Huhuketju

• 3 674 640
  • 12 221

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Olisi kyllä vähintääkin mielenkiintoista kuulla, miksi samanikäinen italialainen on esim. Sahlstedtin taikka Lämsän mielestä ratkaisu ongelmiin, kun oman junioriputken Salosta ei uskalleta maaliin laittaa edes yhdeksi peliksi.

Ihan helvetinmoinen ristiriita mielestäni ja samalla kyllä perseennäyttöä juniorijoukkueille.
Clara lähtökohtaisesti pikkuisen kovemman tason talentti kuin Salonen.

Varattu 2. kierroksella NHL:ään.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lock

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei kokeilla junnuja, kun ei ole tähän asti kokeiltu, niin miksi nyt?
No mikäs helvetti tämä Clara sitten on ellei junnu?!

Samanikäinen kuin Salonen.

Mutta ei kun vedetään tullista vaan lisää porukkaa.

Ihan oikeasti olen pettynyt kyllä tässä asiassa erittäin pahasti Kalleen, jos tänne hankitaan joku italian ihme suoraan pelaamaan.

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Clara on kakkoskierroksella NHL:ään varattu maalivahti joka on tämän kauden pelannut SHL:ää.

Mitenkään Salosta vähättelemättä niin täysin eri tason talentti.
Joo, on kokemusta sekä SHL:stä että Allsvenskanista.

Edelleen olen vaan pettynyt, että Salosta ei olla kokeiltu. Varsinkin tämän päiväisen esityksen jälkeen. Mielellään tuon tason talentteja silti näkee Raumalla.

Raspikurkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
En oikein tiedä, että onko tuossa hankinassa juuri järkeä. On ihan samanlainen arpa kuin Salonenkin eikä epäonnistuessaan auta Lukkoa mitenkään. Onnistuessaan kyllä mutta mikäli Lethemon toipuukin pelaamaan niin todennäköisesti tämä kaveri siirtyy kaksikymppisiin ja sotkee siinä sitten pahimmillaan myös sen joukkueen meiningin.

Eli en tiedä onko lähtökohtaisesti järkevää näyttää hänellä persettä Saloselle kun lähtöjään ei tiedetä mitä italialaisessa saadaan

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minua ei kiinnosta onko nhl-varattu tai pelannut SHL:ssä. Lukossa ei voi edes tulla NHL-varausta kun ei pääse pelaamaan Liigassa. Ensisijaisesti minua kiinnostaa, onko nyt parempi kuin Salonen?

Kaksimetrinen maalivahti saa NHl-varauksen kunhan osaa laittaa luistimet jalkaan.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Niih, päivän Iltiksessähän Kalle totesi, ettei haeta, olikos se nyt ” superaktiivisesti” ketään, mutta voidaan reagoida, jos kiinnostava pelaaja on tarjolla. Jos tämä Clara toteutuu, niin nopiastihan vaihtuu mieli. Eli eiköhän tämä haku ole jo aiemmin tullut kuvioihin.

Mistä tuli mieleeni, että jos asia on jo joukkueen tiedossa, niin ehkä Ortionkin esitys tänään oli (alitajuinen?) reagointi asiaan. Tai jotain.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ainoa selitys jos valmennuksen mielestä Clara > Salonen on että Salonen ei Lukossa ensi kaudella pelaa. Clara oli muuten Brynäsin ykkönen Allsvenskanissa viime kaudella ja ole osaltaan nostamassa joukkuetta takaisin pääsarjatasolle. Tällä kaudella selostaja Teppo Laaksonen on useasti sanonut että Lagace-Clara kaksikko on ollut Färjestadin maalilla todella epävarma. Siksi varmaan Färjestad hankki puolieläkkeellä olleen Andreas Lindbäckin viime viikolla.

Ja toi Clara taitaa olla Anaheimin sopimuspelaaja.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2025-2026
Pelinäyttöjen sijaan CV:n perusteella Lämsän Lukossa on kyllä koko ajan peluutettukin, eli tervetuloa: "Benvenuti alla Serratura!"

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensisijaisesti minua kiinnostaa, onko nyt parempi kuin Salonen?
Kysyt sitä nyt ihan väärästä paikasta. Kyllä sinulle pian tullaan sinikeltaiset lasit päässä kertomaan, miksi tämä italialainen on parasta ikinä missään ja ennen kaikkea eriasia kuin Salonen.

En vaan saatana itse voi ymmärtää yhtään, että miksi ei meidän omasta junioripolusta anneta edes yhtä mahdollisuutta.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kysyt sitä nyt ihan väärästä paikasta. Kyllä sinulle pian tullaan sinikeltaiset lasit päässä kertomaan, miksi tämä italialainen on parasta ikinä missään ja ennen kaikkea eriasia kuin Salonen.

En vaan saatana itse voi ymmärtää yhtään, että miksi ei meidän omasta junioripolusta anneta edes yhtä mahdollisuutta.

Onko sulla yhtään perustetta miksi Salonen olis Claraa parempi maalivahti?

Varmaan jurrissa ne skoutitkin näitä pelaajia varaillu.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue

Samaa mieltä, mutta älkää nyt suolatko tätä makaroonia ennen kuin on Raumalle päässyt ja yhtään peliä pelannut. Malttia pliis.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Varmaan jurrissa ne skoutitkin näitä pelaajia varaillu.
No ihan varmasti saattaakin olla parempi. Ei surkeat maalivahdit pääse Ruotsissa pelaamaan.

Mutta onko sinulla antaa yhtään perustetta, miksi Salosta ei ole voitu kertaakaan kauden aikana kokeilla? Ei silloin, kun Lethemon pelasi kaikki pelit ja kertoi julkisestikin että se oli raskasta, eikä silloin kun Ortio ei saa edes silmiään kiinni kaukalossa?

Se minua tässä vituttaa ja ärsyttää, ettei koko kauden tuulikuumana olleelle Saloselle ole jumalauta annettu edes mahdollisuutta. Se on ihan sama, kun heiluttelee keskareita juniorityölle mielestäni.

Tässä kustaan kokoajan enemmän ja enemmän sen oman juniorityön päälle, jota on niin paljon haluttu parantaa viime vuodet.

Nyt sinullekin tuntuu olevan yksi vitun hailee, kun tänne tulee joku NHL-varauksen saanut SHL-arpa.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menikös tuo nyt niin, että pitäs olla Suomessa viimeistään huomenna?
Itsellä ei ainakaan mitään hajua noista säännöistä. Joku fiksumpi varmaan tietää?

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tähän on tultu, olet ilmeisesti tosissasi. 2 minuuttia ja risat on perustetta. Ei montaa maalia päästänyt muistaakseni. Maailman lyhyin junnuputki.

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, Canadiens
On ihan oikea tili

Oikean henkilön ja oikea tili, tosin viimeinen päivitys vuodelta 2017 ja viimeisessä postauksessa ilmoitus että tilin nimi muuttunut, eikä sekään ole se mikä tällä hetkellä Claralla näyttäisi oikeasti olevan. Tili "damianclr" ei seuraa Lukkoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy