No ihan varmasti saattaakin olla parempi. Ei surkeat maalivahdit pääse Ruotsissa pelaamaan.
Mutta onko sinulla antaa yhtään perustetta, miksi Salosta ei ole voitu kertaakaan kauden aikana kokeilla? Ei silloin, kun Lethemon pelasi kaikki pelit ja kertoi julkisestikin että se oli raskasta, eikä silloin kun Ortio ei saa edes silmiään kiinni kaukalossa?
Se minua tässä vituttaa ja ärsyttää, ettei koko kauden tuulikumana olleelle Saloselle ole jumalauta annettu edes mahdollisuutta. Se on ihan sama, kun heiluttelee keskareita juniorityölle mielestäni.
Tässä kustaan kokoajan enemmän ja enemmän sen oman juniorityön päälle, jota on niin paljon haluttu parantaa viime vuodet.
Nyt sinullekin tuntuu olevan yksi vitun hailee, kun tänne tulee joku NHL-varauksen saanut SHL-arpa.
Tähän on tultu, olet ilmeisesti tosissasi. 2 minuuttia ja risat on perustetta. Ei montaa maalia päästänyt muistaakseni. Maailman lyhyin junnuputki.
Eikös se riittänyt että paperit kunnossa huomenna klo 23:59 mennessä?
Juu tarkemmin kun katsoi niin samoja huomioita. Toki vähän outo silti tuo Lukon seuraaminen. Viimeisin päivitys myös että tili vaihtunut.Pakko sanoa, että hieman kummaksun tuota Instagram käyttäjää. Viimeisimmät julkaisut junnuvuosilta/8 vuoden takaa. Äkkiseltään näyttää tililtä, jonka salasana on esim. unohtunut ja näin ollen vain jäänyt "elämään" bittiavaruuteen.
Sinällään siis outoa, että tosiaan seuraa Lukkoa. Onko junnuna ollut esim. jollain veskarileirillä, jossa Lukko jotenkin mukana yms? Vai käyttääkö tosiaan edelleen tätä tiliä ja on vain inaktiivinen somessa. Tiedä näistä.
Italian maajoukkueen virallinen tili seuraa täysin toista tiliä, jonka käyttäjätunnus viittaisi Claraan. Tämä tili kuitenkin yksityinen.
Eikös Claralla ole jo soppari ensi kaudesta, miksi se ei haittaisi mutta Salosen soppari haittaa?En tiedä, mutta jos tilanne onkin oikeasti se että Lethemonista ei ole mitään varmaa tietoa vielä, Ortiolla on jotain pientä vammaa ja Salonen on jo ilmoittanut pelaavansa muualla ensi kaudellla? Sitten ymmärrän hyvinkin jos Clara nyt Lukkoon tulee.
Ei tarvitse olla nykyään, mun käsittääkseni.Suomen rajojen sisäpuolella huomiseen 23.59 mennessä.
Mistä minä tietäisin, että miksi haittaisi? Clara on Anaheimin pelaaja tälläkin hetkellä, mutta tuskin kovin korkealla hierarkiassa siellä, varsinkaan tämän kauden tilastoilla.Eikös Claralla ole jo soppari ensi kaudesta, miksi se ei haittaisi mutta Salosen soppari haittaa?
Vaikka lähiaikojen trendiin sopiikin se, että siirrot ovat paljastuneet pelaajien/läheisten SoMe-käytöksen mukaan, niin olen @Ketterä Koala :n kanssa samaa mieltä, että tässä tapauksessa on liian sattumanvarainen seikka tuo Lukon seuraaminen.Tuota Instaa lienee tässä tapauksessa turha sen enempää toljotella, vaikuttaa niin sattumanvaraiselta.
Ei kun tarkoitin että mikä sinun logiikkasi oli, jos kerran kumpikaan ei jatka Lukossa.Mistä minä tietäisin, että miksi haittaisi? Clara on Anaheimin pelaaja tälläkin hetkellä, mutta tuskin kovin korkealla hierarkiassa siellä, varsinkaan tämän kauden tilastoilla.
On raskasta settiä. Jos olisi tosi ja siis jos, niin luotan enemmän ammattilaisiin kuin palstalaisiin. Sorry.
On raskasta settiä. Jos olisi tosi ja siis jos, niin luotan enemmän ammattilaisiin kuin palstalaisiin. Sorry.
Kalle tainnut itsekin myöntää ettei ymmärrä maalivahtien hankinnasta mitään.Sulla on jotenkin aina sellainen asenne, että mitään ei saa kritisoida ja aina ammattilaiset tekee oikein. Jälkimmäinen ei ensinnäkään pidä paikkaansa.
Kalle tainnut itsekin myöntää ettei ymmärrä maalivahtien hankinnasta mitään.