Kylmät väreet kulkevat läpi kropan jo pelkästä ajatuksesta, että Teme vetäisi narrinutun yllensä vielä kerran. Pelkkää unelmointia, fiilistelyä ja naposteluahan tämä on, mutta kyllä se joka vuosi vain ajatuksissa kulkee, että jokohan se #8 tulisi vetämään sen viimeisen kauden jaffalaan.
Selänteen perhe on kuitenkin ilmeisen hyvin kotiutunut Kaliforniaan, joten luulen, että perhesyyt painavat todella paljon vaakakupissa kun legenda näitä päätöksiään tekee. Haluaako perhe muuttaa takaisin Suomeen siksi aikaa kun Teemu täällä viilettää? Väittäisin, että 100% varmuudella Selänne ei tänne tule, mikäli perhe ei tule mukana.
Sellainen perstuntuma mulla kuitenkin on, että Teemu vetää vielä ainakin yhden kauden. Se missä se tapahtuu on kuitenkin aivan toinen asia. Mitkä olisi oikeasti potentiaaliset seurat missä Teme haluaisi lyödä uransa pakettiin? Mä näkisin, että vaihtoehtoja ei ole kuin kolme: Ducks, Jets tai Jokerit. Winnipeg Jetsiä pidän epätodennäköisenä vaihtoehtona jo ihan pelkästään sijaintinsa vuoksi.
powerplaymaker tuossa laittoikin jo ketjufiilistelyt. Muuten meni ihan jepa, mutta perkele - ei legenda kakkosketjussa pelaa. Ketjut siis näin:
Lahti - Teräväinen - Selänne
Hardt - Eaves - Moses
Ruutu - Hahl - Rita
Mäki - Tyrväinen - Tyrväinen