Kuten Defence X totesi, niin Karalahti, Väänänen tai Niemi on profiililtaan niitä pakkeja, joita Lindbohm ensisijaisesti stunttaa
Tuota itsekin kaavailin aiemmin. Ja pakko todeta, mutta olin helvetin pettynyt Lindellin roolista Jeren pelikiellon aikana. Vaikka mies pelasi ihan hyvin, olisi tuo näytönpaikka kuulunut mielestäni "saman korin" pelaajalle, ts. Lindbohmille. Kun "saman korin" pelaajalle ei näytönpaikkaa suoda, niin itse pelkään tosissani miehen jäävän Poriin. Siellä on kuitenkin roolia tarjolla, peli luistaa ja valmennusjohdon osalta löytyy luottoa.
Ja taas muuten ollaan huhuketjussa, eikä kukaan huhuile. Huhuu!
Tästä saisi helposti kaavittua kasaan huhun siitä, kuinka Lindbohm olisi jäämässä Poriin. Tosin huhua en tästä ole kuullut ja omat kirjoitukseni perustuvat perstuntumaan ja pelkoon, mutta... Niin, omassa päässä kehitetyn huhun perusteella Lindbohm päättä kautensa Porissa ja lähde on tosiaan oma pää. Huhut perustuvat olosuhteiden analysointiin, vastaavien tapausten historialliseen otantaan ja ikuiseen pessimismiin.
Ja jottei kukaan nyt tuosta vahingossakaan saa mitään väärää mielikuvaa, niin mikään huhu tuo ei todellakaan ole sanan varsinaisessa merkityksessä. Mulla ei tosiaan ole mitään tietoa Jokerien, Ässien tai Lindbohmin suunnitelmista, keskusteluista tai ajatuksista, kunhan vain omia ajatuksiani palstalle suollan.