JYPiltä lähtevät ainakin Lambert ja Kemell hyökkäyksestä nuorten kisoihin, eli luulisi että Kalapudas ei ole ihan heti liikkumassa, ellei kyseessä ole juurikin vaihtokauppa.Höylä jyppiin ja Kala meille. Kävis mulle
JYPiltä lähtevät ainakin Lambert ja Kemell hyökkäyksestä nuorten kisoihin, eli luulisi että Kalapudas ei ole ihan heti liikkumassa, ellei kyseessä ole juurikin vaihtokauppa.Höylä jyppiin ja Kala meille. Kävis mulle
Niin, ellei sitten ole taloudellisesti ns.pakkorako. Kalapudas kuitenkin sieltä Jypin palkkahaitarin korkeimmasta päästä.JYPiltä lähtevät ainakin Lambert ja Kemell hyökkäyksestä nuorten kisoihin, eli luulisi että Kalapudas ei ole ihan heti liikkumassa, ellei kyseessä ole juurikin vaihtokauppa.
Onko tämä Huhuketju kamaa vai unelmaa ja utopiaa? Onko kuulunut jotain Kalapudakseen liittyvää??
Niin, ellei sitten ole taloudellisesti ns.pakkorako. Kalapudas kuitenkin sieltä Jypin palkkahaitarin korkeimmasta päästä.
En minäkään.Kalapudas on 25-v ja pelannut yli 300 matsia Liigaa. Ei nyt välttämättä heti tule mieleen mikään projektipelaaja. Itse kaipaisin niitä laatuvahvistuksia, en hakuja 3-4 ketjuun.
No sehän selventää asioita jos olet joltain henkilöltä kuullut asiasta. Aloituksestasi asia ei käynyt ilmi. Ei ollut mitenkää tarkoitus epäillä huhuasi. Halusin vain asiasta selvyyden.Miksi minä unelmoisin jostain Kalapudaksesta, joten oikeassa ketjussa ollaa. Kuten olen todennut, olen vain kuullut asiasta yhdeltä henkilöltä. Kun kuulen huhun niin voin kai sen laittaa huhuketjuun.
25 vuotiashan on selvästikin enemmän ammattilaisuran alku- kuin loppupäässä. Kalapudas lisäksi jo aiemmin osoittanut pystyvän iskemään koviakin tehoja. Ei mikää the ykkössentteri haku, mutta lähtökohtaisesti ottaisin mielelläni parin vuoden lapulla sisään.Kalapudas on 25-v ja pelannut yli 300 matsia Liigaa. Ei nyt välttämättä heti tule mieleen mikään projektipelaaja. Itse kaipaisin niitä laatuvahvistuksia, en hakuja 3-4 ketjuun.
Toivottavasti huhu on ankka, Lukko tarvitsee 2 kpl laatumiehiä rosteriin, Kalapudas ei täytä vaatimuksia. Lukolla on kuitenkin 3. suurin pelaajabudjetti ja tarkoitus on Killerin mukaan pelata mitaleista joka kausi.
Eikö olis riskittömämpään ensi katsoa kun katua? en missään nimessä lähtis heti ainakaa pitkää sopparia tarjoamaan. Max seuran optio ei enempää.Kalapudas pari vuotta sitten 46 pinnaa Sportissa ja jopa plussalla, EHT-vierailu + pystyy pelaamaan keskellä ja laidassa. Kyllä tämä nyt kelpaisi vaikka kolmosen sentteriksi oikein mainiosti ja mielellään ensi kauden pahvillakin.
1+2 seuran optiolla, eli tämä kausi vedetään try-out mielessä, kyllä Kalapudas näin kelpaisi.Eikö olis riskittömämpään ensi katsoa kun katua? en missään nimessä lähtis heti ainakaa pitkää sopparia tarjoamaan. Max seuran optio ei enempää.
Omissa kirjoissa varsin kova haku.
Ei todellakaan ole tulossa alakenttien työmyyräksi. Ykkös/kakkoskentän kamaa.Ei mitään käryä ko. pelaajasta. Toki työmyyriä tarvitaan alempiin kenttiin aina, ellei sitten meinaa tehdä Lukossa "liedeksiä".
Ei todellakaan ole tulossa alakenttien työmyyräksi. Ykkös/kakkoskentän kamaa.