Kokonaisvaltaisesti Pesonen valovuoden edellä Eeli Tolvasta. Ei muuta tähän keskusteluun.
Eiköhän tuo valovuosi ole taas liioittelua. Mielestäni hyvin Eeli pelasi kokonaisvaltaisesti. Tehot jäivät vähemmälle tällä kertaa.
Kokonaisvaltaisesti Pesonen valovuoden edellä Eeli Tolvasta. Ei muuta tähän keskusteluun.
Mullekin käy kova snaipperi mut huonosti on saatavilla. Heitä nyt joku realistinen nimi tiskiin.Ja tämä vahvistaa joukkuetta miten?
Kuka nykyrosterista ottaa Tolvasen paikan? Aivan, eli joukkue heikentyy.Tilalle tuleva pelaaja ei ole niin hyvä kuin lähtevä. Joukkue heikentyy. Yksinkertaista.
No turha näitä enää on miettiä kun paikka on täytetty.
Ei kiitos. Ikinä.No mutta jos ottaisitte Junttilan? On kuulemma kans hyvä luistelija
Ollaanko ulkona mestaruustaistosta?No turha näitä enää on miettiä kun paikka on täytetty.
Ollaanko ulkona mestaruustaistosta?
No mun henkilökohtainen mielipide on se, että tämä jengi ei tällaisenaan tule keväällä mestaruuteen riittämään. En tiedä miksi Jokerit muuten on mukana sarjassa, kuin tavoitellakseen mestaruutta. Keväällä tuskastutaan kun Jokerit hallitsee pelejä mutta maalisarake näyttää jotain muuta. Ei tuossa porukassa nyt mielestäni ole sellaista maalintekopotentiaalia kuin pitäisi olla.
Hännikäinen toki hankintana aivan loistava, omat pojat pitää mennä aina etusijalle. Mutta tuolla on edelleen liikaa ns. vapaamatkustajia, joilla ei ole käyttöä.
Mäkin haluaisin potkia Ikosen, Junttilan, Krejcikin, Frimanin ja Halmeen pihalle mutta tässä tulee vastaan sellainenkin pikkujuttu kuin raha. Taitaa pelaajabudjetti olla pitkälti käytetty.ja pitäis ostaa sopimuksia ulos ja maksaa uusia.No mun henkilökohtainen mielipide on se, että tämä jengi ei tällaisenaan tule keväällä mestaruuteen riittämään. En tiedä miksi Jokerit muuten on mukana sarjassa, kuin tavoitellakseen mestaruutta. Keväällä tuskastutaan kun Jokerit hallitsee pelejä mutta maalisarake näyttää jotain muuta. Ei tuossa porukassa nyt mielestäni ole sellaista maalintekopotentiaalia kuin pitäisi olla.
Hännikäinen toki hankintana aivan loistava, omat pojat pitää mennä aina etusijalle. Mutta tuolla on edelleen liikaa ns. vapaamatkustajia, joilla ei ole käyttöä.
Olen sen vaatimustason perään huutanut täällä aika monta kertaa.
Mäkin haluaisin potkia Ikosen, Junttilan, Krejcikin, Frimanin ja Halmeen pihalle mutta tässä tulee vastaan sellainenkin pikkujuttu kuin raha. Taitaa pelaajabudjetti olla pitkälti käytetty.ja pitäis ostaa sopimuksia ulos ja maksaa uusia.
Ja sitten olet kuitenkin tuomassa ainoalle vapaalle paikalle Pesosta? Sanat eivät kohtaa tekoja.
Siinä missä sinä Jormakkaa. Eli en yhtään sen enempää.
Joo joulupaita julkastaan jossain osissa.Mitä ihmettä Jokereisen Instagram-tilillä tapahtuu? Julkaistaan osittan jotain kuvaa vai eikö mulla vain insta toimi?
Joo joulupaita julkastaan jossain osissa.
Joo joulupaita julkastaan jossain osissa.
Eikö tuo nyt taas ole täysin sama ruma tekele kuin viime jouluna? Mikä idea tässäkin taas on, julkaisisvat vaikka Junttilan matkan Ouluun osissa.
Mä en oikein syty näihin teema-paitoihin. Pelipaita on mulle sen verran pyhä, että en haluaisi nähdä siinä juurikaan muutoksia.