Valioyksilö
Jäsen
Tämä ei ole mitään NHL:ää, joten on täysin turhaa haaveilla mistään treideistä.
Juujuu joo, mutta kun Jokereissa on keksitty eurooppalainen try-out, miksei voitaisi olla pioneeri eurotreideissäkin.
Tämä ei ole mitään NHL:ää, joten on täysin turhaa haaveilla mistään treideistä.
Toki jos tarkoitit pelkästään monipuolista pelipaikkaosaamista, niin kyllä mä Krys Kolanosia riskillä kokeilisin.
Jokerit ei tule todellakaan löytämään 1sentteriä minkään treidin avulla.
Jos tänne eksyy hyvä sentteri niin se löytyy RAHALLA eikä millään treidillä.
Voidaan löydä vaikka asian puolesta veto.
No enhän mä mitään mistään treideistä olekkaan sanonut. Sanoin vain, että se kaipailemamme sentteri saattaa olla joukkueessa jo yllättävänkin pian. Joku huhusi, että sopparit olisi jo allekirjoitettu ja kaveri olisi jo täällä Suomessa. Lähteen luotettavuudesta en osaa nyt oikein sanoa, mutta jos huhu pitää paikkansa, niin on mahdollista, että jo huomenna olisi jotain tiedotettavaa sillä saralla. Olen toisaalta varsin skeptinen asian suhteen toistaiseksi.
Joo tiedän että kovin on toiveikasta pilkunviilausta...
Sama lähde mikä viimeksi vinkkasi, että Kilpeläisen sopimus oli purettu (osui). Oli kertoillut, että Jokerit tosiaan neuvottelee Kolanoksen kanssa ja lähellä oltaisiin sopimusta. Odotellaan...
Sanokaa mun sanoneen, tässä isketään kirves pahemman kerran kiveen... Isolla rahalla hankitaan hirveä floppi.
Luonnollisesti toivon, että olen totaalisen väärässä.
Sanokaa mun sanoneen, tässä isketään kirves pahemman kerran kiveen... Isolla rahalla hankitaan hirveä floppi.
Sama. Kolanos on nettiskouttauksen perusteella hidasliikkeinen ja loukkaantumisherkkä kaveri.
Glen Metropolit ja Tim Thomas tulivat molemmat kohtalaisella statuksella ja pärjäsivät ihan hyvin. Jos vähän kauemmas mennään, niin Otakar Janecky ja Kolja Makarov olivat maajoukkuemiehiä jo tänne tullessaan. Sitten on Frank Banhamia, Pavel Rosaa, Jan Bendaa ja vaikka Clarke Wilmiä. Kyllä niitä löytyy.Itseasiassa ei tule heti mieleen onnistunutta ulkomaan elävää joka tulee kovalla statuksella seuraan ja onnistuu todella hyvin
Ruotsista täällä kävi muuan Fredrik Bremberg, aivan maagiset kädet, nopeutta puuttu, mutta ne syötöt... Siinä vierellä pelasi Hentunen, ei ollu iha poika enää ja Joroisten härkä tuli maajoukkuestatuksella sisään. Noiden herrojen keskellä Janne Hauhtonenki pärjäs sentterinä, itseasiassa sopi siihen parhaiten silloin kun ei edes puuttunut kiekolliseen peliin. Mitäpä näitä muistelemaan. Floppeja ja huippuja riittää.Hyvin pitkälti olen samoilla linjoilla kanssasi. Jokereilla kun tuppaa jostakin kummasta johtuen nämä kokeneemmat ja ns. nimekkäät kaverit floppaamaan järjestään. Itseasiassa ei tule heti mieleen onnistunutta ulkomaan elävää joka tulee kovalla statuksella seuraan ja onnistuu todella hyvin, lähinnä tulee vaan mieleen Nylander ja Battaglia. Molemmat niminä kovia mutta arvo joukkueelle täysi nolla.
Luonnollisesti Erik Karlssonia ei tähän kannata laskea.
Tottahan toki olen mielelläni väärässä mutta katsokaa vaan niin paskaa käteen tässä nyt saadaan sikäli jos Kolanos joukkueeseen saapuu
Jos Kolanos tai vastaava ykkössentteri on tulossa, niin onkos joku laskenut missä se veroraja menee, eli milloin tätä ihmettä pääsee tsiigaamaan livenä?