Huhuketju

  • 3 457 478
  • 11 276

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei mitään käryä ko. pelaajasta. Toki työmyyriä tarvitaan alempiin kenttiin aina, ellei sitten meinaa tehdä Lukossa "liedeksiä".
Tulee yrittämään nimenomaan tämän kauden ”Liedeksiä”. Eli ei todellakaan ole tulossa miksikään kolmos-nelosketjun jyräksi, kärkiketjun mieheksi tämä on tulossa.
Ehdottomasti kova haku.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Jokereiden neloskentän/ynnämuut-osastolta suoraan tulosyksikköön isoon rooliin?

No ei nyt sentään. Sinne voi itsensä sitten pelata.
Jos olet peliäkään nähnyt niin olet samaa mieltä kanssani. Nuori, taitava ja hyvä asenne. EHT-pelejä myös vyöllä. Siinä olet silti oikeassa että pelaamalla se paikka on ansaittava.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
En tiedä onko tämä outo suhtautuminen asiaan, mutta olen jopa hieman pettynyt, että tällainen huhu on tullut tässä vaiheessa kautta. Olen toki iloinen ja vakuuttunut, jos kyseinen pelaaja Lukkoon on tulossa, mutta Poterovartio on niin hieno tapa hoitaa tämä asiat että en ikinä varmaan enää totu tai tykkää siitä että soppareita julkaistaan tai huhutaan kesken kauden.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En tiedä onko tämä outo suhtautuminen asiaan, mutta olen jopa hieman pettynyt, että tällainen huhu on tullut tässä vaiheessa kautta. Olen toki iloinen ja vakuuttunut, jos kyseinen pelaaja Lukkoon on tulossa, mutta Poterovartio on niin hieno tapa hoitaa tämä asiat että en ikinä varmaan enää totu tai tykkää siitä että soppareita julkaistaan tai huhutaan kesken kauden.
Ymmärrän mitä ajat takaa. Itse taas toivoisin sopivassa suhteessa varmoja huhuja julki ja sitten osa poterovartion kautta.
Toisaalta jos näitä huhujakaan ei lipsahda julki, puolet porukasta vetää tällä palstalla ranteita auki kun Kalle ei tee taaskaan mitään ja koko ensi kauden rakennus on täysin auki.
Erittäin poikkeuksellista että Lukolta lipsahtaa edes enää näitä. Aika hyshys ollaan sieltä viime kaudet oltu. Toki tämän huhun alkuperä taitaa olla Helsingin päässä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos olet peliäkään nähnyt niin olet samaa mieltä kanssani. Nuori, taitava ja hyvä asenne. EHT-pelejä myös vyöllä. Siinä olet silti oikeassa että pelaamalla se paikka on ansaittava.

Ikonen on 27-v, eli kokenut pelaaja Liigaan. Olen muutaman pelin Ikoselta nähnyt Jokereissa, kova duunari, hyvä luistelu ja fysiikka. Taitoa ei kauheasti ole, melko puukätinen.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä onko tämä outo suhtautuminen asiaan, mutta olen jopa hieman pettynyt, että tällainen huhu on tullut tässä vaiheessa kautta. Olen toki iloinen ja vakuuttunut, jos kyseinen pelaaja Lukkoon on tulossa, mutta Poterovartio on niin hieno tapa hoitaa tämä asiat että en ikinä varmaan enää totu tai tykkää siitä että soppareita julkaistaan tai huhutaan kesken kauden.


Kotimaisten pelaajien sopimukset vuotavat lähes poikkeuksetta ajoissa julki, eikä se ole Lukon hallittavissa. Varsinkin kun vähän nimekkäämpi pelaaja niin useampia seuroja perässä ja kyllä toiset pelaajat ja utj:t tietävät asioita. Sitten joku puhuu jollekkin toimittajalle niin se on julkista.

Jotain Matt Abteja on paljon helpompi salata, kun suurinosa faneista ei edes tiedä koko pelaajaa ja mikäli somessa ei tapahdu epäilyttävää liikehdintää niin hyvin pysyy salassa johonkin asti.

Itse olen sitä mieltä että muutama tälläinen huhu ja jatkosoppari kesken kauden tekee eetvarttia tähän talven synkkyyteen. Enemmän siitä saa irti kun läväyttää puskista jonkun Piipposen kolmevuotisen jatkosopimuksen, jos vaihtoehtona on se, että ne on luettu 4kuukautta sitten länskäristä ja sitten "arvuutellaan" poterovartiossa, että mitä tarkoittaa SAM+ULI=?

Varsinkin Pospisilin ja Skaldon jatkojen panttaaminen oli hyvä osoitus siitä, että kyllä jatkoja kannattaisi silloin tällöin muutama tiputtaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joku varmaan kohta tulee ulisemaan, että tämä on huhuketju, että "tuokaa huhuja". Mutta yhtälailla tämä keskustelu niiden osalta kuuluu tänne. Mutta asiaan, olen muuten samaa mieltä @Lugu63 kanssa, mutta en tiedä onko jatkosopparien julkaisu aina niin hyvä asia. Periaatteessa on kiva, että niitä tuodaan julki, mutta toisaalta aina alkaa se sama ulina: "Heti kun Koivistoinen sai tietää jatkosopimuksesta ja tulevasta rahapotista, niin ei enää kiinnosta pelata niin kovaa". Tuo esimerkki, muuten joskus taisi tällä palstalla jonkun toimesta olla.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei Poterovartio viime keväänä kauheasti hommiin joutunut. Haga ja Ilomäki taisivat tulla puskista, mut Kainulainen, Jukuri, Abt ja Pooley taisivat olla jo 'tiedossa'. Lisäksi Revon jatko taisi olla ainoa ylläri, jonka salauksen palstaveli @nexustron ansiokkaasti sai purettua Twitterin (?) puolella.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos tuo @Olkku n huhuilema Kalapudas tulisi Lukkoon, niin heittämällä Lukon top9 hyökkäykseen menisi. Todella näkyvä pelaaja nyt ekassa erässä. JYPin paras hyökkääjä.
Vaihtokauppa Kainulainen+Ylitalo Jyväskylään ja Kalapudas+Turkulainen tänne. Ehkä vois jopa vähän välirahaakin pistää kehiin jos muuten ei onnistu. Kalle, miten olis?

Sorry, vähän väärä ketju, tai sitten ei.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaihtokauppa Kainulainen+Ylitalo Jyväskylään ja Kalapudas+Turkulainen tänne. Ehkä vois jopa vähän välirahaakin pistää kehiin jos muuten ei onnistu. Kalle, miten olis?

Sorry, vähän väärä ketju, tai sitten ei.
Kyllähän tuo voisi käydä. Soittelen huomenna Jyväskylään Viitaselle. En tänään enää viitsi häiritä...
Edit. Tsoukki mielessä heitetty kommentti.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Kyllähän tuo voisi käydä. Soittelen huomenna Jyväskylään Viitaselle. En tänään enää viitsi häiritä...
Varo ettet saa pelikieltoa, kun noin spekuloit oman nimimerkkisi henkilöllisyyttä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Jos tuo @Olkku n huhuilema Kalapudas tulisi Lukkoon, niin heittämällä Lukon top9 hyökkäykseen menisi. Todella näkyvä pelaaja nyt ekassa erässä. JYPin paras hyökkääjä.
Tässä kohtaa Lukko tarvitsee mielellään top3 hyökkääjän ja sitten vasta sen top9 hyökkääjän.

Vaikkei Kalapudaskaan huono olisi. Ei ole vaan mitään realisoitumista tapahtunut.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tässä kohtaa Lukko tarvitsee mielellään top3 hyökkääjän ja sitten vasta sen top9 hyökkääjän.

Vaikkei Kalapudaskaan huono olisi. Ei ole vaan mitään realisoitumista tapahtunut.
Omasta mielestäni juuri nyt ei Lukon kohdalla kannata miettiä pelaajahankintoja vain tähän kauteen.
Kalapudas olisi erinomainen hankinta 1+1 vuotisella sopimuksella.
Pelkästään tähän kauteen tehtäviä sopimuksia ajatellen pitäisi omasta mielestäni olla selkeästi siellä kuuden sakissa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Omasta mielestäni juuri nyt ei Lukon kohdalla kannata miettiä pelaajahankintoja vain tähän kauteen.
Kalapudas olisi erinomainen hankinta 1+1 vuotisella sopimuksella.
Pelkästään tähän kauteen tehtäviä sopimuksia ajatellen pitäisi omasta mielestäni olla selkeästi siellä kuuden sakissa.
Mä uskon että tämä tässä on ollut vähän jarrunakin kun ketään ei ole vielä(kään) saatu hankittua. Eli Kalle ei ota mielellään vain loppu kauden apuja, vaan pitää olla se +1 tämän kauden perään vähintään, ellei sitten kyseessä ole joku vanha tuttu, joka tupsahtaa yhtäkkiä saataville. Edellisen kolmen kauden ajalta taitaa olla 3/6 sellaisia pelaajia, kun ovat täällä jatkaneet kesken kauden tultuaan, eli Sopanen, Repo ja Piipponen. Ganahl, Possler ja Heikkinen eivät jatkaneet, Slovacekin sopparissa on optio ja Zagidulin oli pakkohankinta.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mä uskon että tämä tässä on ollut vähän jarrunakin kun ketään ei ole vielä(kään) saatu hankittua. Eli Kalle ei ota mielellään vain loppu kauden apuja, vaan pitää olla se +1 tämän kauden perään vähintään, ellei sitten kyseessä ole joku vanha tuttu, joka tupsahtaa yhtäkkiä saataville. Edellisen kolmen kauden ajalta taitaa olla 3/6 sellaisia pelaajia, kun ovat täällä jatkaneet kesken kauden tultuaan, eli Sopanen, Repo ja Piipponen. Ganahl, Possler ja Heikkinen eivät jatkaneet, Slovacekin sopparissa on optio ja Zagidulin oli pakkohankinta.
Ihan varmasti juuri näin.
Nyt ei ole se hetki (kausi), jolloin kannattaisi pelata vain tätä.
Jos tuohon nyt kunnon voittoputki saadaan, niin toki se tilanne siitä voi tuonkin suhteen muuttua.
Realismia on se, että joukkueesta tulee ensi kaudelle vaihtumaan iso liuta kärjestä, ja siksikin sisään tuleville olisi hyvä saada myös ensi kauden pahvi.

Osaava urheilujohtaja rakentaa aina vähintään kahta joukkuetta samaan aikaan.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Haulalla ja Kallella taitaa olla kova usko ja luotto toisiinsa? Puukätisyyksistä tuli mieleen, että olihan Heiskanenkin ihan puukäsi mut silti pelasi ihan kelvosti Lukossa.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Tämän pitäisi olla ainakin Höylä-Harria kovempi haku.
Esla mummo kylillä on kovempi haku kuin meidän Harri. Siinä on 2000- luvun suurimpia floppi hankintoja. Voittaa tehottomuudesta jopa kiikari Snelmanin eikä tuo peliinkään muuta kuin vaaraa omassa päässä kohelluksellaan.
Paskin hankinta ikinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös