Tuo meikäläisen viesti Sportin senttereiden haukkumisesta liittyy useamman nimimerkin (myös sinun) näkemykseen Sportin senttereistä tässä ja voimasuhde ketjussa. Provoa tuossa on se, että yhdessä lauseessa toteat Sportin sentteriosaston olevan tasaisen hyvä ja seuraavassa lauseessa toteat sen olevan haavoittuvainen pelkästään sillä perusteella että selkeä ykkössentteri puuttuu. "Kokkala voi iskeä sen 30 pistettä, mutta ei riitä", mitä ihmettä tuokin tarkoittaa? "Haavoittuvuus tosiaan mielestäni on siinä, että yhtään jo tasonsa näyttänyttä sentteriä ei löydy", tuo nyt on ihan höpö höpöä. Jos ja kun meillä on laajalla rintamalla hyviä senttereitä tai sentterilaitureita 7 kpl (Riskan unohdin aiemmasta viestistä) niin silloinhan sentteriosasto nimen omaan ei ole haavoittuvainen. Sitä paitsi olen melko varma että joku siellä noista hyvistä senttereistä nostaa tasoaan ja nappaa sen ykkössentterin tontin, ellei niin Immosesta saadaan kuitenkin melko varma 30 pinnaa tekevä kahden suunnan sentteri ykköseen. Silloinhan meidän sentteriosasto olisi haavoittuvainen jos meillä olisi 40+ pistettä tekevä ykkössentteri ja tämän takana keskinkertaisia tai jopa huonoja senttereitä ainoastaan niin sitten sentteriosasto todellakin olisi haavoittuvainen. Selvensikö?
Vai olisiko niin, että nimimerkkini on leimattu proajaksi Sportin osastolla ja pelkän nimimerkin näkeminen aiheuttaa monen rivin ryöpyn ?
Totesin itse, että Valtosella on varmasti riittävä kyky peluuttaa senttereitäkin niin, että parhaat saavat sen suurimman vastuun. Olen haukkunut häntä, kyllä, mutta myös myöntänyt olleeni monella tapaa väärässä ja muuttanut pitkälti mieltäni hänestä.
Riskaa pidän potentiaalisena EHT-pelaajana ensitalvena, te häntä alempiin ketjuihin sijoitatte.
Se nyt vaan on niin, että vaikka kirjottaisin " Kokkala on Jumala ", niin siinäkin joku teistä provon näkee.
Sportin sentteriosasto on täynnä kysymysmerkkejä, mutta yhtälailla myös täynnä mahdollisuuksia.. tämä on tosiasia, ei mikään provo.
Sovitaan, että sana haavoittuva oli väärä ilmaus, tai sitten käsitämme sanan eri tavoin.. päästä jo siitä yhdestä termistä irti ja lue muutakin.
Siitä, että Sportilla on varmasti ykkössentteri, kun kausi alkaa olen valmis lyömään vaikka vetoa !
Onko se nyt niin, että kaikki vähänkin kriittinen pohdinta on provoamista ? Pitäisikö heittää pelkkää ylimaallista ylistämistä ja hehkutusta, joidenkin teidän itsetunto vaikuttaa olevan melko alhaalla, kun pientäkään viittausta jonkin asian haavoittuvaisuuteen ette kestä lukea.
Tämä on Liigaa seuraavien ihmisten pohdintaa ja vuoropuhelua. En ole missään vaiheessa morkannut Sporttia tyyliin " ähää, Sportti on p***ka ".
Teillä on ensikaudelle erittäin mielenkiintoinen rosteri, ei sitä muuta miksikään se, jos minä jotain kohtaa otan esiin kysymysmerkkinä. Ja kuten jo totesin, niin tuon kysymysmerkin taakse kätkeytyy myös suuri mahdollisuus.
Hiukan aitoa itseluottamusta peliin !
Komulainen lyö ensikaudella isosti läpi ! .. saa ottaa talteen...