Huuhaa ja humpuuki yhteiskunnassamme

  • 576 274
  • 3 029

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin taas minusta tuntuu siltä, että nämä rokotehörhöt ovat nimenomaan aivopesun uhreja. Tai no, on varmaan kahdenlaista aivopesua.


No itse otin ainakin vastaan kaikki tarjotut koronarokotteet ja sen jälkeen myös vielä yksityisellä puolella yhden piikin, josta maksoin itse. Muutenkin olen ottanut aina kaikki rokotteet joita on tarjottu, enkä ole kokenut koskaan olevani minkäänlaiseen aivopesun uhri.
 

hege

Jäsen
Kuten valokuitu keskustelusta voi lukea, niin 6G on kohta tulossa ja saa sitten nähdä millainen pandemia sen myötä saadaan. Luulen, että sopivasti saadaan last one of us:n kakkoskausi opetusfilmiksi miten toimia 6G maailmassa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No itse otin ainakin vastaan kaikki tarjotut koronarokotteet ja sen jälkeen myös vielä yksityisellä puolella yhden piikin, josta maksoin itse. Muutenkin olen ottanut aina kaikki rokotteet joita on tarjottu, enkä ole kokenut koskaan olevani minkäänlaiseen aivopesun uhri.

Ethän sinä sitten tuolla kuvauksella ole rokotehörhö. Vai meuhkaatko tuolla taustalla sosiaalisessa mediassa siitä, kuinka koronarokotteet ja sähköautot ovat aiheuttaneet jokaisen sydänkohtauksen, tulipalon, Estonian uppoamisen, Wall Streetin vuoden 1929 pörssiromahduksen sekä Koivun mailan katkeamisen Torinon olympiafinaalissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös