Huhuketju

  • 3 450 158
  • 11 276

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Vaihtokauppa Kainulainen+Ylitalo Jyväskylään ja Kalapudas+Turkulainen tänne. Ehkä vois jopa vähän välirahaakin pistää kehiin jos muuten ei onnistu. Kalle, miten olis?

Sorry, vähän väärä ketju, tai sitten ei.
Itse en luopuisi ylitalosta, kehittynyt paljon ja pelirohkeus jo hyvällä tasolla.
Taitava ja suht vanttera. Ylitalon kulmapelistä tulee muuan Keränen mieleen kun pelaa
luistimilla ja kääntyilee ja vääntyilee ja tulee voittajana kulmasta ulos.
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en luopuisi ylitalosta, kehittynyt paljon ja pelirohkeus jo hyvällä tasolla.
Taitava ja suht vanttera. Ylitalon kulmapelistä tulee muuan Keränen mieleen kun pelaa
luistimilla ja kääntyilee ja vääntyilee ja tulee voittajana kulmasta ulos.
Muuten suht samaa mieltä mutta taitavaa(liigatasolla) ja Ylitaloa en saa millään samaan lauseeseen.
 
Itse en luopuisi ylitalosta, kehittynyt paljon ja pelirohkeus jo hyvällä tasolla.
Taitava ja suht vanttera. Ylitalon kulmapelistä tulee muuan Keränen mieleen kun pelaa
luistimilla ja kääntyilee ja vääntyilee ja tulee voittajana kulmasta ulos.
Ylitalo on pelannut hyökkääjän paikalla Lukko-paidassa miesten tasolla 81 ottelua. Näissä hän on onnistunut maalinteossa yhden kerran. Pelissä, jossa pääasiallinen tarkoitus on toimittaa kiekko vastustajan maaliin.
Ylitalo ei ole enää juonioripelaaja. Hän täyttää reilun kuukauden kuluttua 22 vuotta.
Pelinäkemys puuttuu. Se on aika iso miinus. Minusta.

Tämä siis täysin ohi "Huhuketjun" teemasta, pahoittelen (mutta oli pakko tarttua).
 

Vasenpaitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ylitalo on pelannut hyökkääjän paikalla Lukko-paidassa miesten tasolla 81 ottelua. Näissä hän on onnistunut maalinteossa yhden kerran. Pelissä, jossa pääasiallinen tarkoitus on toimittaa kiekko vastustajan maaliin.
Ylitalo ei ole enää juonioripelaaja. Hän täyttää reilun kuukauden kuluttua 22 vuotta.
Pelinäkemys puuttuu. Se on aika iso miinus. Minusta.

Tämä siis täysin ohi "Huhuketjun" teemasta, pahoittelen (mutta oli pakko tarttua).
Nikke on koko ikänsä painanut raumalla. Samoissa ympyröissä ja samalla kaavalla. Voisi tehdä hyvää ympäristönvaihdos koska aihio on kuitenkin kunnossa. Se viimeinen silaus on jäänyt puuttumaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jos tuo @Olkku n huhuilema Kalapudas tulisi Lukkoon, niin heittämällä Lukon top9 hyökkäykseen menisi. Todella näkyvä pelaaja nyt ekassa erässä. JYPin paras hyökkääjä.

Tämän viestin innoittamana kysyin kaverilta. Hän pitää edelleen kiinni omasta tiedostaan, että tämä Kalapudas on juuri hänen saamiensa tietojen mukainen vahvistus. Älkää ampuko mua, mutta jotenkin jaksan kaverin tietoihin uskoa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
En tiedä tuosta Kalapudas-huhusta, mutta kyseessä on pelaaja, joka on lähes pommin varmasti sopinut jo kaudesta 2022-2023.
Jos seura on Lukko, lienee hyvin todennäköistä että JYP päästää miehen hyvinkin pian.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämän viestin innoittamana kysyin kaverilta. Hän pitää edelleen kiinni omasta tiedostaan, että tämä Kalapudas on juuri hänen saamiensa tietojen mukainen vahvistus. Älkää ampuko mua, mutta jotenkin jaksan kaverin tietoihin uskoa.
Eikös huhuissa pyörinyt myös joku ulkomaalainen sentteri, se tais olla ankka?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tämän viestin innoittamana kysyin kaverilta. Hän pitää edelleen kiinni omasta tiedostaan, että tämä Kalapudas on juuri hänen saamiensa tietojen mukainen vahvistus. Älkää ampuko mua, mutta jotenkin jaksan kaverin tietoihin uskoa.
Huhuketjuhan tämä on. Antaa palaa vaan.

Olen sitä mieltä, ettei lähdettäkään ole pakko paljastaa ellei siihen ole lähteen lupaa ja halua paljastua. Toki sitten huhun kuulijalle siirtyykin sitten kaikki muu vastuu, niin kuin Savonmaalla.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Saarijärven huhuillaan jo täksi kaudeksi Sveitsiin.

Mikään rahasumma ei pitäisi olla sellainen, että päästetään ykköspakki pois. Ei vain ole hyväksyttää.
Siinä kyllä petetään kannattajat, jos Lukon kaltainen seura myy tälläisessä tilanteessa parhaan pelaajansa. 2009 tapahtui vastaavaa ja silloin se oli hyväksyttävää, koska tilille kilahti miltsi ja vaihdossa saatiin varsin pätevä kassari tilalle. Nyt sitten taas Saarijärveä ei kyllä pysty korvaamaan kyllä kukaan, kuten ei Pressiäkään. Joten Kunnas, jos luet näitä... Älä lähre sinne.
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei Lukko luopuisi Vilistä kuin ihan naurettavan järkyttävällä summalla ja niitä ei ole kiekkopiireissä maksettu enään varmaan kymmeneen vuoteen.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Saarijärven huhuillaan jo täksi kaudeksi Sveitsiin.

Mikään rahasumma ei pitäisi olla sellainen, että päästetään ykköspakki pois. Ei vain ole hyväksyttää.

Ainoa hyväksyttävä syy voisi olla, että Saarijärvi itse haluaisi lähteä syystä tai toisesta kesken kauden.

Saarijärvi on Lukon MVP ja ehkä koko Liigan paras pelaaja.

En usko Vilin liikkuvan mihinkään, toki kauden jälkeen Killerillä riittää taas hommia, kun Saarijärvi ja Gregoire vaihtavat maisemaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Saarijärven huhuillaan jo täksi kaudeksi Sveitsiin.

Mikään rahasumma ei pitäisi olla sellainen, että päästetään ykköspakki pois. Ei vain ole hyväksyttää.

Luulin, että Ässät alkaa rahapulassa kohta myymään mutta että kympinsakissa oleva rikas Lukko? No jos Saarijärvi lähtee niin Kalle hommaa varmaan pari kovaa korvaajaa tilalle.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Saarijärven huhuillaan jo täksi kaudeksi Sveitsiin.

Mikään rahasumma ei pitäisi olla sellainen, että päästetään ykköspakki pois. Ei vain ole hyväksyttää.

Tiivistettynä tuon jutun pääuutinen on se, että Saarijärvi olisi tehnyt sopimuksen Sveitsiin ensi kaudesta. Lisäksi tosiaan mainitaan, että Saarijärven siirto sinne olisi mahdollista jo tämän kauden aikana. Reunaehtona on kuitenkin se, että miten hyvät mahdollisuudet Lukolla on pudotuspeleihin. Eli ymmärtäisin tuon jutun perusteella, että Saarijärven siirto jo tämän kauden aikana on mahdollinen vain, jos Lukolla ei ole mahdollisuuksia pudotuspeleihin. Viime aikojen otteiden perusteella en hirveästi tähän mahdollisuuteen usko.

Muutenkaan Lukolla ei ole mitään pakkoa Saarijärveä myydä, vaikka siitä tietysti rahaa saakin. Tietysti jos Lukolla on kiikarissa joku kova pakkihankinta ensi vuoden sopimuksella, niin sitten Saarijärven siirto kesken kauden olisi jotenkin ymmärrettävä.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähän Vilin siirtohuhuun sen verran että itse en hyväksy milläänlailla jos mies kesken kauden lähtee pois. Ei ole oikeastaan korvattavissa, sen verran hyvästä pelaajasta kyse. Lukolla 6sijaan 8pistettä matkaa tällä hetkellä joka on täysin otettavissa kiinni sillä vasta puolet peleistä pelattu. Mutta jos raha niin paljon ratkaisee niin olkoon se sitten niin. Ei kannattajilla niin väliä...Uskon että Kalle ei miestä päästä pois.

Edit. Edellisistä kommenteista löytyykin vastaus jo moneen asiaan!
 
Rahoittukaa (osa kiihkoilijoista) ja uutisen linkkaaja (joka ei vaivautunut kääntämään ihan koko uutista) !
(Samaa tekevät iltapäivälehdet kun hakevat klikkejä.)

Tuossa tosiaan todetaan (Google translatorilla suoraan) näin:
"Kuten Berner Zeitung raportoi, Lukko Rauman Vili Saarijärvi on allekirjoittanut sopimuksen seuraavaksi kaudeksi SCL Tigersin kanssa. Suomalainen puolustaja saattoi pukeutua Emmental-paitaan aiemmin. Hän saattaa saada seuransa hyväksynnän, mutta se riippuu siitä, miten Lukko Raumalla menee taistelussa pudotuspelipaikasta. He ovat tällä hetkellä kymmenennellä sijalla, mikä merkitsisi pääsyä pudotuspeleihin."

Sehän on ihan selvää, että suljetussa Liigassa, jos et ole pudotuspeleissä, niin jokainen pelaaja, jolla tällainen mahdollisuus on, lähtee.
Niin tai näin - Vilille hieno askel oikeaan suuntaan uralla. Onnittelut loistavalle pelaajalle ja painetaan tällä kaudella vielä kaikki peliin Lukko-paidassa!
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
@Parry Sound toppuuttelemassa huhuja, olen nähnyt kaiken.
 
@Parry Sound toppuuttelemassa huhuja, olen nähnyt kaiken.
Ihanaa päivää sulle myös! Ota kuppi höyryävää ja hymyile kaiken nähneenä. Kyllä tämä tästä. Ollaan voittoputkessa.

PS. En oo ikinä tuonut/kertonut ainuttakaan huhua tällä (tai millään muullakaan) Lukko-fanien keskustelupalastalla. Joten lienen oikeutettu ampumaan väärän/harhaanjohtavan sellaisen alas.
 
Viimeksi muokattu:

Lukom bualel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meinasi mennä päivä pilalle heti aamusta. Olisi ottanut kupoliin aika vahvasti jos Saarijärvi olisi lähtenyt kesken kauden jonnekin. Ihan tuli mieleen Vehasen lähtö kesken kaiken. Silloin vitutuksen määrää ei edes pystynyt mittaamaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ipe_

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä se mulle passaa, että Saarijärvi jo tällä kaudella Sveitsiin siirtyy, jos Lukon tilanne suo. Palkkasäästöjähän tuosta tulee jotka on sitten hyvä sijoittaa ensi kauden joukkueeseen, vaikkei se nyt kauheasti kai vaikuttaisi.

Tällä hetkellä ei ole mitään syytä kuitenkaan tällaiseen vaihtoehtoon uskoa. Lukko tulee ihan varmasti play offeissa pelaamaan ja niissä peleissä Lukon paitaa kantaa myös Vili Saarijärvi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös