Juuri noiden kolmen KHL-kauden perusteella uskalsinkin kyseenalaistaa tason riittävyyden. Pitänee tarkentaa, että tarkoitin toki tässä kohtaa tason riittämisen Jokereihin. Kyllä hän varmasti KHL:n pohjajoukkueissa menisi siinä missä muutkin siellä pelaavat. Onhan liigan taso hyvin kirjava, kuten tiedät. Jokereihin ei nykynäytöillä kuitenkaan pitäisi olla mitään asiaa. Danforth on oma lukunsa, mutta ei liity tähän nyt mitenkään.
Toivon kuitenkin Skalickyn siirtyvän Liigaan, niin nähdään miehen taso myös täällä.
Melko nuorena poikasena kuitenkin siellä KHL:ssä hän on ne 3 kautta pelannut, mutta kuten totesitkin, sysipaskassa Bratislavassa, joten näytöt puuttuu isommista joukkueista.
Toki ymmärrän, että ei täällä häntä Jokereihin välttämättä kaivata, mutta samalla sinulta hukkui minun pointtini ohi. Jos nyt tulee Liigaan ja painaa täällä sen 60 tehopistettä tauluun, niin sen jälkeen Jokerien mahdollisuudet häneen ovat todennäköisesti mennyt. Nyt olisi mahdollista saada Jokereiden budjetilla pilkkahintaan mies pelamaan ja ottaa eräänlainen low risk-high reward hänen kanssaan.
Peliäkään en ole tosin mieheltä nähnyt, joten olen täysin kykenemätön kommentoimaan hänen mahdollisuuksiaan, edes Liigassa. Mutta nopeasti katsottuna, jos miehellä jalat käyvät vähänkin reippaammin ja kiekko pysyy vauhdissa hallussa, niin saattaa kovakin pelimanni kehittyä. Raamit on ainakin kunnossa ja yhdestä klipistä päätellen jäätävän kokoinen kaveri. Fysiikka onkin sitten eri asia. Mutta vaikka Tshekin sarja on mitä on, niin sielläkään ei kuitenkaan vahingossa paineta lähes piste/peli tahtia.
Vaikea nähdä, että pelaaja olisi niin huono, ettei esimerkiksi pystyisi Ikosen tonttia ottamaan taikka edes haastamaan. Mutta nämä ovat vain minun mielipiteitä.
Toivon minäkin häntä Liigaan ja samalla myönnän, että kiihottaisi nähdä pelaaja Lukossa.
Sori OT:sta.