Huhuketju

  • 4 961 046
  • 12 161

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Toki jos tarkoitit pelkästään monipuolista pelipaikkaosaamista, niin kyllä mä Krys Kolanosia riskillä kokeilisin.

Tätä juuri tarkoitin ja samalla ajatellen, jos tulijoita olisi yhden sijaan kaksi = the sentteri (vaikka Kolanos) + sentteri/laituri (Noksu). Sentteri/laiturin tullessa tarkoittaisi se Teräväisen siirtämistä laitaan, jota kautta saataisiin Teuvon kädet parempaan hyötykäyttöön hyökkäyspäässä ja tuon the sentterin tuovan sitten niitä käsiä siihen ykkösen keskelle.

Joka tapauksessa. Käsiä tuo hyökkäys huutaa ja toivottavasti se the sentteri on tulossa ja mieluiten mahdollisimman pian. Oli se sitten kuka tahansa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jokerit ei tule todellakaan löytämään 1sentteriä minkään treidin avulla.
Jos tänne eksyy hyvä sentteri niin se löytyy RAHALLA eikä millään treidillä.
Voidaan löydä vaikka asian puolesta veto.

No enhän mä mitään mistään treideistä olekkaan sanonut. Sanoin vain, että se kaipailemamme sentteri saattaa olla joukkueessa jo yllättävänkin pian. Joku huhusi, että sopparit olisi jo allekirjoitettu ja kaveri olisi jo täällä Suomessa. Lähteen luotettavuudesta en osaa nyt oikein sanoa, mutta jos huhu pitää paikkansa, niin on mahdollista, että jo huomenna olisi jotain tiedotettavaa sillä saralla. Olen toisaalta varsin skeptinen asian suhteen toistaiseksi.
 

Koohottaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No enhän mä mitään mistään treideistä olekkaan sanonut. Sanoin vain, että se kaipailemamme sentteri saattaa olla joukkueessa jo yllättävänkin pian. Joku huhusi, että sopparit olisi jo allekirjoitettu ja kaveri olisi jo täällä Suomessa. Lähteen luotettavuudesta en osaa nyt oikein sanoa, mutta jos huhu pitää paikkansa, niin on mahdollista, että jo huomenna olisi jotain tiedotettavaa sillä saralla. Olen toisaalta varsin skeptinen asian suhteen toistaiseksi.

En yhtään ihmettelisi kun simo pistettiin jo koneeseen ennen try-outin loppua. Minkäköhän passin omaavasta herrasta kysymys? Varmaan ensimmäinen kerta kun millään lehdellä/journalistilla ei ole vielä tietoa. Tosin kohta iltasanomissa otsikko "Jokereiden uusi sentterihankinta jo suomessa" lähde: jatkoaika...
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hjallis kertoo "varmana tietona" Jokereiden yleisömäärätiedotteessa että yleisömäärät lähtevät nousuun Horse Shown (17.-20.10.) jälkeen. Toiveajattelua vai vihjaus siihen että kovan luokan ykkössentteri tulee vahvistamaan joukkuetta ja tarjoamaan sirkushuveja kansalle?

"...Horse Show’n jälkeen yleisömäärät alkavat nousta, Jokereiden puheenjohtaja Hjallis Harkimo luottaa."

Jokerit.com - Uutiset
Linkki vie Jokerit.comin tiedotteeseen

Joo tiedän että kovin on toiveikasta pilkunviilausta...
 

|Henguli|

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Keittoralli, Team-Huijaus
Sama lähde mikä viimeksi vinkkasi, että Kilpeläisen sopimus oli purettu (osui). Oli kertoillut, että Jokerit tosiaan neuvottelee Kolanoksen kanssa ja lähellä oltaisiin sopimusta. Odotellaan...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Sama lähde mikä viimeksi vinkkasi, että Kilpeläisen sopimus oli purettu (osui). Oli kertoillut, että Jokerit tosiaan neuvottelee Kolanoksen kanssa ja lähellä oltaisiin sopimusta. Odotellaan...

Sanokaa mun sanoneen, tässä isketään kirves pahemman kerran kiveen... Isolla rahalla hankitaan hirveä floppi.

Luonnollisesti toivon, että olen totaalisen väärässä.
 

RaveN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Sanokaa mun sanoneen, tässä isketään kirves pahemman kerran kiveen... Isolla rahalla hankitaan hirveä floppi.

Luonnollisesti toivon, että olen totaalisen väärässä.

Kyllä Kolanos parhaassa tapauksessa ois dominoiva pelaaja liigaan, mut vähän mietityttää kaverin kunto, asenne ja liikkuvuus.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jotenkin toivoisin, että se uusi hankinta on joku jolla ei olisi noin valitettavaa loukkaantumishistoriaa. Toi kaveri olisi luultavasti todella hyvä, mutta Ben Eaves kohtalo on sen verran tuoreena mielessä niin en hirveän innoissani olisi tästä hankinnasta. Saikulta ei niitä pisteitä tehdä.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Sanokaa mun sanoneen, tässä isketään kirves pahemman kerran kiveen... Isolla rahalla hankitaan hirveä floppi.

Luonnollisesti toivon, että olen totaalisen väärässä.

Sama. Kolanos on nettiskouttauksen perusteella hidasliikkeinen ja loukkaantumisherkkä kaveri. Lisäksi Kolanos on kärsinyt pahasta aivotärähdyksestä, joka meinasi lopettaa koko uran. Tuolla loukkaantumishistorialla ei varmaankaan kannata tulla pelailemaan Liigan betonikaukaloihin.

Jos tälle jampalle ollaan lyömässä puolen miljoonan lappua kouraan, niin morjens.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt ei ole hätää hankkia mitään heikkoa arpaa -oli sitten terveys, taidot, nopeus tai kunto- kun Henrik Koivisto vetää ihan OK. Ei Halliksen rahapussi aivan pohjaton ole. Antais Kurrin näyttää kykynsä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Sama. Kolanos on nettiskouttauksen perusteella hidasliikkeinen ja loukkaantumisherkkä kaveri.

Jahas, ettei vaan Masan haamu olisi palannut toimistolle jos tällaista ollaan oikeasti hankkimassa. Toissakaudella vetänyt ilmeisesti melkoisen nitrokauden AHL:ssä, mutta viime kaudella koko joukkue kyntänyt niin pahasti, että henkilökohtaiset pisteetkin jääneet vähemmälle. Luulisi, että esim. Sveitsissä oltaisiin ahkerasti tällaisen kaverin perässä? Ikääkin olisi juuri sopivasti sinne.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jotakin virikkeitä ilmeisesti on Kolanosin suhteen menossa, mutta millä jengillä/sarjalla jää nähtäväksi. Koska Krys ei ollut 5.10 Abbotsfordin pelaavassa rosterissa. Yleensä tämä viittaa siirtoon tai sitten vain loukkaantumiseen, koska onhan Kolanos Abbotsfordin todellinen "tähti" valittu mm. fanien suosikki pelaajaksi.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllähän tällä kaverilla AHL:ssa tehot ovat olleet kohdillaan:
GP G A Pts
2011-12 Abbotsford Heat AHL 47 30 31 61 play off 7 5 5 10 6
2012-13 Abbotsford Heat AHL 53 18 22 40

Sen mitä olen itse kaverista lukenut niin mulle kyllä kelpaisi, vaikka aina on se kuuluisa floppaamisen mahdollisuus olemassa. Mistä parempaa äijää tilalle ???

Malttia on valttia, jos olisi mahdollisuus saada tryoutille niin miksei ?
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolanos on pelitaidoiltaan siellä KHL/NHL maastossa, mutta tiettyjen puutteiden takia ei NHL loistavasta alusta huolimatta koskaan auennut kunnolla. Kolanoshan teki ensimmäisellä kaudellaan tulokkaana 11+11 Phoenixissa ja pelasi Kanadan paidassa MM-kisat siitä vuosi eteenpäin. Kolanos on alunperin yliopistopelaaja ja pelasi Ben Eavesin kanssa samassa joukkueessa viimeisen kautensa, joten Benkku on hyvin saattanut olla mukana järkeilemässä tätä siirtoa.

Onhan Kolanoksella riskinsä, mutta kaverin upside on Liigassa ihan helvetin kova. Teki lähes miinus motivaatiolla Bluesissa viiteentoista peliin 7+9 ja oli ajoittain täysin pysäyttämätön. Tästä on toki aikaa vierinyt, mutta kyllä nuo tehot kertovat siitä, että pelimies hän on edelleen.

Viimeiset 5 kautta Kolanos on sahannut AHL ja NHL väliä, mutta AHL-tilastot näyttävät tältä:
237 ottelua
118 maalia
112 syöttöä
230 pistettä

Hieman offtopiccina pakko fiilistellä jälleen kerran tuota Boston Collegen joukkuetta, jossa Eaves ja Kolanos pelasivat. Ihan siedettävän ykköskentän saisi esim. näistä miehistä:

Brian Gionta - Krys Kolanos - Chuck Kobasew (Ben Eaves)
Brooks Orpik - Rob Scuderi
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kolanos ei kyllä ainakaan allekirjoittaneen viisaria saa näin huhupohjalta väpättämään. Jotenkin ei vain natsaa pelaaja, jonka asenteessa on ollut vuosien aikana vikaa, loukkaantumishistoria mitä on ja täytettävä tontti on saatanan iso. Isolla riskillä kyllä tässä liikutaan jos Kolanos tänne tuodaan megaliksalla: pahimmassa tapauksessa kausi lopetetaan Mäki kakkossenana, parhaimmassa tapauksessa takoo pisteen keskiarvolla. Varmempaa korttia toivoisin, vaikka niitä nyt ei liiaksi markkinoilla ole. Toki jos tulee, niin toivon miehen onnistuvan.

Uskon kuitenkin vahvasti, että se uusi sentteri tuodaan esille jo tämän viikon aikana. Tästä kielisi muun muassa se, että 20.9. jatkettu DeSimonen purettiin jo 5.10., pari viikkoa ennen määräaikaa. Päivämäärät Jatkoajan uutisista. Jos DeSimone voitiin ulkoistaa jo ~6 matsia ennen tryoutin päättymistä, on korvaaja aivan pakko olla aivan oven takana. Muussa tapauksessa tuo koko tryoutin jatkaminen tuntuisi hullulta, aivan kuten päästäminen pois jo tässä vaiheessa.
 

faro

Jäsen
Itselleni kyllä kelpaisi Kolanos mainiosti, sillä potentiaalia on olla vaikka liigan paras sentteri. Se taitaa vain olla fakta, että parempiakaan ei taida olla tarjolla joten tervetuloa vaan jos on tullakseen!
 

Gemondo

Jäsen
Kolanos - high risk, high reward.

Olikos muuten tämä meidän uusi pelaajakoordinaattori silloin jo Bluesin leivissä kun Kolanos siellä kävi pelaamassa?
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Sanokaa mun sanoneen, tässä isketään kirves pahemman kerran kiveen... Isolla rahalla hankitaan hirveä floppi.

Luonnollisesti toivon, että olen totaalisen väärässä.

Hyvin pitkälti olen samoilla linjoilla kanssasi. Jokereilla kun tuppaa jostakin kummasta johtuen nämä kokeneemmat ja ns. nimekkäät kaverit floppaamaan järjestään. Itseasiassa ei tule heti mieleen onnistunutta ulkomaan elävää joka tulee kovalla statuksella seuraan ja onnistuu todella hyvin, lähinnä tulee vaan mieleen Nylander ja Battaglia. Molemmat niminä kovia mutta arvo joukkueelle täysi nolla.

Luonnollisesti Erik Karlssonia ei tähän kannata laskea.

Tottahan toki olen mielelläni väärässä mutta katsokaa vaan niin paskaa käteen tässä nyt saadaan sikäli jos Kolanos joukkueeseen saapuu
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Itseasiassa ei tule heti mieleen onnistunutta ulkomaan elävää joka tulee kovalla statuksella seuraan ja onnistuu todella hyvin
Glen Metropolit ja Tim Thomas tulivat molemmat kohtalaisella statuksella ja pärjäsivät ihan hyvin. Jos vähän kauemmas mennään, niin Otakar Janecky ja Kolja Makarov olivat maajoukkuemiehiä jo tänne tullessaan. Sitten on Frank Banhamia, Pavel Rosaa, Jan Bendaa ja vaikka Clarke Wilmiä. Kyllä niitä löytyy.

Nylanderit sun muut erikseen, mutta en mä näkis Jokereiden kovan statuksen hankinnoissa mitään epäonnistumisen trendiä. Suurempi ongelma on täysin kohtuuttomat odotukset, joita täällä jätkille ladataan. Jonkun Esa Pirneksen, vaikka suomalainen onkin, olisi terveenäkin ollut täysin mahdotonta lunastaa kaikki se, mitä fanit ja varmaan osaltaan myös joukkueenjohto häneltä odotti. Aikakirjoihin jäi pari ihan hyvän kiekkoilijan keskivertoa kautta, mutta täällä hänet muistetaan vuosituhannen floppina. Se on se helsinkifaktori näissä jutuissa.

Sanoin jo aiemmin ja sanon edelleen, Kolanos on oikeanlainen jätkä katsottavaksi. Stephen Dixon voi vain uneksia sellaisesta tasosta jolla Kolanos on parhaimmillaan ihan lähimenneisyydessäkin pelannut. Reisillehän tämä tottakai voi mennä, mutta sellaista se välillä on ammattilaisurheilussa.
 

koodinimi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin pitkälti olen samoilla linjoilla kanssasi. Jokereilla kun tuppaa jostakin kummasta johtuen nämä kokeneemmat ja ns. nimekkäät kaverit floppaamaan järjestään. Itseasiassa ei tule heti mieleen onnistunutta ulkomaan elävää joka tulee kovalla statuksella seuraan ja onnistuu todella hyvin, lähinnä tulee vaan mieleen Nylander ja Battaglia. Molemmat niminä kovia mutta arvo joukkueelle täysi nolla.

Luonnollisesti Erik Karlssonia ei tähän kannata laskea.

Tottahan toki olen mielelläni väärässä mutta katsokaa vaan niin paskaa käteen tässä nyt saadaan sikäli jos Kolanos joukkueeseen saapuu
Ruotsista täällä kävi muuan Fredrik Bremberg, aivan maagiset kädet, nopeutta puuttu, mutta ne syötöt... Siinä vierellä pelasi Hentunen, ei ollu iha poika enää ja Joroisten härkä tuli maajoukkuestatuksella sisään. Noiden herrojen keskellä Janne Hauhtonenki pärjäs sentterinä, itseasiassa sopi siihen parhaiten silloin kun ei edes puuttunut kiekolliseen peliin. Mitäpä näitä muistelemaan. Floppeja ja huippuja riittää.

Jos Kolanos tulee, niin toivottavasti dominoi. Viime kausina näitä "liian hyvä liigaan" -pelaajia on lähteny jokunen maitojunalla. Toivotaan että nyt osuu scouttaus kohilleen.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kolanos on kärsinyt urallaan paljon loukkaantumisista on jo auttamatta uransa ehtoopuolella ja ennen kaikkea hänellä on ollut ongelmia asenteen kanssa. Riskit epäonnistumisesta ovat mielestäni liian suuret ja tämän perusteella sanoisin kiitos ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös