Sitä "herrasmiessopimusta" ei ole vielä kumottu, taisivat ennakoida EU kanssa tuomarin päätöstä. Tällainen yhteistyökumppani edes junnujen osalta olisi erittäin tärkeä.
Vuorinen höpötteli jossain haastattelussa taannoin, että hänellä on tähtäimessä NHL. Tän käuden esitykset jo lähes romuttivat nuo haaveet ja jos näillä eväillä jatketaan, niin ei änärissä kaivata ulkomaisia epäonnistujia.
Eli silloin voisi kuvitella, että kaikki joilla on sopimus voimassa, jatkavat. Hishonia myöten. Jos näin on, niin viesti on ainakin minulle kristallin kirkas: Enää ei edes yritetä rakentaa kilpailukykyistä joukkuetta. "Juhlakaudeksi" pyritään vain 1000 laskeneeseen keskikatsojamäärään.Mä olen kuullut sellaisen huhun tai oikeastaan juorun, että budjetti ei juurikaan nouse ja ensi kausi mennään tämän kauden rungolla ja mahdolliset vahvistukset tulee olemaan 3- ketjun kamaa.
Vuorinen höpötteli jossain haastattelussa taannoin, että hänellä on tähtäimessä NHL. Tän käuden esitykset jo lähes romuttivat nuo haaveet ja jos näillä eväillä jatketaan, niin ei änärissä kaivata ulkomaisia epäonnistujia.
Näin sen pitäisi tässä palkkasoturijoukkueessa mennä. Mut joidenkin huhujen mukaan tätä urheilullisesti ainoaa oikeaa liikettä ei olla tekemässä.Huhuihin sen verran että Jumbon lihatiskin mukaan ,kenkä tulee heilumaan Jokereissa ja jos asia olisi Jalosesta kiinni soppari purettaisiin useammalta pelaajalta.