Huhuketju

• 5 438 598
  • 14 870

AaWikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HPK
Harmi kun hyvä tyyppi ei kulje aina käsikädessä hyvän valmentajan kanssa. Tomek on siis siviilissä huhujen mukaan todella pidetty.

Päävalmentajaksi en nyt jotenkin näe tätä, mutta kyllä mä nään kans tän parempana kuin Määttä. Eli mulle käy jos vaihdetaan tuo Määttä Valtoseen.

Sit täytyy kyllä muistaa myös se Valtosen kohdalla, että ei sen valmentamien joukkueiden rosterit ole nyt ollu mitään sellaisia joilta nyt mestaruutta edes odotettais. Ensimmäinen valmennusperiodi Jokereissa oli kuitenkin vasta sitä opettelua.

Oma epäily on tämä:
Jokerit nousee liigaan, Dufva jatkaa vielä yhden vuoden ja apuvalmentajina Valtonen, Martikainen. Valtonen tulee siis Dufvan oppiin ja tulee saamaan vielä yhden mahdollisuuden pääkoutsina tulevaisuudessa
Jokerit ei nouse liigaan, Valtoselle annetaan tässä kohtaa pääkoutsin natsat eli ns. säästetään valmentajabudjetissa ainakin alkukausi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: ss74

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Olen suomalainen ja jokeri joten en vihaa itseäni :)
Vinkki: näille naapurin laatukirjoittajille on turha vastailla / antaa huomiota. Ei etenkään noin omaperäiselle ja nokkelalle. Alle kolme viikkoa palstalla ja löytyy jo noin painavaa asiaa.

JokeriEki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun ollaan huhuketjussa ja helmikuun siirtoraja oliko se nyt 15.2 lähestyy, niin onko ilmassa mitään huhuja?
Hyökkääjää ja ainakin yhtä pakkia vielä tarvitaan. Vai mennäänkö näillä?

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viikon sisällä käytännössä Engström tuli ja meni, Rikkilä putosi ja mikäli vamma on sama kuin aiemmin=mitään ei voi laskea Rikkilän varaan, lisäksi mielenkiintoista nähdä tapahtuu mv rintamalla mitään.

Jos tavoite olisi Mestiksen voitto niin;
-Engström=Kalajanniska
-Rikkilä=Haakana
-mv=Heikkeri

Toki ilman pelitavallisia muutoksia en tiedä kuinka isoa hyötyä lisähankinnoista saadaan.

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kokonainen kentällinen, Kala, Heikkinen ja toivottavasti myös Kuusla kohta käytettävissä. En mä tiedä, mutta tuntuu että tää nykyinenkin rosteri on pelillisesti suht sekaisin. Jatkuvaa turbulenssia.

Rauhoitetaanko tilanne ja mennäänkö sisäisellä kasvulla ja uskotaan käyttämättömään potentiaaliin?

Maalivahteja markkinoilla pitäisi jokunen olla jos koetaan tarpeelliseksi, mutta laadukkaita järkevän ikäisiä kenttäpelaajia ei välttämättä? Nestorit alkaa riittämään.

Jottei mene ihan offariksi, Rajaniemi ja Pelsun Patrikainen/Lindbom ehkä irrotettavissa. Toisaalta tuskin näitäkään kiinnostaa lähteä lähtökohtaisiksi kakkos tai kolmosveskareiksi Mestikseen.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Kokonainen kentällinen, Kala, Heikkinen ja toivottavasti myös Kuusla kohta käytettävissä. En mä tiedä, mutta tuntuu että tää nykyinenkin rosteri on pelillisesti suht sekaisin. Jatkuvaa turbulenssia.

Rauhoitetaanko tilanne ja mennäänkö sisäisellä kasvulla ja uskotaan käyttämättömään potentiaaliin?

Maalivahteja markkinoilla pitäisi jokunen olla jos koetaan tarpeelliseksi, mutta laadukkaita järkevän ikäisiä kenttäpelaajia ei välttämättä? Nestorit alkaa riittämään.

Jottei mene ihan offariksi, Rajaniemi ja Pelsun Patrikainen/Lindbom ehkä irrotettavissa. Toisaalta tuskin näitäkään kiinnostaa lähteä lähtökohtaisiksi kakkos tai kolmosveskareiksi Mestikseen.

Mä kyllä rauhoittaisin tilanteen nyt täysin. Heikkinen, Kalajanniska (kunnossa ollessaan) ja Kuusla (jos lunastaa potentiaaliaan) on sen verran rautainen kolmikko, ettei tuohon mielestäni enää uusia äijiä tarvita.

Maalin suulle ehkä joo, mutta pitäisi olla myös mahdollisimman varma eikä mikään toivotaan toivotaan -haku. Heikkeri ja Risikko vetäneet jäätävän hyvin, mutta voisi tulla tarpeeseen sellainen kaiken nähnyt kokenut kettu, joka olemuksellaan toisi rauhaa myös nuorille äijille. Mistä sellaisen tähän hätään löytää, en tiedä...

Jimi Einar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomi
Maalin suulle ehkä joo, mutta pitäisi olla myös mahdollisimman varma eikä mikään toivotaan toivotaan -haku. Heikkeri ja Risikko vetäneet jäätävän hyvin, mutta voisi tulla tarpeeseen sellainen kaiken nähnyt kokenut kettu, joka olemuksellaan toisi rauhaa myös nuorille äijille. Mistä sellaisen tähän hätään löytää, en tiedä...

Sanoisin ettei mistään ja lisään ettei tarvikkaan.

Hankkia joku maalivahti, joka on vapaana tähän aikaan kaudesta ja vaikka kuinka sen kommunikoisi vain loukkivaraksi niin olisi jo sellainen siirto, joka vois kerralla sotkee meidän maalivahtipelaamisen. Suurempaa epäluottamuslausetta SisuRisulle ei pystyis antaa kuin uuden veskarin tuominen sisään, rauhan sijaan saatais luultavammin rauhattomuutta. Lisäksi vaikka olisi kuinka meritoitunut ukko niin joku syyhän siinä on, että olisi vapaana. Ja tuon tontin peli kun menee sekasin niin seuraavana sekoo puolustuspelaaminen ja saman tien hajoo koko pakka.

Itse olin pitkään sitä mieltä, että mv pitää hankkii, mutta mitä pidemmälle kausi on mennyt niin koko keskustelu on alkanut suorastaan häiritsemään mua!

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Sanoisin ettei mistään ja lisään ettei tarvikkaan.

Hankkia joku maalivahti, joka on vapaana tähän aikaan kaudesta ja vaikka kuinka sen kommunikoisi vain loukkivaraksi niin olisi jo sellainen siirto, joka vois kerralla sotkee meidän maalivahtipelaamisen. Suurempaa epäluottamuslausetta SisuRisulle ei pystyis antaa kuin uuden veskarin tuominen sisään, rauhan sijaan saatais luultavammin rauhattomuutta. Lisäksi vaikka olisi kuinka meritoitunut ukko niin joku syyhän siinä on, että olisi vapaana. Ja tuon tontin peli kun menee sekasin niin seuraavana sekoo puolustuspelaaminen ja saman tien hajoo koko pakka.

Itse olin pitkään sitä mieltä, että mv pitää hankkii, mutta mitä pidemmälle kausi on mennyt niin koko keskustelu on alkanut suorastaan häiritsemään mua!
Sanotaanko näin, että tuossa pohdinnassasi on vinha perä.

Viimeinen kappale on myös jonkun verran omaakin ajatusta, mutta ei tämä keskustelu mua silti häiritse. Saatoin ehkä johonkin alkukaudesta jo kirjoittaa tai vain ajatella itsekseni, että tässä on sellainen mahdollisuus sokaistua hyvistä otteista. Sisu ja Risu tässä järjestyksessä ovat pelanneet todella hyvin. Mutta onko heitä testattu vielä todella? Urheilu ei ole mitään tasohyppelypeliä, mutta kyllä oletus on se, että Liigassa on parempia vetäjiä ja se vaatii veskarilta tason nostoa. Onko Sisu ja Risu karsintaottelun pelistä nro 1 alkaen valmiita uuden tason haasteisiin. Jos on, niin hyvä. Jos ei, niin tämä All-in kausi tyritään siihen, että näyttivät pärjäävän niin hyvin. Niin Mestiksessä. Tavoite on edelleen Liigassa.

Jimi Einar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomi
Sisu ja Risu tässä järjestyksessä ovat pelanneet todella hyvin. Mutta onko heitä testattu vielä todella? Urheilu ei ole mitään tasohyppelypeliä, mutta kyllä oletus on se, että Liigassa on parempia vetäjiä ja se vaatii veskarilta tason nostoa. Onko Sisu ja Risu karsintaottelun pelistä nro 1 alkaen valmiita uuden tason haasteisiin. Jos on, niin hyvä. Jos ei, niin tämä All-in kausi tyritään siihen, että näyttivät pärjäävän niin hyvin. Niin Mestiksessä. Tavoite on edelleen Liigassa.

Niin tuotahan ei kukaan tiedä vielä. Itse näen kuitenkin isompana riskinä sekoittaa tuota osastoa tässä vaiheessa.

Sattui kerran junassa Roy Hellgren viereeni. Tästä jo hyvän aikaa, oliskohan ollu loka-marraskuussa. Kysyin maalivahtitilanteesta mahdollisia karsintojakin ajatellen. Hän katsoi silmiin ja sanoi jotenkin näin: "Nimeä liigaveskari jolle varmasti tarttuisi Sisua tai Risua paremmin." Kun en tähän pystynyt niin totesi ettei hänkään pysty.

"Tyriminen" on aika vahva sanamuoto kun puhutaan siitä, että luotetaan hyvin suoriutuneeseen kaksikkoon päätyyn saakka. Ennemminkin mielestäni voidaan nyt tyriä vetämällä luotto pois ja jos arpa ei sitten olekkaan voittoisa.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Sattui kerran junassa Roy Hellgren viereeni. Tästä jo hyvän aikaa, oliskohan ollu loka-marraskuussa. Kysyin maalivahtitilanteesta mahdollisia karsintojakin ajatellen. Hän katsoi silmiin ja sanoi jotenkin näin: "Nimeä liigaveskari jolle varmasti tarttuisi Sisua tai Risua paremmin." Kun en tähän pystynyt niin totesi ettei hänkään pysty.

Ei teillä kummallakaan liian nopeaa ole nimet vissiin mieleen tullut, jos ei yhtään nimeä tullut?

Rimpinen, Hovinen, Ortio, Salminen, Malek, Lekkas, Metsola, Piiroinen - kahdeksikko nyt ainakin.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Niin siis näin kuutamolla Jokereissa oikeasti ollaan ylipäätään?

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No tuskinpa tuo olisi sanonut notta "joo ihan keskinkertaisia vätyksiähän nää meijän poijjaat on, mutta kun ei parempiakaan ole näkösällä"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy