Kommentoidaan nyt tätä huhua tai pikemminkin heittoa Kolanosista. Kyllähän kaverin pelitaidot riittävät vallan mainiosti nykyiseen liigaan. Tästä ei kahta sanaa.
Ongelmia tulee sit miehen asenteesta ja motivaatiosta. Johan kaveri kertaalleen teki katoamistempun Espoosta, kun ei oikein digannut Suomen talvesta. Okei...tuosta on jo kahdeksan vuotta aikaa, jonka aikana ihminen usein kypsyy tai ainakin toivottavaa olisi. Lisäksi kaveri on erittäin loukkaantumisherkkä ja liike välttämättä ei ole huippuluokkaa.
Itse olisin valmis ottamaan kuitenkin riskin, jos kaverin asenne vaan on kunnossa. Muuten turha roudata Ilmalaan.
Ykkössentteriä ja miksei kädellisempää/maalintekoon pystyvää laituriakin tuo kokoonpano huutaa, mutta pelin on parannuttava paljon ilman mahdollisia tulijoitakin.
Boldaus oma. Itse olen sillä kannalla, että mikäli hankintoja tulisi kaksin kappalein, niin saisi molemmat olla senttereitä tai sentteri ja laituri/sentteri mallia Petteri Nokelainen, joka nyt ei enää ole tarjolla, mutta käytän nyt esimerkkinä pelaajatyypistä. Tällä tavoin minimoidaan riski siitä, ettei Teuvosta olekaan vielä sentteröimään, niin kuin vahvasti vaikuttaa.