Huhuketju

• 3 667 081
  • 12 171

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
On tää hauska kun seurajohto suolataan inkompetenteiksi idiooteiksi sen takia että hommataan italialainen Salosen edelle useiden toimesta ja sitten tämä huhu ei pidä paikkansa.

Olisi absurdia lytätä näin voimakkaasti ennen ensimmäistä peliä ja vielä absurdimpaa lytätä ennen kuin edes julkistetaan sopimus.

Viimeksi muokattu:

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On tää hauska kun seurajohto suolataan inkonpetenteinsi idiooteiksi sen takia että hommataan italialainen Salosen edelle useiden toimesta ja sitten tämä huhu ei pidä paikkansa.

Olisi absurdia lytätä näin voimakkaasti ennen ensimmäistä peliä ja vielä absurdimpaa lytätä ennen kuin edes julkistetaan sopimus.
Mä olen välillä miettinyt, että Lukko-osio on kaikessa negatiivisuudessaan varmaan palstan suolaisin heti tuon HIFK-osion jälkeen. Kertooko se sitten intohimoisesta suhteesta ko. lajiin vai jostakin muusta on lukijan tulkittavissa.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@nexustron Nooh, kai huhut nyt dumata saa ja olisi outoa jos huhuketjuun ei saisi kirjoittaa kuin vasta kun soppari on julkaistu. Nyt oli vielä harvinaisen uskottava huhu (Mäkeläinen) joka varmaan yhdistettynä itse spekuloidun siirron typerryttävään idioottimaisuuteen sai kielenkannat vertymään.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
@nexustron Nooh, kai huhut nyt dumata saa ja olisi outoa jos huhuketjuun ei saisi kirjoittaa kuin vasta kun soppari on julkaistu. Nyt oli vielä harvinaisen uskottava huhu (Mäkeläinen) joka varmaan yhdistettynä itse spekuloidun siirron typerryttävään idioottimaisuuteen sai kielenkannat vertymään.
Joo, itsekin oletin huhun pitävän paikkaansa mutten nyt lähde sentään Lämsän, Sahlstedtin ja Vuorion ammattitaitoa kyseenalaistamaan huhun takia, varsinkaan niin voimakkaasti kuin aika monet täällä teki.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Clara meni siis Kärppiin. Mielenkiintoinen maalivahti ja pitääkin seurailla miten siellä menee. En olisi ollenkaan ollut harmissani jos Lukkoon olisi tullut. Toki mielummin niin että Lethemon saadaan pelikuntoon.

Eiköhän tämän kauden joukkue ole tässä ja näillä mennään.

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Clara meni siis Kärppiin. Mielenkiintoinen maalivahti ja pitääkin seurailla miten siellä menee. En olisi ollenkaan ollut harmissani jos Lukkoon olisi tullut. Toki mielummin niin että Lethemon saadaan pelikuntoon.

Eiköhän tämän kauden joukkue ole tässä ja näillä mennään.

Claran siirto johtaa todennäköisesti siihen, että liigan maalivahtiruletti pyörii yhä. Kärpistä saattaisi irrota esimerkiksi Westerholm ja Kerhosta on saatavilla Rajaniemi. Lisäksi Lindbergin tilanne on vielä epäselvä. En todellakaan ylläty, jos tänään vielä joku maalivahti vaihtaa seuraa.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toki mielummin niin että Lethemon saadaan pelikuntoon.

Kalle sanoi IS, että Gelinaksen ja Lethemonin uskotaan pelaavan tänä keväänä.

Tietysti varsinkin Lethemonin kohdalla kysymysmerkki on se, mikä on todellinen pelikunto ja pystyykö vetämään äärivenytyksiä ja pelaamaan peräkkäisinä päivinä. Kenttäpelaajan on helpompi pelata vamman kanssa vs maalivahti. Maalivahti ei voi säästellä, pelata vain ylivoimia yms.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kalle sanoi IS, että Gelinaksen ja Lethemonin uskotaan pelaavan tänä keväänä.

Tietysti varsinkin Lethemonin kohdalla kysymysmerkki on se, mikä on todellinen pelikunto ja pystyykö vetämään äärivenytyksiä ja pelaamaan peräkkäisinä päivinä. Kenttäpelaajan on helpompi pelata vamman kanssa vs maalivahti. Maalivahti ei voi säästellä, pelata vain ylivoimia yms.
Ja koko maalivahtipeli perustuu ääriasentoihin. Tai siis jos ei niihin pääse niin nopeasti kuin terveenä, niin vastustaja sen kyllä käyttää edukseen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: TEJ

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rajaniemi Espooseen.
No mitä perkelettä tämä ny meinaa? Makoisan päivällisen jälkeen menin hyvin ansaitulle ruokalevolle ettei vaan laihtumaan pääse ja nukuinkin makeasti puolitoista tuntia ja näin unen jossa Lukko hankki Sami Rajaniemen. Häh?

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No mitä perkelettä tämä ny meinaa? Makoisan päivällisen jälkeen menin hyvin ansaitulle ruokalevolle ettei vaan laihtumaan pääse ja nukuinkin makeasti puolitoista tuntia ja näin unen jossa Lukko hankki Sami Rajaniemen. Häh?

Rajaniemi ei ole pelannut tämän vuoden puolella yhtään Kerhossa, koska syyskaudella ei kiekko ihan tarttunut ja nuori Saarinen on ollut parempi. Espoo taisi tehdä sopimuksen myös ensi kaudesta.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juu eikä Rajaniemi millään muotoa ole suosikkimaalivahtejani. Siitä saakka olen irvistellyt hänelle kun ensimmäisen kerran näin äijän Äijänsuolla pelaavan ja imuroivan, vaikka JYP sen pelin taisi voittaakin.

Mutta kyllä mä mielestäni sen olen palstallekin kirjoittanut, että parempana maalivahtina minä Rajaniemeä pidän kuin Lebedeffiä, ja liekö jostain tuollaisesta sitten koko paska tullut uneenkin kummittelemaan.

Rl

Jäsen
Korvanappiini tulleen tiedon mukaan ensi kaudenkin joukkue on hyvin kilpailukykyinen ja jatkosopimuksia on tehty jopa yllättävien pelaajien kanssa. Nimiä en tiedä, mutta kuulostaa hyvin lupaavalta. Alkaa vähän kärki kostumaan kun miettii jatkoa esim Gelinasin tai Kuhlmanin kanssa.

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Korvanappiini tulleen tiedon mukaan ensi kaudenkin joukkue on hyvin kilpailukykyinen ja jatkosopimuksia on tehty jopa yllättävien pelaajien kanssa. Nimiä en tiedä, mutta kuulostaa hyvin lupaavalta. Alkaa vähän kärki kostumaan kun miettii jatkoa esim Gelinasin tai Kuhlmanin kanssa.
Onko peräti niin kilpailukykyinen että välieriin pääsee useammin kuin kerran seitsemässä vuodessa?

Rl

Jäsen
Onko peräti niin kilpailukykyinen että välieriin pääsee useammin kuin kerran seitsemässä vuodessa?
Suurin kilpailuetu olisi saatu kun olisi yhden pojan jatkosopimus jätetty vallan tekemättä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy