Huhuketju

  • 4 897 941
  • 11 953

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Artistisoppari??? Eli pelaa pelikohtaisella sopimuksella voimassa toistaiseksi. Tähän vielän Virmas Masan 3 kk:n Try-out.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
On tämä koomista kuin aina ennen kauden alkua alkaa tämä Selänne huhuilu. Ei Selänne tosiaankaan tule enää ainakaan sm-liigaan. Khl on asia erikseen, mutta eiköhän Selänne lopeta uransa tämän kauden jälkeen anaheimissa. Jonka jälkeen Selänne alkaa pyörittää sitä omaa raflaansa.
 
Kylmät väreet kulkevat läpi kropan jo pelkästä ajatuksesta, että Teme vetäisi narrinutun yllensä vielä kerran. Pelkkää unelmointia, fiilistelyä ja naposteluahan tämä on, mutta kyllä se joka vuosi vain ajatuksissa kulkee, että jokohan se #8 tulisi vetämään sen viimeisen kauden jaffalaan.

Selänteen perhe on kuitenkin ilmeisen hyvin kotiutunut Kaliforniaan, joten luulen, että perhesyyt painavat todella paljon vaakakupissa kun legenda näitä päätöksiään tekee. Haluaako perhe muuttaa takaisin Suomeen siksi aikaa kun Teemu täällä viilettää? Väittäisin, että 100% varmuudella Selänne ei tänne tule, mikäli perhe ei tule mukana.

Sellainen perstuntuma mulla kuitenkin on, että Teemu vetää vielä ainakin yhden kauden. Se missä se tapahtuu on kuitenkin aivan toinen asia. Mitkä olisi oikeasti potentiaaliset seurat missä Teme haluaisi lyödä uransa pakettiin? Mä näkisin, että vaihtoehtoja ei ole kuin kolme: Ducks, Jets tai Jokerit. Winnipeg Jetsiä pidän epätodennäköisenä vaihtoehtona jo ihan pelkästään sijaintinsa vuoksi.

powerplaymaker tuossa laittoikin jo ketjufiilistelyt. Muuten meni ihan jepa, mutta perkele - ei legenda kakkosketjussa pelaa. Ketjut siis näin:

Lahti - Teräväinen - Selänne
Hardt - Eaves - Moses
Ruutu - Hahl - Rita
Mäki - Tyrväinen - Tyrväinen
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
No, eihän se Teemu tietenkään tule, mutta leikitään nyt hetki ajatuksella. Siinä olis kyllä Harkimolla sauma lopettaa kaikki Karalahtiprotestit kehtoonsa, kun tasan kukaan ei enää muistaisi koko episodia sitten. Hankkis vaikka vaan muutamaan ekaan kotipeliin Teemun kentälle (oisko kylläkään edes siirtosäännöillä mahdollista...) , ja sitten se vois mennä takas Anaheimiin pelaamaan kauden ja uran loppuun ja kaikki olis tyytyväisiä.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tämä koomista kuin aina ennen kauden alkua alkaa tämä Selänne huhuilu. Ei Selänne tosiaankaan tule enää ainakaan sm-liigaan. Khl on asia erikseen, mutta eiköhän Selänne lopeta uransa tämän kauden jälkeen anaheimissa. Jonka jälkeen Selänne alkaa pyörittää sitä omaa raflaansa.

Mä luulen että Selänne jopa mieluummin pelaisi SM-liigassa kuin KHL:ssä.

Kaveri on pelannut NHL:ssä yli 1500 ottelua ja tienannut rahaa enemmän kuin tarpeeksi. Ei hänellä ole mitään tarvetta lisätienesteille tai mukamas "koville" peleille KHL:ssä. Tuskin Selännettä myöskään kiinnostaa pitkät vierasreissut Siperiaan, sen enempää kuin bussimatkat Lappeenrantaan. Selänne myös varmasti pelaisi mieluummin koko kauden suomalaisyleisölle kuin reissaisi ympäri Venäjää.

No, häviävän pieni todennäköisyys se on että Selänne enää Jokereissa pelaisi, mutta ainahan ajatuksella on hauska leikitellä.
 
Suosikkijoukkue
KK
On tämä koomista kuin aina ennen kauden alkua alkaa tämä Selänne huhuilu. Ei Selänne tosiaankaan tule enää ainakaan sm-liigaan. Khl on asia erikseen, mutta eiköhän Selänne lopeta uransa tämän kauden jälkeen anaheimissa. Jonka jälkeen Selänne alkaa pyörittää sitä omaa raflaansa.
Enpä usko, että Teemu alkaa "pyörittämään" raflaa. Omistaa toki ravintolaa ja osallistuu menun tekoon sekä sisustukseen, mutta mielestäni on sanonut, että pysyy muuten poissa keittiöstä ja näin pois päin.
...Selänteen perhe on kuitenkin ilmeisen hyvin kotiutunut Kaliforniaan, joten luulen, että perhesyyt painavat todella paljon vaakakupissa kun legenda näitä päätöksiään tekee. Haluaako perhe muuttaa takaisin Suomeen siksi aikaa kun Teemu täällä viilettää? Väittäisin, että 100% varmuudella Selänne ei tänne tule, mikäli perhe ei tule mukana.
...
Vahva sama. Selänteen perhe on niin kotiutunut Kaliforniaan, että olisi vaikea uskoa heidän Suomeen tulevan. No, ehkä kaudeksi. Pojilla kumminkin on koulut, harrastukset ja kaverit siellä. Eniten lapsille voisi olla vaikeaa täällä, kun on tottunut Amerikan rutiineihin.


Toki itsekkin toivoisin Teemun pelaavan vielä SM-liigassa, mutta olen hänet jo nähnyt pelaavan niin MM-kisoissa, olympialaisissa, NHL:ssä kuin ulkojäällä höntsää, joten vaikka nyt lopettaisi niin ei hierveästi harmittaisi.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä luulen että Selänne jopa mieluummin pelaisi SM-liigassa kuin KHL:ssä.

Kaveri on pelannut NHL:ssä yli 1500 ottelua ja tienannut rahaa enemmän kuin tarpeeksi. Ei hänellä ole mitään tarvetta lisätienesteille tai mukamas "koville" peleille KHL:ssä. Tuskin Selännettä myöskään kiinnostaa pitkät vierasreissut Siperiaan, sen enempää kuin bussimatkat Lappeenrantaan. Selänne myös varmasti pelaisi mieluummin koko kauden suomalaisyleisölle kuin reissaisi ympäri Venäjää.

No, häviävän pieni todennäköisyys se on että Selänne enää Jokereissa pelaisi, mutta ainahan ajatuksella on hauska leikitellä.

Hjallishan voisi tehdä Selänteen kanssa sellaisen sopparin, että hänen tarvitsee pelata vain kotiottelut. Tämähän olisi sekä vittuilua muille joukkueille ja toisi Jokereille lipputuloja myös maakunnista, sillä Selänteen nähdäkseen olisi pakko ostaa lippu Jokereiden otteluun.

Olen nero.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Itselleni jäänyt taas semmoinen kuva ettei Selännettä oikein höntsäpelit kiinnosta siis sm-liiga. Khl olisi maailman toiseksi kovin liiga jota voisi pelata Helsingistä käsin. Siinä olisi vielä pieni viimeinen haaste urallaan. Tosin nyt Jokerit menee liian myöhään Khllään Selänteen kannalta. Selänne pelaa enää kauden anaheimissa ja se on siinä.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselleni jäänyt taas semmoinen kuva ettei Selännettä oikein höntsäpelit kiinnosta siis sm-liiga. Khl olisi maailman toiseksi kovin liiga jota voisi pelata Helsingistä käsin. Siinä olisi vielä pieni viimeinen haaste urallaan. Tosin nyt Jokerit menee liian myöhään Khllään Selänteen kannalta. Selänne pelaa enää kauden anaheimissa ja se on siinä.

En usko ollenkaan tähän. Jos Selänne haluaa pelata kovia pelejä niin lopettaa uransa NHL:ssä. Jos Selänne vielä joskus Jokereissa pelaa niin se tapahtuu rakkaudesta seuraan, ei siksi että pääsisi pelaamaan kivikovaa KHL:ää.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Itselleni jäänyt taas semmoinen kuva ettei Selännettä oikein höntsäpelit kiinnosta siis sm-liiga. Khl olisi maailman toiseksi kovin liiga jota voisi pelata Helsingistä käsin. Siinä olisi vielä pieni viimeinen haaste urallaan. Tosin nyt Jokerit menee liian myöhään Khllään Selänteen kannalta. Selänne pelaa enää kauden anaheimissa ja se on siinä.

Olkoon vaikka kuin mones kerta mutta sanotaan nyt vielä kerran. Sm-liigan dissaamisella ei ole mitään pohjaa, kun menestystä ei tule edes liigan ''höntsäpeleissä''. Perustele nyt jotenkin se miksi kotimaisen sarjan yltiöpäinen haukkuminen on niin hienoa. Varmaan olet huomannut, että Jokerit on tämän höntsäliigan voittanut viimeksi yli 10 vuotta sitten joten tuollaiset puheet ovat täyttä paskaa. Olen ollut alusta asti sitä mieltä, että tällä siirtymisellä tuhotaan koko seuran viimeinenkin uskottavuus. Miksi yritetään juosta, kun ei osata edes kävellä?
 

faro

Jäsen
Mä luulen et jos Selänne haluaisi eurooppaan tulla niin ei hänellä olisi kuin yksi seura ja se olisi Jokerit. Hän tuskin edes harkitsisi Khl:ään siirtymistä, sillä eiköhän hänellä ole jo tarpeeksi massia. Olisihan se mahtavaa jos teukka vetäisi edes yhdessä matsissa jokeripaidan päälle ja voin luvat, että näin etäfanina hankkisin liput, sillä olisihan se ikimuistoinen hetki.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Selänteen voisi edes kerran nähdä vielä Jokeripaidassa livenä jäällä niin maksaisin siitä ilosta suhteellisen paljon. Se olisi ihanaa.

Ketjuksi Teuvo. Ei siinä edes tarvittaisi muita. Teuvo ja Teemu.
 
Olisipa tosiaan hieno ele Teemulta pelata edes muutama matsi Liigaa Jokerien väreissä ennen siirtymistä NHL-jäille. Olisiko tuo edes mahdollista siirtopykäliä tulkittaessa?

Jokakesäisiä siemensyöksyjä nämä #8-spekulaatiot. On mukavaa olla Jokerifani.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Olisipa tosiaan hieno ele Teemulta pelata edes muutama matsi Liigaa Jokerien väreissä ennen siirtymistä NHL-jäille. Olisiko tuo edes mahdollista siirtopykäliä tulkittaessa?

Jokakesäisiä siemensyöksyjä nämä #8-spekulaatiot. On mukavaa olla Jokerifani.

Jos pelaaja on pelannut euroopassa ja tekee sopimuksen NHL:ään, niin hän joutuu ensin waiver-listalle. Joten ei tule tapahtumaan tuollainen skenaario, vaikka mahdollista olisikin.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Huomaa että on kesä kun Selännettä taas huhutaan ja toivotaan. :) Ei todellakaan ole tulossa, ei ole edes keskusteltu.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Olkoon vaikka kuin mones kerta mutta sanotaan nyt vielä kerran. Sm-liigan dissaamisella ei ole mitään pohjaa, kun menestystä ei tule edes liigan ''höntsäpeleissä''. Perustele nyt jotenkin se miksi kotimaisen sarjan yltiöpäinen haukkuminen on niin hienoa. Varmaan olet huomannut, että Jokerit on tämän höntsäliigan voittanut viimeksi yli 10 vuotta sitten joten tuollaiset puheet ovat täyttä paskaa. Olen ollut alusta asti sitä mieltä, että tällä siirtymisellä tuhotaan koko seuran viimeinenkin uskottavuus. Miksi yritetään juosta, kun ei osata edes kävellä?

Niin Jokereita voi haukkua, mutta ei sm-liigaa. Mistä tämä johtuu sitten? Onko Jokerit sitten pelannut 10-vuotta paskasti? Avaa nyt säkin jo silmäs kyllä sm-liiga on höntsäliiga Khllään verrattuna. Sm-liigan taso on huonontunut vuosivuodelta ja tähän lisätään vielä täysin mielivaltainen kabinettipeli sekä amatöörimäinen tuomaritoiminta ei oikein anna syytä kuin kritisoida sm-liigaa.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Niin Jokereita voi haukkua, mutta ei sm-liigaa. Mistä tämä johtuu sitten? Onko Jokerit sitten pelannut 10-vuotta paskasti? Avaa nyt säkin jo silmäs kyllä sm-liiga on höntsäliiga Khllään verrattuna.
Voi vittu etten muuta sano! Vitun hieno höntsäliiga, mitä ei olla voitettu aikoihin. Viimevuotinen Ässien mestaruuteen johtanut saga oli jotain, jota ei olla nähty miesmuistiin. Sä et voi tajuta, mitä se mestaruus merkitsi koko Porin alueelle. Olin juhannuksen aikoihin Isojärven (Pomarkku) rannalla, about 20 km away from Pori. Joka vitun vene, joka laiturin ohitse pakon sanelemana kurvasi oli varustettu Ässien patalipulla. Ja joka kerta, kun se lippu ohitti meidän laiturin, mä vedin henkisesti lippaan. Mä olen viimeiseen hengenvetoon Jokerikannattaja, mutta osaan myös arvostaa muiden jengien ainutlaatuisia saavutuksia, mikä kyky sulta näköjään puuttuu täysin.

KHL tulee olemaan aivan eri maailma, joka varmasti tullaan huomaamaan myös täällä JA-keskustelupalstalla.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Voi vittu etten muuta sano! Vitun hieno höntsäliiga, mitä ei olla voitettu aikoihin. Viimevuotinen Ässien mestaruuteen johtanut saga oli jotain, jota ei olla nähty miesmuistiin. Sä et voi tajuta, mitä se mestaruus merkitsi koko Porin alueelle. Olin juhannuksen aikoihin Isojärven (Pomarkku) rannalla, about 20 km away from Pori. Joka vitun vene, joka laiturin ohitse pakon sanelemana kurvasi oli varustettu Ässien patalipulla. Ja joka kerta, kun se lippu ohitti meidän laiturin, mä vedin henkisesti lippaan. Mä olen viimeiseen hengenvetoon Jokerikannattaja, mutta osaan myös arvostaa muiden jengien ainutlaatuisia saavutuksia, mikä kyky sulta näköjään puuttuu täysin.

KHL tulee olemaan aivan eri maailma, joka varmasti tullaan huomaamaan myös täällä JA-keskustelupalstalla.

Älä nyt synnyttää ala. Nyt sä puhut eri asiasta kuin minä. Mä en ole ässistä puhunut mitään. Nythän sä voit sitten alkaa kannustaa ässiä kuin Jokerit lähtee sm-liigasta. Kerta ei Khl kelpaa. Maailma on valintoja täynnä Jokereidenkin kannustaminen on vapaaehtoista, jos se ottaa noin koville niin kannattaako kannattaa edes?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Niin Jokereita voi haukkua, mutta ei sm-liigaa. Mistä tämä johtuu sitten? Onko Jokerit sitten pelannut 10-vuotta paskasti? Avaa nyt säkin jo silmäs kyllä sm-liiga on höntsäliiga Khllään verrattuna. Sm-liigan taso on huonontunut vuosivuodelta ja tähän lisätään vielä täysin mielivaltainen kabinettipeli sekä amatöörimäinen tuomaritoiminta ei oikein anna syytä kuin kritisoida sm-liigaa.

Ei näille sun jutuillesi voi muuta kuin nauraa. Yhdessä yössä KHL:stä tuli sulle tarunhohtoinen Shangri-La, jossa kaikki on kultaa. Pietarin kaupunkiakin sun piti monen viestin verran mainostaa ja pitipä sun ihan Wikipediastakin käydä kopioimassa infoa Pietarin kaupungista, että meidän muiden silmät aukeaisivat kuinka hienoa Venäjällä on. Samalla sekunnilla SM-liigasta tuli "höntsäliiga" siis se liiga, jossa Jokerit eivät ole lähes ylivertaisilla resursseillaan voittanut mitään yli 10 vuoteen. Tässä välissä nämä sun mainostamat "rupujengit" HPK:n, Ässien ja JYP:in edustamina ovat nostelleet kannua oleellisesti pienemmillä resursseilla. Kyllä ne ovat sellaisia saavutuksia, joista voi olla joko kateellinen haukkumalla niitä rupujengeiksi tai kunnioittaa niitä vetämällä Detritiuksen tavoin henkisesti kättä lippaan.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Noi Khl-kaavailut kannattaa heittää romukoppaan. Meillä ei ole yksinkertaisesti resursseja Khllään. Voisimme yltää keskikastiin parhaimpana kautena, mutta onko se sitä mitä Jokerit oikeasti haluaa, kun tiedetään että homma ei toimi edes sm-liigaassa. Lisäksi yksinkertaisesti jos kerta Suomalaisetkaan joukkueet ei kiinnosta, niin miten joku Siperian joukkue kiinnostaisi Suomalaisia ja Jokerifaneja? Tämä Khl-lässytys on täysin naurettavaa narinaa se pitäisi lopettaa välittömästi ja alkaa keskittymään miten pärjäisimme edes sm-liigassa.

Tube82 kuulostaako tutulta? Lue oikeasti omaa viestihistoriaasi vähän ja kerro miten voi olla mahdollista, että KHL tosiaan muuttui yhden tiedotustilaisuuden aikana kultakaivokseksi?
 

Nahkanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan alusta astihan on ollut selvää ettei nimimerkki Tube82 ole niitä laatikon terävimpiä veitsiä. Puhuttaneen pikemminkin lusikasta. Kaveri meni hyvin nopeasti meikäläisen ignoreen, ja tasaisin väliajoin muiden lainaukset muistuttavat, miksi myös pysyy siellä.
 

ilu

Jäsen
Jos pelaaja on pelannut euroopassa ja tekee sopimuksen NHL:ään, niin hän joutuu ensin waiver-listalle. Joten ei tule tapahtumaan tuollainen skenaario, vaikka mahdollista olisikin.

Re-entry waiverit taitaa joutua läpäisemään ainoastaan, mikäli on pelannut NHL-kauden alkamisen jälkeen muualla. Tänä vuonna kausi alkaa 1.10. ja tätä ennen Jokereilla on 8 ottelua, joista neljä Helsingissä.

Tämä nyt ei toki tee Selänteen saapumisesta Liigaan yhtään sen todennäköisempää.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Re-entry waiverit taitaa joutua läpäisemään ainoastaan, mikäli on pelannut NHL-kauden alkamisen jälkeen muualla. Tänä vuonna kausi alkaa 1.10. ja tätä ennen Jokereilla on 8 ottelua, joista neljä Helsingissä.

Tämä nyt ei toki tee Selänteen saapumisesta Liigaan yhtään sen todennäköisempää.

OK, seison korjattuna.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos miettii kaverin nauttimaa elämänlaatua Etelä-Kaliforniassa, niin nostan Selänteelle hattua, jos häntä nähdään enää ikinä talvella Suomessa muutaman päivän vierailuja enempää. Täydellinen, pilvetön kesäpäivä Helsingissä koetaan tuolla mitä... 330(?) kertaa vuodessa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös