Huhuketju

  • 4 923 226
  • 12 042

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä tuosta Kurrista nyt ottanu selvää. Vähän epäröiden vastasi kysymykseen, että onko joukkue tässä, ja sit naurahdellen sanoi, että näillä mennään. Eli voi taas tarkottaa mitä vaan maan ja taivaan väliltä.
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Mitä ihmettä Jokereisen Instagram-tilillä tapahtuu? Julkaistaan osittan jotain kuvaa vai eikö mulla vain insta toimi?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en oikein syty näihin teema-paitoihin. Pelipaita on mulle sen verran pyhä, että en haluaisi nähdä siinä juurikaan muutoksia. Saatan toki olla myös hieman kaavoihini kangistunut. Nyt silmä jo ehkä jotenkin tottunut tuohon mustaan kotipaitaan, mutta totuus on ettei se tule koskaan korvaamaan sitä parin kauden takaista niin hienoa sinistä.

Ja pakko nyt tunnustaa, että pöllin yhden meidän junnujen sinisen kotipaidan toissa kauden päätteeksi ja laitoin sen seinälle. Niitä tuskin kukaan enää olisi muutenkaan käyttänyt, mutta huollolle terveisiä, että nro 11 on mulla!
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Ainakin Instassa olis paljastumassa Musta vihreä joulupaita. Ensin näkyi vaan varmaan paidan hiha osa. Ja viimeisimmissä kuvissa näkyi jo osittain narrin logo. Toi vihreellä logolla oleva on ihan jees. Se on varmaan vaan 26, 28, ja 30.12 olevissa peleissä. Veikkaan näin.. Viime vuonnakin toi joulupaita oli vain muutamissa peleissä. Vuos ku vaihtuu, niin palataan varmasti mustaan kotipaitaan.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Mä en oikein syty näihin teema-paitoihin. Pelipaita on mulle sen verran pyhä, että en haluaisi nähdä siinä juurikaan muutoksia.

Tähän todella vahva sama. Paita on nimen ja logon jälkeen käytännössä pyhintä mitä seuralla on, ja nämä Jokerien urpot tekevät nykyään siitäkin aivan jätettä kaudesta toiseen.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
27.12 ennen olis parempi paljastaa jotain muuta kun havupuilla koristeltuja pelipaitoja.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tapparan foruumilla nimimerkki, joka on ennustanut tai tiennyt äkkiä katsottuna Mäenalasen siirtymisen Jokereihin, Haapalan jatkosopimuksen ja Vellu Savinaisen lähdön Jokereista, väittää, että Otso Rantakari palaisi Jokereihin ensi kaudella.

Nostellaas Rantakari-huhu tänne asianmukaiseen ketjuun. Jokerit myös haastatteli kaveria Nöftönimzkin vieraillessa Stadissa. Tämän voinee tulkita indikaattoriksi tulevasta sopparista.

Ruohomaan nimi oli myös esillä, lähtökohtaisesti toisi hyvää secondary scoringia jengiin ja ottaisi Reginin pelillistä paikkaa. Johtajuudesta en osaa sanoa. Pitäisin listoilla.

Lienee vielä liian iso kala, mutta Pulkkinen on jatkossa vapaa tekemään sopimuksen mihin tahansa jengiin. Kotiinpaluu olisi jo imagollisestikin kova juttu. Miettikääpä ylivoima, jossa vetäjän paikalla olisi Jensen ja Pulu. O'Neill tai Liittokansleri jakelisi passeja ja Grant loisi uhkaa viivassa. Maalilla maskissa operoisi Jesse tai Pakarinen.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki voisivat tulla. Tilalta pois vaikka Anttila, Lööv ja Savinainen.
Eiköhän näistä ainakin Lööv ja Savi poistu. Mitä noihin mahdollisiin hankintoihin tulee niin Lindbohm toisi kamppailuvoimaa lisää huimasti, Turunen aika allaround ukko joka sopeutunee koheloon top9 laituriksi, Nättiselle paikka näyttää yläketjuissa osuuko tolppien väliin. Nättistä pidän näistä eniten high risk-high reward hankintana.
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Pelaahan siellä myös Jani Lajunen. Siinä meidän ykkössentteri ensi kaudella *pakollinen hymiö tähän*.
Jos tässä rahaa löisi likoon, niin mun veikkaus olisi Nättinen, joka nostettiinkin nettiscouttaus-ketjussa. Jokereiden KHL-varaus, joten Venäjän puolelle ei niin helposti karkaa ja voisi hyvinkin ajatella Jokereiden olevan sopiva paikka antaa näyttöjä P-Amerikan suuntaan.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Turunen olisi niitä oikean ikäisiä pelaajia. Sen puolesta tervetuloa. Tule ja näytä että olen väärässä kun sanon että tässä on uusi Sakari Salminen.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Turunen olisi niitä oikean ikäisiä pelaajia. Sen puolesta tervetuloa. Tule ja näytä että olen väärässä kun sanon että tässä on uusi Sakari Salminen.
Mun silmin Turusessa on heittämällä enemmän grittiä. Pelaa myös av:aa. Vrt.pikkuSakke.

Myös jos Salmisen tehot tekee 3.ketjussa niin enemmän kuin onnistunut haku.
 
Viimeksi muokattu:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Toivon mukaan tässä ei taas ole sellainen pelaaja joka loistaa runkosarjassa ja katoaa kuvasta kun asioilla on merkitystä.. HPK:ssa veti vahvan kevään aikoinaan. KHL:ssä tunnetusti ei ole yhtä helppoa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Turusesta puhuttaessa tulee aina mieleen tämä vuoden takainen:

Sun pitäisi lopettaa se Mieleen tuleminen, ja hankkia nainen, bro :-)

No, Turusen taso on laskenut sen verran, että ehkä änäri ei enää siinnä mielessä.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Jos Turunen saadaan takaisin kotiin niin tuokaa samalla myös toinen oma poika -95 : sta kotiin eli Aleksi "Muse" Mustonen. Jooh vuosi sopparia jäljellä Kärppiin (hintalapusta en tiedä, mutta toivottavasti ei nyt mitään 200k€), mutta varmasti Oulussa voitaisiin tuosta luopua, jos Jokerit maksajaksi tarjoutuu. Ei ole vissiin hirveän vahvasti tämä ensimmäinen kausi Oulussa mennyt.

Mustonen voisi olla hyvä signaus ns. 5. sentterin paikalle.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mustonen voisi olla hyvä signaus ns. 5. sentterin paikalle.
Niin että kun ei riitä edes liigassa keskellä niin otetaan KHLään painimaan astetta kahta kovempien äijien kanssa? Muse pelannut parhaat pelinsä tällä kaudella laidassa. Toivon mukaan lähtökohta olisi se että ne sentterit mitkä tulee on miehen kokoisia ja kykenee kamppailemaan. Liittokansleri oli tämän vastakohta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös