Mainos

Huuhaa ja humpuuki yhteiskunnassamme

• 601 119
  • 3 088

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli turha linkkaus, juu. En tullut katsoneeksi Perussuomalaiset-ketjua. Tosin sen verran hörhöä touhua Sillanpäältä (taas vaihteeksi), ettei tästä linkkauksesta varmaan suurta haittaa ollut.
Voit pahoitella liian hätäistä reagointiasi. Ennen kaikkea, et kirjoittanut muunneltua totuutta, ja olet sentään vain Jatkoajan nimimerkki.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikennäköisiä hulluja leipä(tässä tapauksessa liha) elättääkin. Ja tätäkin hullua seuraa 2,4 miljoonaa Instagramissa.

Kauppakuitit ovat vaarallisia terveydelle.

Puhelimet ovat vaarallisia terveydelle.

Konetiskitabletit ovat vaarallisia terveydelle.

Ja tietysti KAIKKI prosessoitu ruoka on vaarallista hänen mielestä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaikennäköisiä hulluja leipä(tässä tapauksessa liha) elättääkin. Ja tätäkin hullua seuraa 2,4 miljoonaa Instagramissa.

Kauppakuitit ovat vaarallisia terveydelle.

Puhelimet ovat vaarallisia terveydelle.

Konetiskitabletit ovat vaarallisia terveydelle.

Ja tietysti KAIKKI prosessoitu ruoka on vaarallista hänen mielestä.

Tuon tyypin kanssa olisi varmaan todella hilpeää. On niin raivostuttavaa juttua, että verisuonet olisi päässä kovilla. No kyseinen viisas syyttäisi siitä luonnollisesti kauppakuittia.

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Kaveri vaikuttaa siltä, että ei ole mielestään ikinä väärässä. Aika kranttu olet jos ei täydellinen ihminen kelpaa:)

Tuo tyyppihän on ollut varsin vaikutusvaltainen carnivore-dieetin puolestapuhuja. Toki tänä vuonna ilmeisesti on alkanut lisätä taas enemmän hedelmiä ja jopa vihanneksia. Kaksi vuotta oli varsin pitkälti lihapainotteisella, mutta terveys alkoi yllättäen kärsiä. Sinänsä arvostettavaa, että pystyy myöntämään, ettei tämä carnivore-dieetti nyt ihan niin hyvä ollutkaan, mutta toisaalta samaan aikaan säveltää puppugeneraattorista paljon uutta sisältöä.

Itsehän en Saladinoa missään seuraa, mutta ajattelen omilla aivoillani ja näen somesta häntä debunkkaavia tilejä. Ihan viihdyttävää.

EDIT: Ja ukko on tosiaan ihan loistava poimimaan kirsikoista tutkimuksista sekä myös ymmärtämään tutkimuksen totaalisen väärin.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsehän en Saladinoa missään seuraa, mutta ajattelen omilla aivoillani ja näen somesta häntä debunkkaavia tilejä. Ihan viihdyttävää.
Olin tietoinen tästä carnivore-dieetin hehkuttamisesta ja eikä siinä mitään jos voi hyvin. Olen itsekkin vielä muutama vuosi sitten tykännyt rajoittaa hiilihydraatin saantia 30-100g per päivä koska koin silloin, että voin hyvin eikä haittavaikutuksia ollut. Vieläkin sellaisia päiviä tulee, mutta pääosin mennään sekaruokavaliolla koska se on hauskempaa.

Törmäsin myös tuohon kauppakuitti-videoon erään toisen hyvinvointivaikuttajan tilillä jossa asioihin suhtaudutaan enemmän maalaisjärjen kautta.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Mitä mulle nyt sitten käy, kun olen vahingossa koskenut kuitteihin, useasti? Joskus jopa keräsin niitä ja tein kirjanpitoa. Ja saattaa vieläkin olla joku takuukuitti jossain. Kamalaa.

Onnea on internet, jossa varoitetaan meitä haksahtamasta mihinkään vaaralliseen.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä mulle nyt sitten käy, kun olen vahingossa koskenut kuitteihin, useasti? Joskus jopa keräsin niitä ja tein kirjanpitoa. Ja saattaa vieläkin olla joku takuukuitti jossain. Kamalaa.

Onnea on internet, jossa varoitetaan meitä haksahtamasta mihinkään vaaralliseen.
Olen usein ruokakaupan kuittia katsoessani tuntenut huonoa oloa eli minua on huimannut ja olen voinut lähes pahoin. Luulin, että se on syvää harmitusta laskun loppusummasta, mutta elimistöni onkin siis reagoinut kuittipaperiin.

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Tämä juttu ehkä jossain määrin sopii tänne.

Satiirisivusto The Onion on hankkinut äärioikeisto- ja salaliittosivusto Infowarsin (ja kaiken Alex Jonesin mediaimperiumista). Onion tekee siitä ilmeisesti huumorisivuston.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Sivuaa osin jenkkivaaleja, mutta ehkäpä tämä on oikeampi ketju. Kaikki varmasti tietää/muistaa Qanon:in. Mutta - nyt meillä on Blueanon!

Demokraattipoliitikot, onneksi, eivät ole vielä lähteneet kyytiin mukaan. Mutta professori Farnsworthia siteeratakseni: "I don't want to live on this planet anymore".

(1)
  • Tykkää
Reactions: PtG
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy