Joo joulupaita julkastaan jossain osissa.
Okei! Hyvä tietää. Toisaalta huhu sekin..
Eikö tuo nyt taas ole täysin sama ruma tekele kuin viime jouluna? Mikä idea tässäkin taas on, julkaisisvat vaikka Junttilan matkan Ouluun osissa.
Mä en oikein syty näihin teema-paitoihin. Pelipaita on mulle sen verran pyhä, että en haluaisi nähdä siinä juurikaan muutoksia.
Tapparan foruumilla nimimerkki, joka on ennustanut tai tiennyt äkkiä katsottuna Mäenalasen siirtymisen Jokereihin, Haapalan jatkosopimuksen ja Vellu Savinaisen lähdön Jokereista, väittää, että Otso Rantakari palaisi Jokereihin ensi kaudella.
Nättinen, Lindbohm, Turunen. Jos joku näistä ei osu, niin ihmettelen.Tähyilisin Alppimaan suuntaan. Katsellaan toukokuussa osuuko.
Nättinen, Lindbohm, Turunen. Jos joku näistä ei osu, niin ihmettelen.
Eiköhän näistä ainakin Lööv ja Savi poistu. Mitä noihin mahdollisiin hankintoihin tulee niin Lindbohm toisi kamppailuvoimaa lisää huimasti, Turunen aika allaround ukko joka sopeutunee koheloon top9 laituriksi, Nättiselle paikka näyttää yläketjuissa osuuko tolppien väliin. Nättistä pidän näistä eniten high risk-high reward hankintana.Kaikki voisivat tulla. Tilalta pois vaikka Anttila, Lööv ja Savinainen.
Facebookissa joku huuteli Turusen muuttavan Helsinkiin ainakin kahdeksi vuodeksi. Luotettavuudesta en tiedä, mutta varmaan samasta pelaajasta kyse tässä huhussa?Tähyilisin Alppimaan suuntaan. Katsellaan toukokuussa osuuko.
Mun silmin Turusessa on heittämällä enemmän grittiä. Pelaa myös av:aa. Vrt.pikkuSakke.Turunen olisi niitä oikean ikäisiä pelaajia. Sen puolesta tervetuloa. Tule ja näytä että olen väärässä kun sanon että tässä on uusi Sakari Salminen.
No kappas. Veikkaan että Turusella on hieman eri tavoitteet kun lähteä Harjavallan kolmoseen vetämään. Hyvät on lääkitykset.
Turusesta puhuttaessa tulee aina mieleen tämä vuoden takainen:
Turunen olisi niitä oikean ikäisiä pelaajia. Sen puolesta tervetuloa. Tule ja näytä että olen väärässä kun sanon että tässä on uusi Sakari Salminen.
Niin että kun ei riitä edes liigassa keskellä niin otetaan KHLään painimaan astetta kahta kovempien äijien kanssa? Muse pelannut parhaat pelinsä tällä kaudella laidassa. Toivon mukaan lähtökohta olisi se että ne sentterit mitkä tulee on miehen kokoisia ja kykenee kamppailemaan. Liittokansleri oli tämän vastakohta.Mustonen voisi olla hyvä signaus ns. 5. sentterin paikalle.
Jostain syystä tuo Turunen ei hirveästi ole missään vaiheessa saanut hirveän isoa intoa itsessäni aikaan. Liiga-Jokereihin ottaisin varmaan ihan avosylin vastaan, mutta KHL-nippuun ei vaikuta vahvistukselta, ainakaan playoffeissa. Oliskohan muutkaan kovin innoissaan ottamassa häntä vastaan, ellei hänellä sattuisi olemaan Jokeritaustaa?
Mutta jos hän tulossa ja osoittautuu sopivaksi palaksi palapeliimme ja onnistuu omassa roolissaan, käännän mielelläni takkini.