Huonoin elokuva, jonka olet nähnyt

  • 256 089
  • 1 553

TML

Jäsen
Ei kannata EricCartman ottaa nyt mitään arvostelijoiden arvostelijan roolia. Kukin saa ihan vapaasti heittää omia mielipiteitään. Ei kannata liikaa tuijottaa palkintogaaloja vaan katsoa elokuvia. Onko muuten Bigger, longer, uncut suosikkielokuvasi?
 
Eilen tuutista tullut Schwarzeneggerin "toimintaspektaakkeli" Last Action Hero oli kyllä kaikessa koomisuudessaan hyvää viihdettä. Tosin viihdearvo ei pelasta sitä, että leffa oli aivan saatanan huono. Kaikista huonoin näkemäni elokuva? Paha rankata näitä klassikoita järjestykseen, mutta eilinen esitys meni top-10:een.
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Tosinuija ja vielä nuijempi. Onneton jatko-osan tekele, joka oli aivan hirveätä tuubaa.

Big Lebowski. Ainakin 4 vuotta sitten oli ihan hirveä. Jostain kumman syystä elokuva keikkuu IMDB:ssä Top 100:n joukossa. Ei jummarra. Pitänee katsoa joku kerta uudestaan, jos se vaikka aukeaisi paremmin.

Sitten muutama näitä kovasti hehkutettuja, jotka eivät omalla kohdalla napanneet yhtään, elikkäs Veteen piirretty viiva ja Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme. Ihmettelin kovasti elokuvien hypetystä ne katsottuani. Ehkä olivat sitten minulle liian taiteellisia. Eivät siis kuitenkaan missään nimessä huonoimpien listalla.

Jos joku haluaa tänään katsoa minun mielestäni hyvän elokuvan, niin semmoinen alkaa kakkosella klo. 22.05 : Rita Hayworth - Avain pakoon
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mängimies kirjoitti:
Eilen tuutista tullut Schwarzeneggerin "toimintaspektaakkeli" Last Action Hero oli kyllä kaikessa koomisuudessaan hyvää viihdettä. Tosin viihdearvo ei pelasta sitä, että leffa oli aivan saatanan huono. Kaikista huonoin näkemäni elokuva? Paha rankata näitä klassikoita järjestykseen, mutta eilinen esitys meni top-10:een.
Tulin eilen sopivasti kotiin töistä ja tämä tuli kuin tilauksesta. Vaimo kantoi olutta ja pizzaa eteeni ja saatoin keskittyä elokuvaan. Siis juuri tämänkaltaisia elokuvia tarvitaan kun ei henkinen eikä fyysinen vireystila ole parhaimmasta päästä. Muutenkaan nämä "huonot" elokuvat eivät ole minusta huonoja vaan lähinnä viihdyttäviä. Oikeasti huonoina minä pidän unettavia ja tylsiä keskinkertaisuuksia. Sitä vastoin Visa Mäkisen elokuvat eivät ole huonoja, vaan ovat todellista kulttikamaa, jotka katsotaan kaveriporukassa useamman pullollisen kera.
 
werther kirjoitti:
Tulin eilen sopivasti kotiin töistä ja tämä tuli kuin tilauksesta. Vaimo kantoi olutta ja pizzaa eteeni ja saatoin keskittyä elokuvaan. Siis juuri tämänkaltaisia elokuvia tarvitaan kun ei henkinen eikä fyysinen vireystila ole parhaimmasta päästä.

Tämä on erittäin totta! Itsellänikin oli eilen varsinainen Aivot narikkaan -päivä, johon tämä kyseinen filmi sopi kyllä paremmin kuin hyvin. Viihdearvo oli korkealla. Siitä pisteet.
 
Pinturicchio kirjoitti:
Big Lebowski. Ainakin 4 vuotta sitten oli ihan hirveä. Jostain kumman syystä elokuva keikkuu IMDB:ssä Top 100:n joukossa. Ei jummarra. Pitänee katsoa joku kerta uudestaan, jos se vaikka aukeaisi paremmin.

Sitten muutama näitä kovasti hehkutettuja, jotka eivät omalla kohdalla napanneet yhtään, elikkäs Veteen piirretty viiva ja Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme. Ihmettelin kovasti elokuvien hypetystä ne katsottuani. Ehkä olivat sitten minulle liian taiteellisia. Eivät siis kuitenkaan missään nimessä huonoimpien listalla.

Jos joku haluaa tänään katsoa minun mielestäni hyvän elokuvan, niin semmoinen alkaa kakkosella klo. 22.05 : Rita Hayworth - Avain pakoon

Omalla listallani Big Lebowski nousee varsin korkealle. Elokuva sisältää alusta lopputeksteihin asti ikimuistoisia kohtauksia, joita mainio tarina, loistavat näyttelijäsuoritukset (myös sivuhenkilöiltä), taidokas dialogi, lukuisat yksityiskohdat ja möyheä kertojaääni kuljettavat eteenpäin. Suupielet ylöspäin kääntävän perusvireen lisäksi elokuvasta löytyy lukuisia oluet syliin -kohtauksia. Niin ja tämä kino kestää hyvin uudelleenkatsomista, oikeastaan paranee joka kerta.

Hiipivästä silkkikimonosta ja piilotetusta vaijerista olen samaa mieltä. Ehkä asenne ei ollut katselukerralla kohdalla, mutta elokuva ei vakuuttanut. Shawshank Redemption on yksi parhaimmista elokuvista, vaikka suomennos on käsittämättömän huono.

Edit: vjiilaten ja hjöylaten.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Lopettakaa viipymättä tuo bubimainen mielipidelässytys ja kertokaa niitä huonoja elokuvia.

Nokitan elokuvalla Steel Chariots, joka tuli joskus elokuvakanavalta. Tein hirvittävän erehdyksen päättäessäni katsoa tämän elokuvan. Ei, en ole nähnyt Driveniä, mutta jos vertailukohtaa hakee esimerkiksi Days of Thunderista, niin on sanottava että tämä on vielä monta astetta paskempi - voisi kuvitella että amisviiksekäs white trash -autorassarikin kokisi älykkyyttään loukatun.
 

Laudo

Jäsen
acidjazz kirjoitti:
Matrixit (paskuus nousee potenssiin kaksi per jatko-osa) sekä Cellular.

Päätit sitten fiksuna miehenä kattoo kaikki, vaikka ei edes kiinnosta? Ei lähelläkään paskimpia. Etenkin ykkönen oli teatterielokuvista yksi vaikuttavimmista.
 

WestSame

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuli mieleen pari aikalailla huonoa elokuvaa... Ensinnäkin Heartbreak Ridge. Alku ihan jees, Clint Eastwood äijänä, mutta elokuvalta katosi uskottavuus, kun lopussa niiden sankarien piti lähteä puolen tunnin sotaretkelle. Sitten tämä xXx 2. Oli kyllä sellaista tuubaa että ei hyvää päivää. Ensimmäinen oli mielestäni ihan hyvää rymistelyä Vin Dieselin johdolla, mutta tämä toinen oli ensimmäisen puolen tunnin jälkeen, että "lopu jo". Ice Cube ei osaa näytellä, eikä varsinkaan olla äijä. Ja Ice Cubea aasinsiltana käyttäen, kaiken huippu on kyllä tuo Hanaa (Torque). Hurjapäiden huumassa piti mennä tekemään "mopopojille" oma elokuva. Kyllähän siitä kunnon toteutuksella jotakin olisi voinut tulla, mutta ei tänään. Lähinnä tuli etsittyä elokuvasta virheitä ja mahdottomuuksia, ja niitä myös riitti.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
repe_joke kirjoitti:
P.S. Vielä kerran Cartmanille, ja kaikille muillekkin. Tässä ei arvostella leffoja. Tässä kerrottaan oma mielipide, siitä mikä leffa on omasta mielestä se kaikkien aikojen huonoin.

Kyllähän tähän ketjuun nyt voi heittää mitä tahansa elokuvia, mutta olisi helvetin kiva kuulla asiaan jotain perusteluja, eikä vaan näitä; "elokuva se ja se oli ihan paska"- tai "en vain tykkää kyseisestä elokuvasta ja niin se vain on"-lausahduksia.

Ei se nyt niin kauhean vaikeaa pitäisi olla kertoa yhdellä tai kahdella lauseella, miksi ei pidä jostain elokuvasta ja mikä siitä elokuvasta tekee huonoimman tai huonoimpiin kuuluvan elokuvan, mitä on koskaan nähnyt.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
EricCartman kirjoitti:
Huh, täällä on ihmisiä, jotka väittävät tosissaan että Man on the Moon tai Matrix1 on maailiman huonoin leffa, jonka on koskaan nähnyt.

Man on the Moonia en ole nähnyt. Matrix oli selkeä pettymys siihen ennakkohypetykseen nähden, jota tuosta elokuvasta kuuli. Elokuva on tehty hyvin ja sen tehosteet ovat erittäin upeat. Juonikin on varsin monisäikeinen, mikä on elokuvalle hyvää. Mutta jotain tuosta leffasta puuttui. Jotain sellaista, mikä olisi saanut minut lämpiämään sille. Suurin syy oli ehkä tuo äärettömän scifi-mäinen juoni. Minä en juurikaan koskaan lämpene sellaisille.

Jatko-osia en ole edes nähnyt, enkä aio katsoakaan. Muistan kakkos- ja kolmososion tultua telkkareihin, kun minua kyseltiin varmaan yhteensä yli kymmenen kertaa leffateattereihin. Annoin aina kieltävän vastauksen. Sen jälkeen melkein kaikki kommentit olivat: "No hei, pakkohan se on käydä katsomassa, kun se on Matrix!". Pyh sanon minä.

Eilen telkkarista tullut 'Avain pakoon' oli varsin pätevä elokuva. Silti hieman ihmettelen sen sijoitusta IMDB:ssä. Siis kakkonen? Mukamas suuren yleisön mielestä maailman kaikkien aikojen toisiksi paras elokuva? Elokuva oli varsin viihdyttävä ja sen katsoo helposti uudelleenkin, mutta paikoin siinä oli niinkin paljon kliseitä, että ihmetyttää miten tuota arvostetaan noinkin helvetin korkealle. Antaisin ***+ -arvosanan tuolle.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Sistis kirjoitti:
Suurin syy oli ehkä tuo äärettömän scifi-mäinen juoni. Minä en juurikaan koskaan lämpene sellaisille.
Yllättikö, että scifi -leffassa oli scifimäinen juoni? Puun takaa tuli tämä info?
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Kyllä huonoimman leffan tittelin luovutan elokuvalle "Sekoboltsit sukelluskoulussa". Ihan järkyttävää sheibeä, mm. sukelluskohtaukset suoritettiin sinisessä huoneessa, jossa leijaili saippuakuplia.

The Shawshank Redemption kuuluu omiin suosikkeihini, en tiedä miksi, mutta itseänikin vähän yllätti tuo imdp:n katsojien arvostus. Toisaalta, onhan listalla kolmantena LOTR - Kuninkaan paluu, joka todellakaan ei imho kuulu elokuvahistorian parhaimmistoon, vaikka ihan mukava elokuva onkin. The Shawshank Redemptionin suomennettu nimi on muuten yksi historian paskimmista, todella reilua paljastaa tuolla tavalla elokuvan "kliimaksi".
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sistis kirjoitti:
Matrix oli selkeä pettymys siihen ennakkohypetykseen nähden, jota tuosta elokuvasta kuuli. Elokuva on tehty hyvin ja sen tehosteet ovat erittäin upeat. Juonikin on varsin monisäikeinen, mikä on elokuvalle hyvää. Mutta jotain tuosta leffasta puuttui. Jotain sellaista, mikä olisi saanut minut lämpiämään sille. Suurin syy oli ehkä tuo äärettömän scifi-mäinen juoni. Minä en juurikaan koskaan lämpene sellaisille.
Aika samoilla linjoilla liikutaan. Matrix tosiaan oli ihan hyvin tehty ja kaikkea, mutta sitä ennakkoon hypetettiin todella rankasti (mm. kavereiden puolelta), miten se on kaikkien aikojen päätähuimaavin ja komein elokuva ja miten sen juoni on jotain niin sanoinkuvaamattoman huikeaa ja ovelaa, että ei ole ennen nähty.

Minusta taas se juoni oli aika tyypillinen, eikä mitenkään maatamullistava. Olen samantapaisia ajatuksia pyöritellyt pikku nupissani jo peruskouluikäisenä, joten ei ainakaan minua saanut haukkomaan henkeä. Ikivanha konsepti, joka nyt muokattiin tuollaiseen suht tyylikkääseen muottiin. Kungfua, tyylikkäät kuvakulmat jne. Ei missään tapauksessa huono elokuva, mutta mielestäni täysin yliarvostettu. Saan olla vapaasti tätä mieltä. Jos jonkun muun mielestä se on suurenmoinen, niin olkoot. Hyvä hänelle.

Ei vaan lämmitä tämäntyyppinen sci-fi/action minua erityisemmin, liika ylimitoitettu toiminta vähentää viehätysvoimaa ja vie liikaa tilaa juonelta ja hahmoilta.

Mielestäni paljon parempi elokuva on vuodelta 1998 peräisin oleva Dark City. Samantapainen aihealue, mutta kokonaisuudessaan paremmin rakennettu. Suosittelen. Jäi ansaitsemattoman pienelle huomiolle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Murmeli kirjoitti:
Yllättikö, että scifi -leffassa oli scifimäinen juoni? Puun takaa tuli tämä info?

Sanotaan näin, että osassa scifi-leffoja on kaikesta huolimatta huomattavasti realistisempi juoni. Tämä meni jo aika pitkälti siinä kaikessa niin reippaasti yli, etten enää pitänyt.

Tuliko tämä paremmin puun edestä?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Sistis kirjoitti:
Sanotaan näin, että osassa scifi-leffoja on kaikesta huolimatta huomattavasti realistisempi juoni. Tämä meni jo aika pitkälti siinä kaikessa niin reippaasti yli, etten enää pitänyt.

Tuliko tämä paremmin puun edestä?
Voihan sen toki niinkin ymmärtää. Meinasin vaan, on vähän kuin jos sotaleffan katsoo ja sen jälkeen haukkuu leffan koska "siinä tapettiin niin paljon ihmisiä".

Toki tähänkin voi vastata, että sotaleffa voidaan tehdä siitäkin näkökulmasta, että rintamaa ei näytetä laisinkaan, jolloin tappamistakaan ei näe välttämättä.
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sistis kirjoitti:
Eilen telkkarista tullut 'Avain pakoon' oli varsin pätevä elokuva. Silti hieman ihmettelen sen sijoitusta IMDB:ssä. Siis kakkonen? Mukamas suuren yleisön mielestä maailman kaikkien aikojen toisiksi paras elokuva?

Tai siis se on hyvä leffa sellaisten ihmisten mielestä jotka katsovat tavallista enemmän elokuvia. Ja eihän rankkaus suoraan kerro että joku elokuva on parempi kuin toinen tuolla top-listalla. Ehkä enemmänkin sitä että suurin osa IMDB:n arvostelijoista on sitä mieltä että elokuva on hyvä. IMDB on kyllä aika hyvä paikka päättäessä lähteekö jotain elokuvaa katsomaan.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tällainen vanha Arska-mättö kuin Commando. Jos se olisi edes huumorilla tehty menisi kunnon parodiasta. Alun kohtaus jossa Arska kantaa viisimetristä tukkia olkapäällään on jo legendaarinen....
 

acidjazz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames
Laudo kirjoitti:
Päätit sitten fiksuna miehenä kattoo kaikki, vaikka ei edes kiinnosta? Ei lähelläkään paskimpia. Etenkin ykkönen oli teatterielokuvista yksi vaikuttavimmista.

Väitänkö jossain ettei kiinnostanut ottaa selvää paraneeko sarja? Ykkösessä hyvää tehosteet, elokuvana melkoista soijaa. Mutta makuasioitahan nämä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ohmi kirjoitti:
Kyllähän tähän ketjuun nyt voi heittää mitä tahansa elokuvia, mutta olisi helvetin kiva kuulla asiaan jotain perusteluja, eikä vaan näitä; "elokuva se ja se oli ihan paska"- tai "en vain tykkää kyseisestä elokuvasta ja niin se vain on"-lausahduksia.

Ei se nyt niin kauhean vaikeaa pitäisi olla kertoa yhdellä tai kahdella lauseella, miksi ei pidä jostain elokuvasta ja mikä siitä elokuvasta tekee huonoimman tai huonoimpiin kuuluvan elokuvan, mitä on koskaan nähnyt.

Tottakai mielipiteet pitää perustella. Eihän niillä ole mitään painoarvoa, jos niitä ei perustele.

Pointti tuossa viestissä olikin se, että joku fiksu tulee sitten kertomaan toiselle fiksulle, että sinä et tajua mistään mitään, ja minä tiedän ainoana ihmisenä koko maailmassa, mistä muut pitää.
Itse olen vähän vastaavan asian erehtynyt tekemään, ja huomasin kyllä virheeni, enkä sitä ole kait vielä toistanut.

Takaisin itse ketjun aiheeseen. H20 on huonoin leffa jonka olen ikinä nähnyt, tai no ainakin aika lähellä sitä. Hirveän vaikea meinaan sanoa absoluuttisesti se huonoin leffa.
Kyseessä on olevivaan kauhuleffa, mutta minulle se toimi lähinnä unen tuojana (olen kuitenkin leffan katsonut). Oli niin hemmetin tylsä raina, että rupesi lopulta leffan aikana nauramaan sitä, kun yks kaveri oli luistin päässä nojatuolissa.
Leffan tunnelma oli tylsä, ja näyttelijät eivät pystyneet ainakaan minulle tuomaan mitään muuta kun säälin tunnetta.
Ehkä huonoin jatko-osa ikinä, missään, millonkaan.
 
K

kiwipilot

Rinksu kirjoitti:
Tällainen vanha Arska-mättö kuin Commando. Jos se olisi edes huumorilla tehty menisi kunnon parodiasta. Alun kohtaus jossa Arska kantaa viisimetristä tukkia olkapäällään on jo legendaarinen....

Commandohan on aivan legenda! Varmaan se tosissaan tehtiin, mutta tahatonta komiikkaahan koko leffa on täynnä. Ja kaikki toimintaelokuvan kliseet on onnistuttu keräämään mukaan. Kerrassaan kulttikamaa ja Arskan heitoille ei voi kuin nauraa!

Itse aiheeseen: absoluuttisesti paskinta elokuvaa on kyllä hankala päättää, huonoja on niin monta. Yksi surkeimmista lienee kuitenkin eXistenZ, turhanpäiväinen Matrix-kokeilu tms.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Murmeli kirjoitti:
Toki tähänkin voi vastata, että sotaleffa voidaan tehdä siitäkin näkökulmasta, että rintamaa ei näytetä laisinkaan, jolloin tappamistakaan ei näe välttämättä.

Tästäpä kätevä aasinsilta siihen, että ylivoimaisesti paskin näkemäni elokuva on Veteen piirretty viiva (The Thin Red Line).

En tiedä oliko vääränlaiset odotukset, mutta jos olisin mennyt teatteriin yksin olisin kävellyt kesken elokuvan ulos. Nyt jouduin kitumaan koko lähes kolmituntisen spektaakkelin seuran vuoksi.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Matrix on varmasti pettymys, jos ei ole kiinnostunut sen juonen peruspilarista, eli ihmisten ja koneiden välisestä vastakkainasettelusta. Ja jatko-osat ovat varmasti pettymyksiä, jos odottaa niiden jatkavan saman filosofian pohjalta. Kakkos- ja kolmososan arvostelu erikseen on melko omituista, sillä ne ovat saman elokuvan alku ja loppu, eivät kaksi erillistä elokuvaa. Ne siis muodostavat yhdessä yhden jatko-osan Matrixille. Matrix-sarjaan pätee sama viisaus kuin kaikkiin muihinkin leffoihin; ei se, että niistä ei pidä, vielä riitä tekemään niistä kaikkien aikojen huonointa elokuvaa. "Mä en tykännyt tästä, tää on huonoin leffa mitä oon nähnyt" antaa vain ymmärtää, että henkilö ei vaivaudu miettimään asiaa sen enempää eikä perustelemaan edes itselleen, miksi leffa nyt vaan oli niin huono. En kuitenkaan lähde moittimaan noin ajattelevia, sillä joillekin leffat vaan ovat kertakäyttöviihdettä eikä niistä yritetäkään tehdä mitään muuta.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Huonoja elokuviahan löytyy. Osa elokuvista on huonoja, mutta silti viihdyttäviä eli niitä en listaa tähän. Viihdyttävän ja todella huonon elokuvan ero omalla kohdalla on se, että huonon viihdyttävän elokuvan voi katsoa useampaan kertaan. Omasta mielestäni huonoja:

Rakastunut Shakespeare
Silloisen seuralaisen takia piti istua teatterissa loppuun asti. Taisi tulla hieman Titanicin jälkeen. Tarina oli lähes sama, mutta tapahtumapaikka ja -aika eri. En tule ikinä katsomaan toista kertaa tätä elokuvaa.

Ritarin Tarina
Tähän aikaan oli yhden luokkakaverin kanssa katsoa päivisin leffoja jos ei kouluun päässyt. En ollut muistaakseni kuullutkaan koko elokuvasta, mutta kaveri käski arvata tapahtumat ennenkuin aloimme katsomaan. Osasin kertoa koko tarinan näkemättä elokuvaa. Tämäkin tuli katsottua väkisin loppuun asti. Myöskään tätä elokuvaa ei tule toiste katsottua.

Eyes Wide Shut
Elokuva taisi jäädä Stanley Kubrick:n viimeiseksi? Edes Kidmanin alastomuus ei auttanut tässä elokuvassa. Olen yrittänyt katsoa tämän elokuvan 3 kertaa ja jokaisella kerralla jäänyt kesken. Muistaakseni ainoa elokuva mitä en ole saanut katsottua loppuun asti. Saan tästä Kubrickin fanit kimppuuni, mutta leffa on täyttä paskaa verrattuna Full Metal Jacketiin, Hohtoon ja Kellopeli Appelsiiniin.

Levottomat sarja
Tissejä ja perseitä. Samaa Suomalaista kaava kaikki 3 leffaa. Jos tehdään jatko-osia niin Suomessa se tarkoittaa samaa elokuvaa, samoilla näyttelijöillä, mutta eri roolinimillä.
 

Lexa

Jäsen
NINJA ASSASSINS - KOVIN JÄÄ HENKIIN

Sain taannoin käsiini tällaisen 80-luvun "helmen". Takakannen sanoja lainatakseni "NINJA ASSASSINS on hurjin ja verisin ninjaelokuva. Vain taidokkain ja ovelin ninja jää henkiin. Kaukoidän salaperäinen seikkailu".

No, verta taisi näkyä jopa kahdessa elokuvan kohtauksessa.

Elokuvan ensimmäinen puolituntinen menee naureskellessa, mutta sen jälkeen ei enää jaksa. Olen aikoinani katsonut kukaties satoja ninja-elokuvia, mutta tämä vie kyllä koomisuudessaan voiton kaikista. Kuvaus on pääasiallisesti tehty käsivaralta ja äänet jälkinauhoitettu. Tämän elokuvan Ninjat eivät käytä savupommeja vaan katoavat tarpeen tullen kuin tuhka tuuleen.

Ninjakoulutus on myös muuttunut perinteisestä sensein antamasta 2viikon pikakuurista pelkkään ninjutsu-kirjaan. Koulutuksen teho ei tosin ole tästä kärsinyt.

Näyttelijäsuorituksista sen verran, että salkkarien Niko on näihin heppuihin verrattuna varsinainen luonnenäyttelijä.


http://www.imdb.com/title/tt0199811/

Täältä löytyvät leffan tarkemmat tiedot. Tämä kulttuuriaarre on varmasti jokaisen pisteen arvoinen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös