Jossain luki, että HPK? Mitä helkkaria? Kelpais
On sinne myös mahtunut hassutteluja joukkoon. Saattaisi vaikka porilaiset intoutua laittamaan vastapalloon :DHaha. Niin kovalla prossalla nää on osunut että eiköhän tuo Clara sieltä tule.
On sinne myös mahtunut hassutteluja joukkoon. Saattaisi vaikka porilaiset intoutua laittamaan vastapalloon :D
Mitä sitä Salosta roikottaa mukana, kun ei kuitenkaan pääse pelaamaan. Olkoon Vuorio vaikka nimellinen kakkosvahti, niin ei tarvitse nuoren lupaavan pojan istua pleksin takana.Clara-Salonen kaksikolla loppukausi?
Joo. Näytti olevan.On ihan oikea tili. Totta kai se nyt pitää ensimmäiseksi varmistaa.
Jaa Clara onkin italialainen eikä sveitsiläinen. Meinasin että jos Eric Gelinasilla, joka Sveitsissä on pelannut, on jotain tekemistä tuon kanssa että Klaara Lukkoa seuraa.
Sinne ei nykyään ihan nobodeja varailla toisella kierroksella.Anaheimin 2. kierroksen varaus.
Näin ainakin poika scouttasi netistä.On Italian maju-mies, 2. m pitkä, Färjestadissa lainassa nyt, Anaheimin 2. kierroksen varaus.
Eli Lete leikkauspöydälle?Ei tuolle voi yksinkertaisesti olla tässä kohtaa muuta selitystä kuin se, että Clara on Lukkoon tulossa.
Itse pidän jo ainakin 99% varmana.
Ei seuraa itse kai muuta Liigasta kuin Lukkoa niin eiköhän tämä pitäisi olla varma.Ei tuolle voi yksinkertaisesti olla tässä kohtaa muuta selitystä kuin se, että Clara on Lukkoon tulossa.
Itse pidän jo ainakin 99% varmana.
Eli Lete leikkauspöydälle?
Eipä tuo Clara ole iän puolesta ainakaan kokeneempi. Toki pelannut pelejä miesten sarjassa.Saloseen ei Lämsällä luottoa ole, vaan kokemusta haetaan.
Tästä kaudesta kaiketi on puhe. Tai sitten olen ihan pihalla taas.Eli Lete leikkauspöydälle?
Edit. vai oliko tämä ensi kauden juttuja?
Ihan helvetinmoinen ristiriita mielestäni ja samalla kyllä perseennäyttöä juniorijoukkueille.
Clara 20-vuotias, ei kokenut.3 kokenutta
Olisi kyllä vähintääkin mielenkiintoista kuulla, miksi samanikäinen italialainen on esim. Sahlstedtin taikka Lämsän mielestä ratkaisu ongelmiin, kun oman junioriputken Salosta ei uskalleta maaliin laittaa edes yhdeksi peliksi.
Ihan helvetinmoinen ristiriita mielestäni ja samalla kyllä perseennäyttöä juniorijoukkueille.