Huhuketju

  • 4 885 659
  • 11 918
Jos Harri Pesosen hankkivat, niin käsittääkseni Jokerit saa pisteiden tekoon kykenevän voimahyökkääjän, ja äärimmäisen hyvän joukkuepelaajan. Oikeassa roolissa tosta voi kaivautua se 0,7-1pst/peli tekevä pelaaja, joka ajaa myös pudotuspeleissä maalille eikä fuskaa missään kohtaa. Tuo siis joka pelissä edes sen asenteensa kentälle ja sitä myöden auttaa joukkuetta voittamaan.

Jokereilla on tarvittavat äijät TOP-6 hyökkäyksessä tekemään kiintiömaaleja. Pudotuspeleissä voimahyökkääjät nousee isoon arvoon, kun pelit voitetaan 1-0, 2-1, 3-1, 3-2 tai muuten vain on maalin pelejä. Ns. Garbagetimella tekee kuka vain niitä pisteitä.

Ei mua ainakaan häiritse yhtään ajatus Schroederista Pesosen ja Jensenin kanssa.

Jokereissa on vielä ulosmittaamatonta potentiaalia tänkin hetken jengissä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Pesonen on ihan helvetin hyvä luistelija. Ottaisin kiljuen vastaan pari kilometriä etelämmäksi mutta se ei ajatuksenakaan nyt vaan ole realismia nähnytkään.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tilalle tuleva pelaaja ei ole niin hyvä kuin lähtevä. Joukkue heikentyy. Yksinkertaista.
Eeli oli ylimääräinen äijä tossa rosterissa ja aina oli tiedossakin että on lähdössä. Ei häntä lähtökohtaisesti tarvitse paikata samanlaisella pelaajalla. En oikeastaan edes tiedä oliko tämän kauden Tolvanen niin hyvä etteikö häntä voisi solidi KHL-tason hyökkääjä paikata, ja sitä Pesonen on.

Tänne vain jos on tullakseen. Näkisin hyvänä asiana jos Jokerit joukkueena muuttuu nopeammaksi ja kamppailuvoimaisemmaksi.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Tilalle tuleva pelaaja ei ole niin hyvä kuin lähtevä. Joukkue heikentyy. Yksinkertaista.
Ei se ero niin iso olisi. Eeli ei oo sama Eeli tänävuonna ku muutama kausi takaperin. Pesonen 33o 16p Eeli 25o 14p.
Ero on joo, muttei niin iso kuin Palokassa väitetään
 
Tilalle tuleva pelaaja ei ole niin hyvä kuin lähtevä. Joukkue heikentyy. Yksinkertaista.
Kuka nykyrosterista ottaa Tolvasen paikan? Aivan, eli joukkue heikentyy.

Ehdottomasti Pesonen sisään rosteriin. Myönnän että minulla on omassa lätkäajattelussani heikko kohta suomalaisiin voimahyökkääjiin. Ja onhan näitä joukkueessa jo riittämiin. Mutta Pesonen tosiaan olisi iso vahvistus rosteriin.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Pesosella on muuten yleistä käsitystä paljon parempi laukaus kuin kuvitellaan. Näin välihuomautuksena.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Olisihan se mahtavaa, jos pleijjareissa olisi koko ottelun kentällä yksi nelikosta Pakarinen-Joensuu-Savinainen-Pesonen.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ollaanko ulkona mestaruustaistosta?

No mun henkilökohtainen mielipide on se, että tämä jengi ei tällaisenaan tule keväällä mestaruuteen riittämään. En tiedä miksi Jokerit muuten on mukana sarjassa, kuin tavoitellakseen mestaruutta. Keväällä tuskastutaan kun Jokerit hallitsee pelejä mutta maalisarake näyttää jotain muuta. Ei tuossa porukassa nyt mielestäni ole sellaista maalintekopotentiaalia kuin pitäisi olla.

Hännikäinen toki hankintana aivan loistava, omat pojat pitää mennä aina etusijalle. Mutta tuolla on edelleen liikaa ns. vapaamatkustajia, joilla ei ole käyttöä.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No mun henkilökohtainen mielipide on se, että tämä jengi ei tällaisenaan tule keväällä mestaruuteen riittämään. En tiedä miksi Jokerit muuten on mukana sarjassa, kuin tavoitellakseen mestaruutta. Keväällä tuskastutaan kun Jokerit hallitsee pelejä mutta maalisarake näyttää jotain muuta. Ei tuossa porukassa nyt mielestäni ole sellaista maalintekopotentiaalia kuin pitäisi olla.

Hännikäinen toki hankintana aivan loistava, omat pojat pitää mennä aina etusijalle. Mutta tuolla on edelleen liikaa ns. vapaamatkustajia, joilla ei ole käyttöä.

Olenko väittänyt jossain, että muu tarkoitus olisi kuin pelata mestaruudesta? Päinvastoin. Olen sen vaatimustason perään huutanut täällä aika monta kertaa. Ja sen mitä voittamisen eteen tehdään. Vielä on aikaa tehdä hankintoja&pelaajasiirtoja. Katsotaan rajaan asti mitä siellä tapahtuu. Rosterihan Marjalla on helposti ainakin hyökkäyksen osalta kovempi kuin kellään edeltäjällään. Pakiston osalta esim. Jalonen s2 oli edellä.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
No mun henkilökohtainen mielipide on se, että tämä jengi ei tällaisenaan tule keväällä mestaruuteen riittämään. En tiedä miksi Jokerit muuten on mukana sarjassa, kuin tavoitellakseen mestaruutta. Keväällä tuskastutaan kun Jokerit hallitsee pelejä mutta maalisarake näyttää jotain muuta. Ei tuossa porukassa nyt mielestäni ole sellaista maalintekopotentiaalia kuin pitäisi olla.

Hännikäinen toki hankintana aivan loistava, omat pojat pitää mennä aina etusijalle. Mutta tuolla on edelleen liikaa ns. vapaamatkustajia, joilla ei ole käyttöä.
Mäkin haluaisin potkia Ikosen, Junttilan, Krejcikin, Frimanin ja Halmeen pihalle mutta tässä tulee vastaan sellainenkin pikkujuttu kuin raha. Taitaa pelaajabudjetti olla pitkälti käytetty.ja pitäis ostaa sopimuksia ulos ja maksaa uusia.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Olen sen vaatimustason perään huutanut täällä aika monta kertaa.

Ja sitten olet kuitenkin tuomassa ainoalle vapaalle paikalle Pesosta? Sanat eivät kohtaa tekoja.

Mäkin haluaisin potkia Ikosen, Junttilan, Krejcikin, Frimanin ja Halmeen pihalle mutta tässä tulee vastaan sellainenkin pikkujuttu kuin raha. Taitaa pelaajabudjetti olla pitkälti käytetty.ja pitäis ostaa sopimuksia ulos ja maksaa uusia.

Juuri tämä on se ongelma, mille ei enää kesken kauden oikein voi mitään. Sen takia en näe mahdollisena, että Jokerit voisi mestaruudesta pelata tällä kaudella. Toivottavasti olen väärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös