Huhuketju

• 5 436 825
  • 14 864

AaWikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HPK
Harmi kun hyvä tyyppi ei kulje aina käsikädessä hyvän valmentajan kanssa. Tomek on siis siviilissä huhujen mukaan todella pidetty.

Päävalmentajaksi en nyt jotenkin näe tätä, mutta kyllä mä nään kans tän parempana kuin Määttä. Eli mulle käy jos vaihdetaan tuo Määttä Valtoseen.

Sit täytyy kyllä muistaa myös se Valtosen kohdalla, että ei sen valmentamien joukkueiden rosterit ole nyt ollu mitään sellaisia joilta nyt mestaruutta edes odotettais. Ensimmäinen valmennusperiodi Jokereissa oli kuitenkin vasta sitä opettelua.

Oma epäily on tämä:
Jokerit nousee liigaan, Dufva jatkaa vielä yhden vuoden ja apuvalmentajina Valtonen, Martikainen. Valtonen tulee siis Dufvan oppiin ja tulee saamaan vielä yhden mahdollisuuden pääkoutsina tulevaisuudessa
Jokerit ei nouse liigaan, Valtoselle annetaan tässä kohtaa pääkoutsin natsat eli ns. säästetään valmentajabudjetissa ainakin alkukausi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: ss74

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Olen suomalainen ja jokeri joten en vihaa itseäni :)
Vinkki: näille naapurin laatukirjoittajille on turha vastailla / antaa huomiota. Ei etenkään noin omaperäiselle ja nokkelalle. Alle kolme viikkoa palstalla ja löytyy jo noin painavaa asiaa.

JokeriEki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun ollaan huhuketjussa ja helmikuun siirtoraja oliko se nyt 15.2 lähestyy, niin onko ilmassa mitään huhuja?
Hyökkääjää ja ainakin yhtä pakkia vielä tarvitaan. Vai mennäänkö näillä?

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viikon sisällä käytännössä Engström tuli ja meni, Rikkilä putosi ja mikäli vamma on sama kuin aiemmin=mitään ei voi laskea Rikkilän varaan, lisäksi mielenkiintoista nähdä tapahtuu mv rintamalla mitään.

Jos tavoite olisi Mestiksen voitto niin;
-Engström=Kalajanniska
-Rikkilä=Haakana
-mv=Heikkeri

Toki ilman pelitavallisia muutoksia en tiedä kuinka isoa hyötyä lisähankinnoista saadaan.

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kokonainen kentällinen, Kala, Heikkinen ja toivottavasti myös Kuusla kohta käytettävissä. En mä tiedä, mutta tuntuu että tää nykyinenkin rosteri on pelillisesti suht sekaisin. Jatkuvaa turbulenssia.

Rauhoitetaanko tilanne ja mennäänkö sisäisellä kasvulla ja uskotaan käyttämättömään potentiaaliin?

Maalivahteja markkinoilla pitäisi jokunen olla jos koetaan tarpeelliseksi, mutta laadukkaita järkevän ikäisiä kenttäpelaajia ei välttämättä? Nestorit alkaa riittämään.

Jottei mene ihan offariksi, Rajaniemi ja Pelsun Patrikainen/Lindbom ehkä irrotettavissa. Toisaalta tuskin näitäkään kiinnostaa lähteä lähtökohtaisiksi kakkos tai kolmosveskareiksi Mestikseen.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Kokonainen kentällinen, Kala, Heikkinen ja toivottavasti myös Kuusla kohta käytettävissä. En mä tiedä, mutta tuntuu että tää nykyinenkin rosteri on pelillisesti suht sekaisin. Jatkuvaa turbulenssia.

Rauhoitetaanko tilanne ja mennäänkö sisäisellä kasvulla ja uskotaan käyttämättömään potentiaaliin?

Maalivahteja markkinoilla pitäisi jokunen olla jos koetaan tarpeelliseksi, mutta laadukkaita järkevän ikäisiä kenttäpelaajia ei välttämättä? Nestorit alkaa riittämään.

Jottei mene ihan offariksi, Rajaniemi ja Pelsun Patrikainen/Lindbom ehkä irrotettavissa. Toisaalta tuskin näitäkään kiinnostaa lähteä lähtökohtaisiksi kakkos tai kolmosveskareiksi Mestikseen.

Mä kyllä rauhoittaisin tilanteen nyt täysin. Heikkinen, Kalajanniska (kunnossa ollessaan) ja Kuusla (jos lunastaa potentiaaliaan) on sen verran rautainen kolmikko, ettei tuohon mielestäni enää uusia äijiä tarvita.

Maalin suulle ehkä joo, mutta pitäisi olla myös mahdollisimman varma eikä mikään toivotaan toivotaan -haku. Heikkeri ja Risikko vetäneet jäätävän hyvin, mutta voisi tulla tarpeeseen sellainen kaiken nähnyt kokenut kettu, joka olemuksellaan toisi rauhaa myös nuorille äijille. Mistä sellaisen tähän hätään löytää, en tiedä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy