Huhuketju

• 5 430 114
  • 14 854

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sinun mukaasi tämä kuitenkin tapahtuisi Liigassa. Edelleen järki hoi tason huhu.
Esimerkkinä. Jos niin kävisi että Dufva jatkaa ensi kaudella jos / kun ollaan Liigassa. Onko sitten kaukaa haettua.

Ei minulla ole esittää mitään muuta kuin huhu minkä kuulin luotettavalta lähteeltä.

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jonne Virtanen siirtyi Dufvan junailemana Jukureihin. Häviää sarjan. Tästä palkintona apukoutsin paikka Liiga Jokereissa. Terveisin Kusilaari
Kannattaa varmaan kääriä koko kusilaari kolme kertaa foliolla ympäri, ennen kuin tämmösiä tarinoita alkaa uskomaan.

Jos tuo menisi noin kuin huhuilet, niin kyseessähän olisi selvä sopupeli ja siitä seuraisikin sitten sellainen armageddoni, että oksat pois! En usko hetkeäkään tähän.

Enkä kyllä haluaisi nähdä Jonne Virtasta missään tekemisissä Jokereiden kanssa. Ei mun mielestä riitä kyllä kompetenssikaan edes apukoutsiksi Liigassa, niin taitaa olla aikamoinen ankka koko huhu.

Edit: Toivottavasti siis Jokerit ymmärtää myös sen, että Virtasesta tuskin on liigatasolle minkäänlaiseksi valmentajaksi eivätkä usko ihan kaikkia Risto-sedän houreiluja, vaikka tämä yrittäisikin saada kaverilleen Jokeri-pestiä.

Viimeksi muokattu:

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannattaa varmaan kääriä koko kusilaari kolme kertaa foliolla ympäri, ennen kuin tämmösiä tarinoita alkaa uskomaan.

Jos tuo menisi noin kuin huhuilet, niin kyseessähän olisi selvä sopupeli ja siitä seuraisikin sitten sellainen armageddoni, että oksat pois! En usko hetkeäkään tähän.

Enkä kyllä haluaisi nähdä Jonne Virtasta missään tekemisissä Jokereiden kanssa. Ei mun mielestä riitä kyllä kompetenssikaan edes apukoutsiksi Liigassa, niin taitaa olla aikamoinen ankka koko huhu.

Edit: Toivottavasti siis Jokerit ymmärtää myös sen, että Virtasesta tuskin on liigatasolle minkäänlaiseksi valmentajaksi eivätkä usko ihan kaikkia Risto-sedän houreiluja, vaikka tämä yrittäisikin saada kaverilleen Jokeri-pestiä.
Tiedä näistä. En itsekään Jonnea Jokereihin toivo. Hänhän kyllä alkukaudesta ilmaisi haastattelussa halunsa tulla Jokereihin.

En sen enempää itsekään ajatuksia tähän tuhlaa, mutta onhan tuo nyt erikoinen ratkaisu Jukureilta, sen takia itse uskon että tässä on paljon muutakin kuin se että Jukurit nyt vain koki että Jonne Virtanen on tähän hetkeen oikea henkilö kääntämään laivan - kun liigakarsinnatkin ovat edessä. Ja kyllä! kun luet tuon viimeisen lauseen uudelleen ja uudelleen, alkaa huhu tuntua entistä todemmalta. Mielenkiintoista.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Vedä happea. Onhan siellä Määttäkin.
Koska Tero on mun kaveri eikä häntä tönitä, niin haluaisin vain muistutta että Määtän ura ja näytöt ovat aivan eri tasolla kuin Virtasen.

Määttä on käynyt ihan oikean valmentajapolun läpi, toiminut Mestiksessä apuvalmentajana, Suomi-Sarjassa monta vuotta päävalmentajana ja voittanut SM-hopeaa junnuissa. Hän oli myös mukana u18-maajoukkueen valmennusportaassa. Iso osa nykyisistä Liigavalmentajista on siellä hyvin vastaavalla taustalla.

Jonne aloitti alle kolme vuotta sitten Kaarinassa Suomi-Sarjasta, tuli sieltä suoraan Turkuun ja Mestikseen, josta ilman mitään saavutuksia nostettiin Liigaan. Nousu Liigaan päävalmentajaksi on takuulla nopein ikinä, enkä minä ainakaan ole täysin vakuuttunut että siihen on syynä pelkkä luonnonlahjakkuus valmentajana. Sitä ei tiedä kumman ura lopulta on parempi, mutta tällä hetkellä Määtän CV pyyhkii Monnilla uskottavuudessa lattiaa, eikä asiasta saada minkäänlaista kilpailua aikaan.

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Pysykää rauhallisina. Yritetään olla keikuttamatta Jukureiden laivaa ja erittäin onnistunutta valmentajavalintaa levittämällä tällaisia teorioita.

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koska Tero on mun kaveri eikä häntä tönitä, niin haluaisin vain muistutta että Määtän ura ja näytöt ovat aivan eri tasolla kuin Virtasen.

Määttä on käynyt ihan oikean valmentajapolun läpi, toiminut Mestiksessä apuvalmentajana, Suomi-Sarjassa monta vuotta päävalmentajana ja voittanut SM-hopeaa junnuissa. Hän oli myös mukana u18-maajoukkueen valmennusportaassa. Iso osa nykyisistä Liigavalmentajista on siellä hyvin vastaavalla taustalla.

Jonne aloitti alle kolme vuotta sitten Kaarinassa Suomi-Sarjasta, tuli sieltä suoraan Turkuun ja Mestikseen, josta ilman mitään saavutuksia nostettiin Liigaan. Nousu Liigan päävalmentajaksi on takuulla nopein ikinä, enkä minä ainakaan ole täysin vakuuttunut että siihen on syynä pelkkä luonnonlahjakkuus valmentajana. Sitä ei tiedä kumman ura lopulta on parempi, mutta tällä hetkellä Määtän CV pyyhkii Monnilla uskottavuudessa lattiaa, eikä asiasta saada minkäänlaista kilpailua aikaan.
Unohdat nyt sitten nykymaailmassa valitettavan faktan että Jonnella on enemmän kavereita kuin Terolla. Ja ennenkaikkea paremmat kaverit.

Edit. Ja Tero Määttä tai hänen cv ei pyyhi kenenkään lattioita! Se jos joku on fakta.

Ilman Dufvan halua että Tero jatkaa olisi hänen valmennusura voinut olla siinä.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nousu Liigaan päävalmentajaksi on takuulla nopein ikinä, enkä minä ainakaan ole täysin vakuuttunut että siihen on syynä pelkkä luonnonlahjakkuus valmentajana.
Olli Jokinen pesee Jonnen tässä 100-0. Jukureilla on ilmeisesti näkemystä valmentajiin ja rohkeutta toteuttaa tätå näkemystä.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Olli Jokinen pesee Jonnen tässä 100-0. Jukureilla on ilmeisesti näkemystä valmentajiin ja rohkeutta toteuttaa tätå näkemystä.
No ei pese siltä osin, että Olli vietti pelkästään siellä omassa akatemiassaan pidemmän pätkän mitä Jonne on edelleenkään ammatikseen valmentanut. Virkavuosissa voittaa kirkkaasti, vaikka kevyellä CV:llä hänetkin pestiinsä nostettiin. Se oli kieltämättä erinomainen riskinotto Jukureilta.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
No ei pese siltä osin, että Olli vietti pelkästään siellä omassa akatemiassaan pidemmän pätkän mitä Jonne on edelleenkään ammatikseen valmentanut. Virkavuosissa voittaa kirkkaasti, vaikka kevyellä CV:llä hänetkin pestiinsä nostettiin. Se oli kieltämättä erinomainen riskinotto Jukureilta.

OK, vuosien perusteella kyllä, olet oikeassa. Itse en tuota B-junnujen? kanssa tekemistä omassa akatemiassa laskenut mukaan.

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Laitetaan tännekin jos Jokerit pelaa Mestistä ensi kaudella. Valtonen ohjaksiin.

Tarkoittaako tämä sitä, että Muse on kanssa tulossa? Oli miten oli, aika mielenkiintoinen valinta. Vaikuttaako ensi kauden hankintoihin, jos valkku on jo tiedossa?

Since 1953

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers, Jokerit vol. 2023
Jos tämä huhu toteutuu, on pakko siirtyä jonkin toisen joukkueen kannattajaksi. Tällä "valmentajalla" ei pitäisi olla mitään asiaa aitioon tässä maassa enää koskaan.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös tuossa lue, että Valtonen tulee joka tapauksessa.
Lukee, enkä nyt ymmärrä mitä haet takaa?

Laitoin Liiga-ketjuun, jos Valtonen valmentaa Liiga-Jokereita (jos Jokerit nousee) ja tähän ketjuun, jos Valtonen valmentaa Mestis-Jokereita (Jokerit ei nouse), ettei nuo sekoittuisi. Jälkikäteen ajateltuna oikea ketju olisi ollut pelkästään tämä, joten nöyrimmät pahoitteluni.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lukee, enkä nyt ymmärrä mitä haet takaa?

Laitoin Liiga-ketjuun, jos Valtonen valmentaa Liiga-Jokereita (jos Jokerit nousee) ja tähän ketjuun, jos Valtonen valmentaa Mestis-Jokereita (Jokerit ei nouse), ettei nuo sekoittuisi. Jälkikäteen ajateltuna oikea ketju olisi ollut pelkästään tämä, joten nöyrimmät pahoitteluni.
Viestisi voi tulkita siten, että kerrot Valtosen tulevan Jokereihin vain jos Jokerit jatkaa Mestiksessä.

Mikäli tuo uutinen pitää paikkansa niin vaikea innostua moneltakaan kantilta. Onko meriitit koutsina mitenkään erityisen hyvät etenkin kun huomioi ne surullisen kuuluisat tapahtumat.

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Virmanen kyykytti tällä kertaa ja veti Klingbergin välistä?

Noh, suotakoon nyt sitten kunhan pitää suhteet Ameriikkaan kunnossa myös Jokereihin paluunsa jälkeen ja tuo sitten mukanaan laatu-ukkoja.

Onko tää jengi nyt sitten tässä?

Ja mikä tää Valtos-keskustelu nyt täällä oikein on? Ei pitäisi olla tosiaan mitään asiaa Jokereiden penkin taakse.

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Millä meriiteillä Valtonen tulee Jokereihin? Valmentajana ei menestystä, potkuja useamman kerran, Peltosen-saagan pääpiruja, parkkivalvojan uhkailuja jne. En kyllä ymmärrä, miten hän olisi viemässä (mahdollista Liiga-Jokereita) mihinkään. Pätevämpiäkin kavereita olisi kyllä tarjolla

jaybeebee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en vaan usko että eikö parempaa valmentajaa muka olisi saatavilla huolimatta siitä kumpaa sarjaa pelataan.

Ei vakuuta Puolat, Saksan ja Ruotsin kakkostasot, Unkari ja Slovakia - irtisanomisia varmaan muuallakin kuin nyt Slovakiassa.

On toki Jokeri, en mä sitä mutta näyttäisi, tuoksuisi ja tuntuisi kovin samanlaiselta menolta kuin naapurissa Peltosen kanssa niin ehkä se sitten sitä olisikin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy