut muunneltua totuutta, ja olet sentään vain Jatkoajan nimimerkki.Oli turha linkkaus, juu. En tullut katsoneeksi Perussuomalaiset-ketjua. Tosin sen verran hörhöä touhua Sillanpäältä (taas vaihteeksi), ettei tästä linkkauksesta varmaan suurta haittaa ollut.
Kaikennäköisiä hulluja leipä(tässä tapauksessa liha) elättääkin. Ja tätäkin hullua seuraa 2,4 miljoonaa Instagramissa.
Kauppakuitit ovat vaarallisia terveydelle.
Puhelimet ovat vaarallisia terveydelle.
Konetiskitabletit ovat vaarallisia terveydelle.
Ja tietysti KAIKKI prosessoitu ruoka on vaarallista hänen mielestä.
Kaveri vaikuttaa siltä, että ei ole mielestään ikinä väärässä. Aika kranttu olet jos ei täydellinen ihminen kelpaa:)Tuon tyypin kanssa olisi varmaan todella hilpeää. On niin raivostuttavaa juttua, että verisuonet olisi päässä kovilla. No kyseinen viisas syyttäisi siitä luonnollisesti kauppakuittia.
Olen valitettavasti juuri tuolla tavalla rajoittunut ja kaavoihini kangistunut.Kaveri vaikuttaa siltä, että ei ole mielestään ikinä väärässä. Aika kranttu olet jos ei täydellinen ihminen kelpaa:)
Kaveri vaikuttaa siltä, että ei ole mielestään ikinä väärässä. Aika kranttu olet jos ei täydellinen ihminen kelpaa:)
Olin tietoinen tästä carnivore-dieetin hehkuttamisesta ja eikä siinä mitään jos voi hyvin. Olen itsekkin vielä muutama vuosi sitten tykännyt rajoittaa hiilihydraatin saantia 30-100g per päivä koska koin silloin, että voin hyvin eikä haittavaikutuksia ollut. Vieläkin sellaisia päiviä tulee, mutta pääosin mennään sekaruokavaliolla koska se on hauskempaa.Itsehän en Saladinoa missään seuraa, mutta ajattelen omilla aivoillani ja näen somesta häntä debunkkaavia tilejä. Ihan viihdyttävää.
Olen usein ruokakaupan kuittia katsoessani tuntenut huonoa oloa eli minua on huimannut ja olen voinut lähes pahoin. Luulin, että se on syvää harmitusta laskun loppusummasta, mutta elimistöni onkin siis reagoinut kuittipaperiin.Mitä mulle nyt sitten käy, kun olen vahingossa koskenut kuitteihin, useasti? Joskus jopa keräsin niitä ja tein kirjanpitoa. Ja saattaa vieläkin olla joku takuukuitti jossain. Kamalaa.
Onnea on internet, jossa varoitetaan meitä haksahtamasta mihinkään vaaralliseen.
Törmäsin myös tuohon kauppakuitti-videoon erään toisen hyvinvointivaikuttajan tilillä jossa asioihin suhtaudutaan enemmän maalaisjärjen kautta.
No että niissä on jotain haitallista ainetta, mutta niin vähän että ei tarvitse idiootiksi alkaa kassalla.Nyt kiinnostaa, että mites tätä kuittihommaa maalaisjärjellä selitettiin?