Huhuketju

• 3 546 234
  • 11 535

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulle kelpais molemmat, mut kysymys kuuluukin että miksi eivät ole pelanneet missään. Blandisin nyt luulis saavan tilastojen perusteella duunia mistä vain päin Eurooppaa ja vaikka Forsbacka-Karlssonilla on vaikeat viime kaudet alla, niin kyllä silti hänenkin statseilla hommia olisi pitänyt heti kauden alusta jostain löytyä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katselin elitestä Venäjällä flopanneita ja herkuttelin ajatuksella Peter Tiivolasta Lukossa ja meiningistä palstalla. Hui. Rooba toinen ei niin sykähdyttävä nimi, ei toki ole sentteri. Matt Frattin yksi esiin noussut nimi mutta ei ole siis mikään huhu eikä varmaan kazakeista mihinkään lähdössä.

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Katselin elitestä Venäjällä flopanneita ja herkuttelin ajatuksella Peter Tiivolasta Lukossa ja meiningistä palstalla. Hui. Rooba toinen ei niin sykähdyttävä nimi, ei toki ole sentteri. Matt Frattin yksi esiin noussut nimi mutta ei ole siis mikään huhu eikä varmaan kazakeista mihinkään lähdössä.
Boldaus oma. Joutuisin ehkä ensimmäistä kertaa ikinä buuaamaan hallissa.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onkos joku perillä, minkä laatuinen sentteri on Antti Kalapudas? Nimi on tuttu ja googlaamalla selvisi, että pelaa JYPissä. Kärppiin olisi itse sijoittanut.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Onkos joku perillä, minkä laatuinen sentteri on Antti Kalapudas? Nimi on tuttu ja googlaamalla selvisi, että pelaa JYPissä. Kärppiin olisi itse sijoittanut.

Ei se huono ainakaan ole jos tehnyt tällä kaudella JYPissä 17 pistettä 29 ottelussa.

Löytyy myös nuorten MM-mestaruus

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko oli Dufvan viimeisellä kaudella kiinnostunut Kalapudaksen/Kalaputaan palveluksista, kun Kärpissä ei peliaikaa irronnut. Valitsi silloin kesken kauden Lukon sijasta KalPan.

Sportissa Kalapudas pelasi mielestäni hyvin ainakin 2017-18 ja 18-19. Nyt JYPissä on ollut hiukan hiljaisempaa.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tämmöstä kuulin, mutta voi olla että mua viedään taas, siksi laitoin huhuketjuun.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Omaan korvaan ei ole tullut ainuttakaan huhua pl. tällä palstalla. Otaksun niin, että siellä tehdään perusteellista työtä vahvistusten eteen.

Joku Kalapudas olisi pelaajatyypiltään erinomainen haku Lukolle, kun puhutaan mestaruutta puolustavan joukkueen kolmosketjusta. Sieltä kehityksen kautta sitten ylempään ketjuun kun aika on.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joku Kalapudas olisi pelaajatyypiltään erinomainen haku Lukolle, kun puhutaan mestaruutta puolustavan joukkueen kolmosketjusta. Sieltä kehityksen kautta sitten ylempään ketjuun kun aika on.

Kalapudas on 25-v ja pelannut yli 300 matsia Liigaa. Ei nyt välttämättä heti tule mieleen mikään projektipelaaja. Itse kaipaisin niitä laatuvahvistuksia, en hakuja 3-4 ketjuun.

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Ei mikään ”let’s mennään kuuden parhaan joukkoon” hankinta. Jos Kalapudas tulee, odotan lisäksi vielä muutamaa astetta kovempaa vahvistusta.

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jos Kalapudas tulee, niin minimissään 2+1v soppari, seuran optiolla. Muuten vaikea nähdä hankinnassa järkeä.

Haga-Ilomäki-Päivärinta-Mattila-Kainulainen-Kalapudas. Kainulainen lähtökohtaisesti saisi rypistellä laiturina noista. Mahdollisesti myös Haga. Mutta siihen vielä kova pakki ja yksi maalinsylkijä. Mieluiten pidemmillä pahveilla, kun joukkuetta saattaa mennä uusiksi ensi kaudeksi.

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Höylä jyppiin ja Kala meille. Kävis mulle

Tämä on ainoa vaihtoehto joka kävisi mulle. Sen lisäksi tarvelistalla olevat 2 hyökkääjää, jotka on lähtökohtaisesti niitä ykkösketjun jamppoja. Ehkä yksi pakkikin tarvitaan. Ja tämä on tilanne ilman loukkaantumia, lisää tarvitaan jos ja kun joku kolataan loppukaudeksi sivuun.

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Hiljaista on huhujen suhteen ja epäilen, että vielä ei ala Suomen sisällä tyhjennysmyyntejä. Päivärinta suuntaa ensi viikolla U20 mukaan. Repo ja Kainulainan Toivottavasti saadaan ainakin Liigan mukaan. Ti tulee junnuja mukaan. Pe voidaan saadaan jo 10 liiga hyökkääjää rosteriin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy